Miksi olet ilkeä palstalla? kysymys mustille sekä harmaille....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi oi miksi :-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi oi miksi :-)

Vieras
miksi et vain tyydy olemaan hiljaa, jos joku ärsyttää niin valtavasti? tai vaikka poistu hetkeksi, jos niin alkaa vituttamaan jonkun sanomiset?
miksi pitää alkaa ilkeäksi? saako siitä itselleen hyvän mielen,vai saako hyvän mielen siitä että saa jonkun loukkaantumaan?

ja jos joku sanoo täällä sinulle pahasti, niin miksi et vain anna sen loukkaajan vain olla, miksi lähdet tappeluun mukaan?

no on asioita, joista ihmiset on erimieltä, jos joku on eri mieltä kuin toinen, ei se ole ilkeyttä, tai jos sanoo suoraankin jotain negatiivista jostain asiasta, niin ei sekään ole ilkeyttä. se vaan pitää kestää, jos tänne tulee mielipiteitä hakemaan

En yleensä ole. Jos joku asia kismittää, niin aika usein jätän kirjottamatta liian eriävää mielipidettäni. En jaksa turhanpäiväisiä kinasteluja, täällä kun hyvin usein toisen sanomiset ymmäretään väärin. :/

Siksi, että omahyväiset tajuaisivat, että HE eivät ole aina oikessa, eikä HEIDÄN tapansa ole kaikille sopivia. Siksi, että tajuaisivat, että on olemassa erillaisia tilanteita, eikä kaikkea tarvitse aina arvostella. Sinänsä itse annan kaikkien toimia parhaaksi katsomallaan tavalla, että ei kenenkään tarvitse silloin puuttua minunkaan tekemisiin.

Mua ärsyttää suunnattomasti nämä "sinä syyllistät minua kirjoituksillasi" kommentit.

Jos ei kestä toisen näkemystä asioista, niin miten ihmeessä joku vetää herneen nenään ja väittää, että toisen mielipiteet on syyllistämistä??? Mä en ole IKINÄ TAJUNNUT TOTA SYYLLISTÄMISJUTTUA. Mutta annan asian olla. Mä en reagoi noihin syyllistämisjuttuihin, koska mä en tajua niitä. Ehkä siksi, koska itse en syyllisty mistään, koska koen tekeväni kaiken oikein.....:)

yleensä se ilkeily tai ainakin v*ttuilu lopu kun ei reagoi siihen. mutta kun se on niiiin vaikeeta! |O toi v tai vv mikä lie niin sen kommentteihin en vastaa enää mitään. pahenee vaan. :headwall:

Yhteistyössä