Miksi ostat valion maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:
ostan suoraan tankista maanviljelijöiltä... tosi hyvää suosittelen lämpimästi, ei oo mitään lisäaineita yms,. varmasti tuoretta!!!
Meillä on kanssa kesäaikaan mökin naapurina on maatila) mahdollisuus ostaa maito talosta. Juuri eilen mökiltä kotiin lähtiessä haimme 5 litraa maitoa ja pohjat on enää jäljellä. Lapset tykkää juuri talon maidosta erityisesti. Kaupungissa ollessa ostan mitä maitoa milloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Valion laktoositon maitojuoma on paljon parempaa kun esim. ingmanin vastaava.
Siksi juon sitä. Vaikka onkin tyyristä 1,79e/litra.
Minä taas en huomaa näissä mitään eroa. Tai ehkä huomais, jos testaamalla vertais, mutta hyvin on arla-ingman uponnut. Jos ja kun tölkissä lukee molemmat nimet on maitokin suomalaista.
No mä kuitenkin huomaan.
Vaikken olis kahteen viikkoon juonut tippaakaan maitoa, tiedän kumpaa mulla on lasissa vaikken purkkia näkis.

Valion raejuustossa on muuten myös ihan selkeä makuero ingmanin vastaavaan, ei se inkku maistu yhtään miltään :whistle:

Suosimme suomalaista. Vaikka maito ei muutu mihinkään vaikka se olisi ruotsalaista, niin suomalaista ostaessamme tuemme suomalaista maitotoimintaa.

Täälläpäin S-market myy Valiota hintaan 0,89 ja Arlaa 0,78. Lidlistä ei saa kuin suomalaista maitoa, joka maksaa 0,78 joten haetaan maidot sieltä.

Rollolainen
Minä taas en huomaa näissä mitään eroa. Tai ehkä huomais, jos testaamalla vertais, mutta hyvin on arla-ingman uponnut. Jos ja kun tölkissä lukee molemmat nimet on maitokin suomalaista.
No mä kuitenkin huomaan.
Vaikken olis kahteen viikkoon juonut tippaakaan maitoa, tiedän kumpaa mulla on lasissa vaikken purkkia näkis.

Valion raejuustossa on muuten myös ihan selkeä makuero ingmanin vastaavaan, ei se inkku maistu yhtään miltään :whistle:
tuota et usko itsekään.

mies jo kyselee että milloin meidän ex maitoallergikko alkaisi juoda lehmänmaitoa, kun siis syö jugurttia jne, eli on parantunut jo. mun mielestä voisi jo ihan ekologisistakin syistä juoda riisimaitoa kuten ennen, mutta miehen päähän tää ei uppoa :D

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Minkä puljun ne maidot sitten muka on?
Mä ostan Siwasta Valion maitoja.
taidat ostaa vaanm sitä laktoositonta, sitä läytyy siwasakain, mutta ainki meidän siwassa lukee ettää maitomme on suomalsiata ja täällä on tavallsiet maidot kaikki arlaa/ ingmannia

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
No mä kuitenkin huomaan.

tuota et usko itsekään.
Ei kun tää ihan totta.

Yhteistyössä