Miksi ostat salaattikastiketta

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.
Okei, mä alan tekemään salaatinkastikkeet itse.
Kenelle mä saan lähettää ne säästyvät 6 euroa vuodessa?
Eiku hetkonen; ei ne kastikeaineksetkaan ilmaisia ole. 6 ? oli yläkanttiin.
öljly pullo ei maksa kuin yli euron ja siiterä tekeje jo monyta sastsia salsastinkastiketta. maustepussi alle euton.
MAUSTEPUSSI??? Mikset kasvata itse mausteitsi ja yrttejä? Säästäisit vuodessa monta euroa! Maustesekoituksissa on usein myös suolaa, jota tulisi välttää.
 
ihemettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä en ole ostanut valmiita salaattikastikkeita moneen kuukauteen, teen sen 0.2 %:sta kermaviilistä ite, lisään siihen ne mausteet mitä haluan.
Miksi käytät kermavijliä kun öljystä saa halvmman ja pullo riitöä monewen santsiin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihemettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä en ole ostanut valmiita salaattikastikkeita moneen kuukauteen, teen sen 0.2 %:sta kermaviilistä ite, lisään siihen ne mausteet mitä haluan.
Miksi käytät kermavijliä kun öljystä saa halvmman ja pullo riitöä monewen santsiin?
No voi nyt vit*u. Miks sä syöt sitä salaattiakaan kun sekin perkele maksaa.
 
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihemettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä en ole ostanut valmiita salaattikastikkeita moneen kuukauteen, teen sen 0.2 %:sta kermaviilistä ite, lisään siihen ne mausteet mitä haluan.
Miksi käytät kermavijliä kun öljystä saa halvmman ja pullo riitöä monewen santsiin?
No voi nyt vit*u. Miks sä syöt sitä salaattiakaan kun sekin perkele maksaa.
Kossaka se on terveelliwtä. Kesdällä on halvemmat vihjsanekset ja Prismassa laadukasta ja aina tuotrestaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, älä ota enää salaatinkastiketta. Paljonko sulla menee sitä viikossa? Luulen, että sinulla on jo ongelma. Itse ehkä ajattelet, ettei se loraus päivässä ole paljon, mutta kohta huomaat, ettet pysty olemaan ilman. Pian se loraus muuttuu kahdeksi, sitten meneekin koko pullollinen. Yritä vähentää, itsesi ja perheesi vuoksi.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Kirjoitusvirheistä päätellen hieman liikaa salaatinkastiketta nautittu tälle illalle.. :whistle:
 
sockervadd
Käytän sellaista light-versioo missä ei paljoa ole lisäaineita. Käytän muutenkin sitä harvoin ja pikkuriikkisen verran. Mutta kaupasta joo ostan sitä.

Itse en tee, koska en osaa. Ei tule hyvän makuista, mutta ehkä mulla ei ole ollut vain sen oikean reseptiä mikä onnistuisi ja olisi hyvääkin :)
 
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mitä se kenellekään kuuluu mitä salaatikastiketta kukin syö? :whistle: En mä ainakaan jaksa tuollaasta ihmetellä :LOL: :LOL:
Kanattaisi ajatella paljojnko voi säästää vuodesda pelkäsatän tekemällöä itse. Ei ole iahn pieni raha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mitä se kenellekään kuuluu mitä salaatikastiketta kukin syö? :whistle: En mä ainakaan jaksa tuollaasta ihmetellä :LOL: :LOL:
Kanattaisi ajatella paljojnko voi säästää vuodesda pelkäsatän tekemällöä itse. Ei ole iahn pieni raha.
Onneks ei oo kuitenkaan ihan niin tiukkaa rahasta, että pitäis säästää salaattikastikkeestakin.
Mulle se on todella pieni raha mitä siinä säästäisin. Niin pieni raha, että sillä voi vaikka pyyhkiä persettä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mitä se kenellekään kuuluu mitä salaatikastiketta kukin syö? :whistle: En mä ainakaan jaksa tuollaasta ihmetellä :LOL: :LOL:
Kanattaisi ajatella paljojnko voi säästää vuodesda pelkäsatän tekemällöä itse. Ei ole iahn pieni raha.
Mä syön kotona niin vähän salaattia, että ei siinä salaatinkastikkeessa pahemmin säästöä tule. Koulun ruokalassa panostetaan salaattiin ja siellä sitten vedän ilmaiseksi niin paljon kuin jaksan :D

Ja aiemmassa viestissäni kyllä kerroin miettiväni että vois tehdä yhtä koulun salaatinkastiketta kotona. Mutta ei tyyliin 10 litraa niinkuin koulussa :whistle:
 
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Ja aiemmassa viestissäni kyllä kerroin miettiväni että vois tehdä yhtä koulun salaatinkastiketta kotona. Mutta ei tyyliin 10 litraa niinkuin koulussa :whistle:
Tee ihmeesä mutat pienempi annos vaan. Säästöä tuelee kun telkee itse.
 

Yhteistyössä