B
Boogy
Vieras
En hoida en....yksi on juoksemassa lenkillä koiran kanssa, toinen riehuu stadionilla ja kolmas on isänsä kanssa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HehMinun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!
missä huvipuistossa te ootte kerenneet olla kokopäivän?
Alkuperäinen kirjoittaja miu:hei kyllä vauvasikin vaistoaa että näpyttelet vain koneella etkä keskity hänen syömiseensä. mitä jälkiä sekin vauvaasi jättää..poloiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun lapset on päiväkodissa, ei mun nyt niitä tarvitse hoitaa B)
(itse "raadan" töissä )
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HehMinun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!
missä huvipuistossa te ootte kerenneet olla kokopäivän?
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI:Voi lapsi-parkojanne! Kiva on sitten isompana kertoa kaikille "äitini vain palstaili eikä hoitanut minua ja sen takia en osaa tehdä mitään." Mitä järkeä on hankkia lapsia jos niitä ei voi sitten hoitaa!?!
Ja kaikille tiedoksi että MINUN lapseni on tässä sylissä koska imetän heitä juuri.
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI:Voi lapsi-parkojanne! Kiva on sitten isompana kertoa kaikille "äitini vain palstaili eikä hoitanut minua ja sen takia en osaa tehdä mitään." Mitä järkeä on hankkia lapsia jos niitä ei voi sitten hoitaa!?!
Ja kaikille tiedoksi että MINUN lapseni on tässä sylissä koska imetän heitä juuri.