T
Tausta piru
Vieras
Aina ymmärretään naisen yksin lomailu. Kuuluuhan äidin toki saada hieman omaa aikaa. Miksi sitä ei sitten miehelle suoda? Heti sanotaan miehen yksin lähtiessä, että vieraisiin se sinne meni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Jaa mikäs sen tylsäksi tekis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Parhaan mahodllisen seuran puute. Mulla ainakin mies on mun seura numero ykkönen, jos lomista puhutaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Ja mä taas en ymmärrä, miksei jotkut koskaan lomaile ystäviensä kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Parhaan mahodllisen seuran puute. Mulla ainakin mies on mun seura numero ykkönen, jos lomista puhutaan.![]()
Välillä ihmettelen että onko teillä lapsia.
Tätäkö kysymyksellä tarkoitetaan. Mun mielestä siinä oli kyse siitä miksi nainen saa mennä yksin ja mies ei saisi. Mun mielestä se menee niin, että jos nainen menee yksin myös puolisolla on oikeus mennä yksin. Ja joskus se tekee liitolle vain hyvää olla hieman erossaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Välillä ihmettelen että onko teillä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:Tätäkö kysymyksellä tarkoitetaan. Mun mielestä siinä oli kyse siitä miksi nainen saa mennä yksin ja mies ei saisi. Mun mielestä se menee niin, että jos nainen menee yksin myös puolisolla on oikeus mennä yksin. Ja joskus se tekee liitolle vain hyvää olla hieman erossaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mä en ymmärrä, miksi lähtis johonkin lomalle ilman puolisoa, vois olla aika tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tausta piru:Aina ymmärretään naisen yksin lomailu. Kuuluuhan äidin toki saada hieman omaa aikaa. Miksi sitä ei sitten miehelle suoda? Heti sanotaan miehen yksin lähtiessä, että vieraisiin se sinne meni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:No höpö höpö, kyllä niistä naisista nimenomaa puhutaan rumasti, että käyvät panemassa etelässä...
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:Alkuperäinen kirjoittaja Tausta piru:Aina ymmärretään naisen yksin lomailu. Kuuluuhan äidin toki saada hieman omaa aikaa. Miksi sitä ei sitten miehelle suoda? Heti sanotaan miehen yksin lähtiessä, että vieraisiin se sinne meni.
Kokemuksesta sanon, että vieraisiin ne naisetkin menevät.
Meillä ei akka enää koskaanlähde yhtään minnekään lomalle "tyttöporukassa", saa sitten sinkkuna lomailla minkä lystää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:No höpö höpö, kyllä niistä naisista nimenomaa puhutaan rumasti, että käyvät panemassa etelässä...
Turkissa ainakaan ei suomalaisia naisia arvosteta kuin panopuina![]()