Kohdellaanko teitä koskaan kuin prinsessaa (ilman syytä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Minä en tiedä jos minun pitäisi tehdä jotain asialle, mutta minusta tuntuu että aika pirun monet miehet pitävät minua kuin kukkaa kämmenellä. Avaavat ovia, tuovat kahvia, tarjoavat lounasta tai kahvia tai drinkkejä jne.

Työpaikalla nämä ovat vanhempia herroja, ja sinäänsä tajuan miksi he niin tekevät. Heillä on rahaa, ja tietävät että mulla on ihan p*ska palkka. Ja muutenkin ehkä he saavat siitä tarjoilemisesta ja hyysäämisestä jonkin hyvän mielen tai jotain? Ainakin työaika kuluu eri tavalla jos on hauskaa.

Mutta tuossa viikonloppuna asia meni jotenkin kummalliseksi, kun bileillan jälkeen kaveriporukassa olleet miehet tekivät sitä kans :O Eivät siis (toivon mukaan) mitään ns. vastapalvelusta olettaneet, eivätkä sitä myöskään saaneet.
Jotain he puhuivat siitä että on niin kiva kun joku osaa olla niin mielettömän positiivinen ja onnellinen koko ajan, voiko se sitten olla se syy??

Itse olen vain ollut niin pirun onnellinen ja otettu kaikesta hyvästä kohtelusta jota olen tänä kesänä saanut, ja alkaa melkein häiritsemään :D

Ihan tylsyyttäni nyt kirjoittelen, ei tuossa tekstissä oo mitään järkeä :laugh:

Ainiin, en siis ole mikään hurjan hyvännäköinen. Ihan tavis, vähän kurvikas naapurintyttö-lookki.

Mua kohdellaan kuin kuningatarta.

queen-of-hearts-7.jpg

[QUOTE="vieras";26801096]Kohdellaan, ja oon luonteeltanikin niin prinsessa että odotankin sitä monessa tilanteessa :)[/QUOTE]

Niin. Itse pelkään että totun tähän prinsessana olemiseen, jossain vaiheessa tuun vielä putoamaan pilvilinnastani ja lujaa :D

Välillä kyllä häkeltyy jos on jonkun "epäherrasmiehen" kanssa liikenteessä ja hän vain menee muitta mutkitta ovesta ekana sisään ja suurin piirtein lyö oven (siis sellasen missä on jousi) päin naamaa :laugh:

En ainkaan halua, että kohdeltaisiin, mutta joskus jotkut kohtelee. Inhoan sellasta ovien auki pitämistä tai takin pukemista tms. Tunnen itseni vammaseksi sillon. Ehkä jos tarvitsen apua jostain erityisestä syystä, niin sillon se on ok. Pidän mielelläni kyllä muille ovia välillä ja autan pyydettäessä/tarvittaessa. Tietysti tykkään, kun mies leipoo ja tekee ruokaa yms. Ja pidän myös siitä että töissä tarjotaan pullaa/viineriä kaikille ja joskus harvoin ruokaakin esim. joululounas tms. Useimmiten kyllä inhoan sitä että joku tarjoaa kahvin tai ruoan. Tulee sellanen halpa olo. Baareissa en kyllä käykään.
Joskus oli kyllä söpöä, kun nuoret pojat halusi pitää ovia. Sillon tietty yritin kiittää ja hymyillä jopa.

Yhteistyössä