Miksi, oi miksi, tänne palstalle pesiytyy K*sipäitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräs hermokimppu mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eräs hermokimppu mamma

Vieras
Täällä olis niin mukava vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia asioista muiden äitien tai yleensäkin ihmisten kanssa, mutta AINA joku harmaa (joo, harmaa olen itsekkin) tulee haastaan riitaa, ihan sama mikä asia on kysessä.

Mietinkin, että onkohan se yksi ja sama ihminen, joka kyttää ketjuja ja keksimällä keksii, mistä vois alkaa joka ketjussa soittaan suutaan ja haukkuun muita eli haastaan riitaa??

No, terveisiä sinulle, tympeä ihminen: minä säälin sinua ja toivon, että irl et ole yhtä katkera! =)

Tää on taas tätä. Jos ei olla samaa mieltä ja peesata, niin se on ilkeilyä. Mitä sillä on väliä, jos on harmaana tai ei rekisteröityneenä, mikä on sallittua. Osittain se onkin näiden palstojen hauskuus. Hyvät herjat ovat tervetulleita ketjuihin ja niitähän onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs hermokimppu mamma:
Täällä olis niin mukava vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia asioista muiden äitien tai yleensäkin ihmisten kanssa, mutta AINA joku harmaa (joo, harmaa olen itsekkin) tulee haastaan riitaa, ihan sama mikä asia on kysessä.

Mietinkin, että onkohan se yksi ja sama ihminen, joka kyttää ketjuja ja keksimällä keksii, mistä vois alkaa joka ketjussa soittaan suutaan ja haukkuun muita eli haastaan riitaa??

No, terveisiä sinulle, tympeä ihminen: minä säälin sinua ja toivon, että irl et ole yhtä katkera! =)

Mulla herää kysymys, miksi sinä loukkaannuit niin kovin siitä, että minä saan lapseni puettua, tai ne osaa pukea itse itsensä ?? Sinä se aloit solvaamaan ja herranjestastelemaan ;) Minä vain kysyin, miten se yksi lapsi voi päästä juokseen karkuun. Johonkihan se sulla kolahti, vai mitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Tää on taas tätä. Jos ei olla samaa mieltä ja peesata, niin se on ilkeilyä. Mitä sillä on väliä, jos on harmaana tai ei rekisteröityneenä, mikä on sallittua. Osittain se onkin näiden palstojen hauskuus. Hyvät herjat ovat tervetulleita ketjuihin ja niitähän onkin.

Niin, ja jos kerrot, että teillä homma sujuu, eiköhän tule HETI joku suoltaa tuota "täydellinen äiti" skeidaa. Kaikilla kun pitäs vaan mennä asiat persiilleen, tai ainakaan ei sais kertoo, ettei mene =)

Hyvä, että syntyy väittelyitä. Jos kaikki ovat samaa mieltä, mitä kiinnostavaa siinä edes on? Tahallinen v**lu on asia erikseen. Jotkut kylläkin näyttävät suutahtavan helpommin kuin toiset...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
olen ilkeä ja vittumainen ihan mustana, jos tuntuu tarpeelliselta olla... =)

Miksi?
Saatko jotain mielihyvää itsellesi, että olet toiselle ihmiselle ilkeä ja vittuimainen rohkeasti "ihan omalla nimelläsi"?

Ilkeä ja vittumainen osaa olla kuka tahansa ja kelle tahansa. Se ei vaadi oikein mitään.
Huono käytös ei vaadi mitään erityisiä avuja.

Mutta olla ystävällinen, empaattinen, toinen ihminen huomioiva, se onkin sitten vaikeampaa. V äitän.

Saa varmana eri mieltä olla ja asioist väitellä. Mut sellainen syyllistys, haukkuminen ja vittuilu ei must kyl ole kovin kivaa ja hyvätapaista.
Miettii miten sellaiset ihmiset kasvattaa lapsiaan. Syyllistää tässä....

Alkuperäinen kirjoittaja vse 3n jne.:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Niin, ja jos kerrot, että teillä homma sujuu, eiköhän tule HETI joku suoltaa tuota "täydellinen äiti" skeidaa. Kaikilla kun pitäs vaan mennä asiat persiilleen, tai ainakaan ei sais kertoo, ettei mene =)

Riippuu pitkälti siitä, miten kerrot sen asian. "äänensävy " siis.

Ja mitä tulee lasten pukemiseen: mulla on vain kaksi, ja välillä tekee tiukkaa.
Isompi ei pue, vaikka osaa, sählää muuta.
Pienempi hermostuu ja alkaa juoksee ees takas ja purkaa laatikoita ja vie tavaroita minne sattuu.

Aina on riita uloslähtiessä, vaikka miten yritän ottaa omaa asennetta yms. plaaplaa..
ja se lapsi karkaa käsien alta, jos ei pidä kiinni koko ajan, ...

meillä on nyt odotupaikat. Eteisessä on penkki, missä pienempi istuu ja odottaa. Isompi voi puettuaan mennä jo ulos edeltä, mutta se että saan itsenikin puettua, sinäa ikana pienempi odottaa eteispenkillään tai sitten laitan rattaisiin.

Muutoin alkaa se laatikoiden purkaminen ja sählääminen, kun uloshösselissä tulee lapselle levoton olo.

Ja ei, en ole saanut sitä rauhotettua, vaikka miten olen yrittänyt.

Yhteistyössä