Mä olen työtävieroksuva kotiäiti :D oikein yhteiskunnan loinen :D
Kirsikka 18.03.2010 #52 Laskettu aika oli eilen joten siksipä siksi, edelleen kotona. Voisin kyllä mielelläni olla jo jossai muuallakin :wave:
Laskettu aika oli eilen joten siksipä siksi, edelleen kotona. Voisin kyllä mielelläni olla jo jossai muuallakin :wave:
Huspati Huta 18.03.2010 #53 Työvuorojen välinen lepoaika. Kohta menen muodikkaasti lounaalle ystävän kanssa. Kun vaan tietäis minne
Työvuorojen välinen lepoaika. Kohta menen muodikkaasti lounaalle ystävän kanssa. Kun vaan tietäis minne
vapaapäivää viettelen lasten kanssa 18.03.2010 #54 mulla vapaapäivä, viikonlopuksi taas töihin, seuraavat vapaat ensi torstaina kaikki eivät tee 8-16 arkityötä
mulla vapaapäivä, viikonlopuksi taas töihin, seuraavat vapaat ensi torstaina kaikki eivät tee 8-16 arkityötä
äitix3 18.03.2010 #58 Alkuperäinen kirjoittaja MS: Hoitovapaalla Click to expand... Peesi, mut ei enää kauaa
... 18.03.2010 #61 Iltavuoro aina torstaisin. Yleensä olen tähän aikaan juoksemassa tai salilla, mutta tänään on maha niin kipeä, että yritän parannella sitä ennen töihin lähtöä. Niin, ja odotan erästä lähetystä saapuvaksi ennen puoltapäivää.
Iltavuoro aina torstaisin. Yleensä olen tähän aikaan juoksemassa tai salilla, mutta tänään on maha niin kipeä, että yritän parannella sitä ennen töihin lähtöä. Niin, ja odotan erästä lähetystä saapuvaksi ennen puoltapäivää.
aamuntorkku 18.03.2010 #66 Opiskelija minäkin, tänään ei opintoja. Kuuntelen tässä samalla pari väliin jäänyttä luentoa netistä.
Opiskelija minäkin, tänään ei opintoja. Kuuntelen tässä samalla pari väliin jäänyttä luentoa netistä.