Miksi palstailette ettekä hoida lapsianne?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon töissä...
oli tää provo tai ei, niin kyllä mä uskon, että suurin osa ne lapsensa ihan hyvin hoitaa. Välillä sitä kai tarvii vähän omaaki aikaa, mutta harvemminpa se lapsilta on pois.

Mun peppu ei ole liimautunut tähän tuoliin =) Lapsoset leikkii tässä minun kanssa/keskenään koko ajan, suurimman osan ajasta kykin tuossa lattialla heitä erottelemassa(menee välillä painimiseksi heidän touhut), mutta kun nyt leikkivät nätisti niin saavat leikkiä ihan keskenäänkin, saavat tarpeekseen musta kun kaiket päivät mun kanssa ovat:)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh :D Minun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!

missä huvipuistossa te ootte kerenneet olla kokopäivän?

ensin leikkipuistossa ja sitten vauhtipuistossa. oulussa. teetsä jotain gallupia vai?

mulla 4 lasta,mutta silti voin surffailla sillon ku haluan B) vanhimmat (11-10 ja 5-vee)omissa touhuissa pihalla,sisällä jne,nuorin 8kk on semmonen tapaus,ettei eläväksi huomaa.touhaa lattialla leluillaan ja viihtyy muutenki missä vain.toki syötän ja vaipat vaihdan välillä ;) ja nukkuu myös 2-3 tunnin päiväunet joka päivä.itsellä ainakin aika tulee välillä toooosi pitkäksi,en jaksaisi koko päivää vauvan kanssa lattialla ryömiä ja tunkea leluja suuhuni :p mutta nyt kimpsut autoon ja rantsulle koko poppoon kans!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh :D Minun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!

missä huvipuistossa te ootte kerenneet olla kokopäivän?

Vaikka Linnanmäellä, Särkänniemessä, ajattele sitä!

nokun mun tyttö on jo 9 v ( oon notkunu täällä vasta 3 v :saint: ),niin ei sillee hirveesti tarvii hoitoaa enää :xmas: leivottiin me just muffinseja :p ja aamulla oltiin 3 tuntia rannalla yhdessä B)

Alkuperäinen kirjoittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI:
Voi lapsi-parkojanne! Kiva on sitten isompana kertoa kaikille "äitini vain palstaili eikä hoitanut minua ja sen takia en osaa tehdä mitään." Mitä järkeä on hankkia lapsia jos niitä ei voi sitten hoitaa!?!
Ja kaikille tiedoksi että MINUN lapseni on tässä sylissä koska imetän heitä juuri.

LOL :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI:
Voi lapsi-parkojanne! Kiva on sitten isompana kertoa kaikille "äitini vain palstaili eikä hoitanut minua ja sen takia en osaa tehdä mitään." Mitä järkeä on hankkia lapsia jos niitä ei voi sitten hoitaa!?!
Ja kaikille tiedoksi että MINUN lapseni on tässä sylissä koska imetän heitä juuri.

On niin hyvä provo et susta on pakko ihan tykkää!

mun lapset kitisee tossa selän takana, että äiti äiti lähdetään jo. Ja mää vaan palstailen. Osaakohan noi edes leikkiä kun menevät tarhaan. iik! Mut onneks toiset kehittää lapsiaan koko ajan niin ne toisten lapset voi sit opettaa meidän lapsia sit siellä tarhassa.

Yhteistyössä