Kannataa kokeilla. Saat valiminkastikkeista turjia myrkkyjä ja on kalliita.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En ole tullut koskaan tehneeksi. Pitäskin kokeilla =)
voit tehdä niin vähän ettei mene kuukkaan. Tai jos teet liikaa voit pakastaa hyvin ja sulattaa miksrossa kun tarvitsey taas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en osaa. Opetella tietty voisin ja oppisin varmasti. Mutta en tuollaista määrää varten viitsi alkaa opettelemaan. Pitäisi tehdä todella pieniä määriä tai sitten itsekin lisätä siihen säilöntäainetta, jottei mene pilalle, jolloin lopputulos olisi ihan sama.
Mutta onko toi nyt enää missään järkevässä suhteessa vaivaan? Jos salaatinkastiketta menee hyvä jos pari ruokalusikallista viikossa, niin onko se nyt hirveänkin hyvä pätemisenaihe, että senkin tekee itse?Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:voit tehdä niin vähän ettei mene kuukkaan. Tai jos teet liikaa voit pakastaa hyvin ja sulattaa miksrossa kun tarvitsey taas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en osaa. Opetella tietty voisin ja oppisin varmasti. Mutta en tuollaista määrää varten viitsi alkaa opettelemaan. Pitäisi tehdä todella pieniä määriä tai sitten itsekin lisätä siihen säilöntäainetta, jottei mene pilalle, jolloin lopputulos olisi ihan sama.
Tulee kalliiksi ostaa aina kaupasta kun voi tehdä ottse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta onko toi nyt enää missään järkevässä suhteessa vaivaan? Jos salaatinkastiketta menee hyvä jos pari ruokalusikallista viikossa, niin onko se nyt hirveänkin hyvä pätemisenaihe, että senkin tekee itse?
Jos tuo tekee minusta laiskan ja uusavuttoman ja tuhoaa terveellisen ruokavalion, niin sittenpähän tekee.
Miten teet ites kastikkene?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:en osta koska en tykkää valmiista salatinkastikkeista! :x
AINA ostaa? Jos sitä 2 rkl menee viikossa niin ei sitä tartte jatkuvasti ostaa. Ei ainakaan niin paljoa että konkurssi tulisi.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Tulee kalliiksi ostaa aina kaupasta kun voi tehdä ottse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta onko toi nyt enää missään järkevässä suhteessa vaivaan? Jos salaatinkastiketta menee hyvä jos pari ruokalusikallista viikossa, niin onko se nyt hirveänkin hyvä pätemisenaihe, että senkin tekee itse?
Jos tuo tekee minusta laiskan ja uusavuttoman ja tuhoaa terveellisen ruokavalion, niin sittenpähän tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:AINA ostaa? Jos sitä 2 rkl menee viikossa niin ei sitä tartte jatkuvasti ostaa. Ei ainakaan niin paljoa että konkurssi tulisi.
Kykyääb ei käybebä markkja vaah euroha.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:AINA ostaa? Jos sitä 2 rkl menee viikossa niin ei sitä tartte jatkuvasti ostaa. Ei ainakaan niin paljoa että konkurssi tulisi.
Se on markoissa monta markksaa vuodessa. Itse kun teksee on halöpaa ja terbveellistä.
Joo, mennään varmaan konkurssiin tämän vuoksi. Meidän koko vuoden kustannukset salaatinkastikkeeseen on ehkä parikymppiä vuosi. Jos itse hankittaisi noi kaikki aineet mitä käyttämässämme kastikkeessa on, niin saatettaisiin säästää hyvällä tuurilla kymppi vuodessa. Vähänkö oltaisiin rikkaita, jos tehtäisiin kastike itse. Sadan vuoden kuluttua oltaisiin säästetty jo tonni!Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Tulee kalliiksi ostaa aina kaupasta kun voi tehdä ottse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta onko toi nyt enää missään järkevässä suhteessa vaivaan? Jos salaatinkastiketta menee hyvä jos pari ruokalusikallista viikossa, niin onko se nyt hirveänkin hyvä pätemisenaihe, että senkin tekee itse?
Helvetti, nyt repesin ihan täysinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sadan vuoden kuluttua oltaisiin säästetty jo tonni!
Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja Valkeaa Unelmaa:siks koska olen ihminen, joka menee sieltä missä aita on matalin...ja tähän asti pärjänny hienosti B) ja meillä kaikki sattuu viel tykkään kaupan kastikkeista, oon joskus joihinkin erityissalaatteihin väsänny itekkin, joten osaamisesta ei ole kyse vaan halusta tehdä
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kykyääb ei käybebä markkja vaah euroha.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:AINA ostaa? Jos sitä 2 rkl menee viikossa niin ei sitä tartte jatkuvasti ostaa. Ei ainakaan niin paljoa että konkurssi tulisi.
Se on markoissa monta markksaa vuodessa. Itse kun teksee on halöpaa ja terbveellistä.
Okei, mä alan tekemään salaatinkastikkeet itse.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.
Säästyneillä rahoilla voi ostaa vaikka tupakka-askin =)Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Okei, mä alan tekemään salaatinkastikkeet itse.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.
Kenelle mä saan lähettää ne säästyvät 6 euroa vuodessa?
Eiku hetkonen; ei ne kastikeaineksetkaan ilmaisia ole. 6 ? oli yläkanttiin.
öljly pullo ei maksa kuin yli euron ja siiterä tekeje jo monyta sastsia salsastinkastiketta. maustepussi alle euton.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Okei, mä alan tekemään salaatinkastikkeet itse.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.
Mutku mä en polta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Säästyneillä rahoilla voi ostaa vaikka tupakka-askin =)Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Okei, mä alan tekemään salaatinkastikkeet itse.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kannattaisi tehsä itse aina niin tulee halvemmaksi ja säästää pitkän pennin vuodessa.