Voi v*ttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juupajuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juupajuu"

Vieras
Äitini tuossa soitteli ja kertoi että serkkuni saa kolmannen lapsen, joka on poika. Nyt sitten "käski" pistää meidän pojan vaatteita talteen, jotta voidaan antaa sitten niitä sitten tälle tulokaakkalle. 2 aiempaa on tyttöjä.

Ja p*skat sanon minä. Ensinnäkin serkkuni ei ole kertaakaan muistanut minua kun olen saanut lapseni. Toisekseen lapsille tulee ikäeroa 5,5 vuotta joten en usko että minun lapseni vaatteille tulee mitään käyttöä tälle tulevalle lapselle.
Ja jos serkullani on hankaluuksia hankkia vaatteita lapsileen, niin eiköhän tätini eli lasten mummo voi jeesata tässä asisasa. Ja onhan tässä monta kk:tta aikaa hankkia käytettyjä vaatteita kun kerran la on vasta huhutikuussa.

No kannattaako tuosta nyt noin riehaantua. Ei sulla eikä sinun tädilläkään ole mitään velvollisuutta antaa vaatteita serkkusi lapsille. Eri asia sitten, joa haluaa antaa.

En oo tollaseen tilanteeseen joutunu. Jos serkku ei olis erityisen rakas mulle, en säilyttelis ainakaan kotona vaatteita viittä vuotta, johan niihin hukkuis. Jonkun nätin voisin säästääkin tai kysyä haluatko lainaksi. Musta on ihan järjetöntä olettaa että joku riemurinnoin pakkaa ja säilyttää vaatteita jonkun muun lapselle.

Äitini on olevinaan toisinaan sukurakas. Justiinsa tossa jokin aika sitten manasi että siskonsa eli täätini ei pidä yhteyttä ja nyt kun kuuli että siskonsa lapsi on raskaana, niin on heti tarjoamassa apua ja ruinaa sitä vielä minulta!

No, jos sulla jää lapsilta vanhaksi ja pieneksi jotain vaatteita joilla ei ole esim uudelleenmyyntiarvoa, niin voithan ne kipata äidillesi ja käskeä toimittamaan eteenpäin. Mutta älä ala kenellekään viittä vuotta vaatteita omissa nurkissasi säästämään! Jos haluavat ja sinulta jokunen vaate irtoaisi niin tottakai heidän tulee ne hakea samantien eikä joskus hamassa tulevaisuudessa.