Miksi, oi miksi, tänne palstalle pesiytyy K*sipäitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eräs hermokimppu mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiltti harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vse 3n jne.:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Tää on taas tätä. Jos ei olla samaa mieltä ja peesata, niin se on ilkeilyä. Mitä sillä on väliä, jos on harmaana tai ei rekisteröityneenä, mikä on sallittua. Osittain se onkin näiden palstojen hauskuus. Hyvät herjat ovat tervetulleita ketjuihin ja niitähän onkin.

Niin, ja jos kerrot, että teillä homma sujuu, eiköhän tule HETI joku suoltaa tuota "täydellinen äiti" skeidaa. Kaikilla kun pitäs vaan mennä asiat persiilleen, tai ainakaan ei sais kertoo, ettei mene =)

Riippuu pitkälti siitä, miten kerrot sen asian. "äänensävy " siis.

Ja mitä tulee lasten pukemiseen: mulla on vain kaksi, ja välillä tekee tiukkaa.
Isompi ei pue, vaikka osaa, sählää muuta.
Pienempi hermostuu ja alkaa juoksee ees takas ja purkaa laatikoita ja vie tavaroita minne sattuu.

Aina on riita uloslähtiessä, vaikka miten yritän ottaa omaa asennetta yms. plaaplaa..
ja se lapsi karkaa käsien alta, jos ei pidä kiinni koko ajan, ...

meillä on nyt odotupaikat. Eteisessä on penkki, missä pienempi istuu ja odottaa. Isompi voi puettuaan mennä jo ulos edeltä, mutta se että saan itsenikin puettua, sinäa ikana pienempi odottaa eteispenkillään tai sitten laitan rattaisiin.

Muutoin alkaa se laatikoiden purkaminen ja sählääminen, kun uloshösselissä tulee lapselle levoton olo.

Ja ei, en ole saanut sitä rauhotettua, vaikka miten olen yrittänyt.

No mä puhun vain itsestäni tässäkin ja sen mun kommentin voi käydä lukeen tuosta pukemisketjusta heti kärjestä =) samalla kannattaa sit tutustuu tän ketjun ap:n vastaukseen siihen mun kommenttiin ja miettii, kenen pitäs miettiä "äänensävyään" =)

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
täällä on hyvä anonyymina purkaa kaikki patoutumat ja aggressiot, parempi se on täällä meuhkata sen sijaan että repeilisi lapsille/miehelle/anopille :whistle:

Totta, mutta se oma paha olo ei mielestäni oikeuta sen p***akuorman tunkemista täälläkään EPÄASIALLISILLA kommenteilla muiden ihmisten niskaan. Mieluummin kannattaa lähteä vaikkapa lenkille tai metsään huutamaan huuruja ulos :)

Yhteistyössä