Miksi, oi miksi kukaan ei huuda

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minun kohteitani huutiksessa? :( juuri samanlaisista vauvanvaatteista jotkut myyjät tahkoavat sievoisia summia, miksi siis ei minunkin kohteeni mene kaupaksi. Jokaisesta vaatteesta on siisti kuva ja kaikki vaatteet ovat tahrattomia.. itselläni on pelkästään positiivisia palautteita, joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni.

Mä mietin kans että tossa on aika paljon tavaraa, entä jos jakaisit vaikka useampaan settiin? Muuten oli tosi kivoja kamppeita eikä hinnassakaan oo mitään vikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mä ainakaan en tykkää ostaa paketteja, ikinä ei koko paketti (harvoin edes puolet) miellytä. Kokeile myydä yksitellen?

niin.. itse taas tykkään mieluummin ostella paketteja, mutta sehän riippuukin ihan siitä mistä itse tykkää :)

Mullaki meinaan se, et olisin halunnu vain tuosta bamset, tikrut ja retrot. Muut ns. tavalliset ei kiitos. Ja niit oli siel suht paljon ja en viittis hirveet hintaa huudella muutamast vaatteest ja sit tulis viel sellasii joist en tykkää. Joten laita yksitellen myyntiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Varmaan siksi ei ole käsistä viety, kun noi on pitkähihaisia ja kesä on tulossa.. Nojaa, ehkäpä nyt tulee huutoja kun täällä näkyi :D

täytyypä kokeilla, jos ei nyt mene kaupaksi. Kannattaisikohan nuo tikru-vermeet laittaa omaan pakettiinsa kenties? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Varmaan siksi ei ole käsistä viety, kun noi on pitkähihaisia ja kesä on tulossa.. Nojaa, ehkäpä nyt tulee huutoja kun täällä näkyi :D

täytyypä kokeilla, jos ei nyt mene kaupaksi. Kannattaisikohan nuo tikru-vermeet laittaa omaan pakettiinsa kenties? :)

Voithan kokeilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Mullaki meinaan se, et olisin halunnu vain tuosta bamset, tikrut ja retrot. Muut ns. tavalliset ei kiitos. Ja niit oli siel suht paljon ja en viittis hirveet hintaa huudella muutamast vaatteest ja sit tulis viel sellasii joist en tykkää. Joten laita yksitellen myyntiin :)

totta tämäkin.. on vaan niin hirveästi noita vaatteita että pitäisi päästä noista "tavallisistakin" eroon :D

Minä en itse asiassa osaa vastata...Minusta vaatteet olivat kivoja.Voisin kuvitella et huutaisin jos olis tarvetta...ei valitettavasti ole noin pientä meidän perheessä...

Minusta ihan kiva paketti, tykkään itse ostaa sekä paketteja, että yksitellen.
Hieman auttaisi isommat kuvat, kannattaa opetella, Tinypickistä esim minä melkoisen tumpelo saan isommat kuvat ilmoihin.
Ja näyteikkuna auttaa myös, huutiksessa on armoton määrä ilmoituksia, omani ovat menneet paremmin kun sinne olen laittanut.

Jos ei ole näyteikkunassa, ilmoituksesi on ihan uusi, luulen, että kyllä sille huutajia löytyy kun aika kuluu.

Mutta on kerrastakin kiinni, myisn esim. nasu farkkuhaalareita, pariin kertaan ei huudon huutoa ja kolmannella kerralla sain niistä tuplaten sen mitä olin itse maksanut=)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Myy mielummin yksitellen!

tässä koen sen sijaan sen ongelman, että noita vaatteita on yksitellenkin niin kamalasti myynnissä, joten ei välttämättä siitä huolimatta mene kaupaksi.. ja pitäisi sitten laittaa kaikki tuonne näyteikkunaan, että jotenkin erottuisi joukosta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minusta ihan kiva paketti, tykkään itse ostaa sekä paketteja, että yksitellen.
Hieman auttaisi isommat kuvat, kannattaa opetella, Tinypickistä esim minä melkoisen tumpelo saan isommat kuvat ilmoihin.
Ja näyteikkuna auttaa myös, huutiksessa on armoton määrä ilmoituksia, omani ovat menneet paremmin kun sinne olen laittanut.

Jos ei ole näyteikkunassa, ilmoituksesi on ihan uusi, luulen, että kyllä sille huutajia löytyy kun aika kuluu.

Mutta on kerrastakin kiinni, myisn esim. nasu farkkuhaalareita, pariin kertaan ei huudon huutoa ja kolmannella kerralla sain niistä tuplaten sen mitä olin itse maksanut=)

kaikki kohteeni on näyteikkunassa.. sen vuoksi ihmettelen kun ei edes kovin paljoa kuvia olla käyty katselemassa. Katsojien määränhän näkee tuolla aijaassa.

Jos tietäisin että tää kakkonen on poika niin huutaisin.
Mä tykkään ostella paketteja. Onhan niissä toki niitä vaatteita myös mistä en niin kauheesti tykkää mut tulee niitäkin käytettyä kotona pihalla.

Yhteistyössä