Miksi, oi miksi taloaan kauppaavat ihmiset eivät vaivaudu siistimään paikkoja?! sis. linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Kannattaisi kyllä asunnon myyjän siistiä paikkoja ennen valokuvailua/näyttöä. Vaikuttaa aika varmasti asunnon hintaan... Pienellä pintaremontilla (tai ihan vaan pelkällä siivouksella, siistimisellä ja tavaroiden uudelleen järjestelyllä) saadaan luotua mahdolliselle ostajalle huomattavasti positiivisempi kuva asunnosta.

Itse kun kierreltiin asuntoesittelyissä, sotkuiset ja tavaraa pursuavat asunnot eivät kyllä herättäneet mielenkiintoa läheskään niin paljoa kuin siistit! Tämä, joka ostettiin lopulta oli hyvällä maulla sisustettu ja ennen kaikkea siisti:) Myyjät myös saivat meiltä pyytämänsä hinnan asunnosta...

Ettehän te niitä tavaroita oo ostamassa....

Eikö?! Hups, kiitos kun kerroit:) Heh... Eipä tietenkään olla tavaroita ostamassa, mutta kuten sanoin, positiivinen mieli jää kun näkee oman tulevan kotinsa jo ennen ostoa siistinä ja nättinä...eikä sikolättinä!

Olettekos katsoneet "Pientä pintaremonttia" -ohjelmaa? Siinäkin saadaan asunnon hintaa nostettua ja ihmisten kiinnostusta herätettyä ihan jo vain pelkästään uusilla huonekaluilla ja stailauksella (toki tehdään myös sitä pintaREMONTTIA, mutta sisustuskin auttaa paljon!).

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:

Huhheijaa, että tämmöisiä...
Me käytiin kerran katsomassa taloa, jossa oli just ton näköistä ja lisäksi heidän makkarissa haisi aivan hirveältä, petiä ei oltu pedattu ja ne petivaatteet oli ihan sennäköiset, ettei niitä oltu vaihdettu varmaan vuoteen =@ Kattokaa te jotkut ihan vaan niitä seiniä, mutta kyllä mä mietin jo torakoita ja muita elukoita tuollaisessa läävässä.

Tossa ekassa talossa mainittiin myös vuokrausmahdollisuus. Oisko niin, että nykyiset asukkaat ovat vuokralla ja vuokralaisiahan ei voi pakottaa millään siivoamaan kuvien ottamista varten.

Nää keskustelut saa mut vakuutettua siitä, että kun tätä kämppää ehkä joskus myydään, niin siivoan ihan putipuhtaaksi ja hankin tänne kaikkea kivan ja siistin näköistä. Kun ostettiin asuntoa, vielä luulin, ettei ne oikeasti ihmisiin vaikuta, mutta näemmä sillä saa enemmän RAHAA tyhjästä.

toi MissPiggyn näyttämä kohde oli jotain ihan jätkyttävää. Asuuko joku tuollaisessa ihan oikeesti?
mä en varmaan menis esittelyssä sisälle sen kummemmin jos tuollainen näky odottais. Puistattavaa :o

Ei tuo mielestäni nyt mikään sikolätti ollut. Pari pahvilaatikkoa ja vähän irtosälää siellä täällä.

( tai sitten mun silmät on turtuneet B) :ashamed: ) siis tuo eka kuva, jota avaus koski.

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
toi MissPiggyn näyttämä kohde oli jotain ihan jätkyttävää. Asuuko joku tuollaisessa ihan oikeesti?
mä en varmaan menis esittelyssä sisälle sen kummemmin jos tuollainen näky odottais. Puistattavaa :o

käytä silmiäs..voi pieksut!olipa kamala...

Mua nyt ei henkilökohtasesti haittaa kuinka sotkusta myynnissä olevassa talossa on, koska tiedän että ne kamat ei jää sinne. Mutta se on hyvä että on huonekaluja, niin näkee vähän mittasuhteita paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Pienellä pintaremontilla (tai ihan vaan pelkällä siivouksella, siistimisellä ja tavaroiden uudelleen järjestelyllä) saadaan luotua mahdolliselle ostajalle huomattavasti positiivisempi kuva asunnosta.
Paitsi että se pintaremontti voi olla ihan turha, koska ostaja joutuu tekemään uuden remontin, koska myyjä on stailannut kämpän ostajan mielestä järkyttävällä tavalla. Olen pari kertaa katsonut telkkarista niitä asuntojen stailausjuttuja ja todennut vain, että oh my god :x

Kun mä ostan asuntoa, katson mittasuhteita, ikkunoiden ja ovien sijaintia, komeroiden määrää jne. Mulle on ihan sama, vaikka keskellä olohuonetta seisoisi mutalammikosta nostettu norsu...en mä sitä norsua nimittäin aio ostaa.

no joo, nehän ne tarvii valmiiksi stailatun myyntikohteen, jotka eivät kykene näkemään sielunsa silmin muuttolaatikoiden ja epäjärjestyksen taakse. tällaiselle kuin mä, joka näkee MAHDOLLISUUDEN jos nääs sellanen talossa on, ei ole pätkän vertaa merkitystä kuvausrekvisiitalla! mut eihän kaikki näin näe...

No eipä ollu paha.

Meillä välittäjä ystävällisesti ilmoitti puolen tunnin varoitusajalla, että hän tulee nyt niitä kuvia ottamaan. Mulla oli ollut supistuksia aamusta asti ja ristiselkä taas aivan tulessa, en muuten ihan hirveästi niitä kuvia varten saanut siivottua.
Ja lapset oli touhunneet aamusta asti, täällä oli sen näköistäkin.
Ihme, ettei kukaan tietääkseni sitä ilmoitusta linkittänyt tänne.

Näyttöä varten sitten kyllä puunasin nurkat, onneksi ei tarvinnut enempää näyttöjä järjestääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://www.etuovi.com/kohde/164704

Ei tääkään kovinkaan edustava... :x

Tylsääää!!! Mulla ei vaan näy mitään kuvia? Eikä kukaan viitti kertoo miksi ei!! *kiukuttelee* :/ ;)

Siis ei yhtään kuvia näy? Vai eikö aukaise noita kuvia isommaksi?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/search/item/item_images_dialog.jsp?portal=eo&.pkg=11997756738600&.pkg=11997756738710&item_id=41.857829&.pkg=11997756739220

Yhteistyössä