Miksi niin monilla on luurankoja kaapissa kun taas joillakin ei ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Onko ne, joilla on luurankoja kaapissa, tehneet paljon virheitä ja/tai pahoja tekoja nuoruudessaan? Miksi joillain ei sitten ole lainkaan luurankoja? Eikö ole raskasta elää, kun on luurankoja kaapissa?

Toiset ovat ehtineet enemmän :D

Mä en ole tehnyt mitään laitonta (tai no joo, jotain pikkujuttuja tottakai, kuten kapakassa käyminen alaikäisenä :snotty: ) mutta kaapissa on silti luurankoja. Ne on sellaisia nuorempana tehtyjä "fiksuja" juttuja, joita on kivaa näin jälkikäteen kavereiden kanssa muistella ja nauraa. Sellaisia, mistä en kuitenkaan haluaisi vaikkapa äitini ja isäni tietävän :xmas:

Mä olen ainakin aina ollut ns. kiltti ihminen, joka on yrittänyt kohdella muita ihmisiä niin kuin toivoisin itseänikin kohdeltavan. En kuitenkaan ole mikään alistujatyyppi eli arvostan myös itseäni niin paljon, että en salli itseäni kohdeltavan huonosti.
Mulla tuo periaate on toiminut hyvin eli myöskään muut ihmiset eivät lähtökohtaisesti ole halunneet mulle pahaa, kun en minäkään heille. Tunnistan myös hyvin erilaisia ihmistyyppejä ja kartan kyllä sellaisten seuraa, joiden arvelisin tuovan paljon ikävyyksiä elämääni.

Olen aina ollut luotettava, tasainen ja rauhallinen ihminen, joten ei ole tullut luurankoja haalittua matkan varrelta. :)

Mitä vähemmän luurankoja kaapissa, sen parempi. Toiset tekevät enemmän virheitä kuin toiset, jotkut nimittäin joutuvat oppimaan kaiken kantapään kautta...pääasia kuitenkin, että niistä virheistä oppii.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mulla on niin pahoja luurankoja että jos kertoisin kaikki niin joutaisin rangaistuslaitokseen.. ja aikuisiällä ihan uteliaisuuttani, mieltäni kiihottaakseni keräsin 94589084590 luurankoa kaappiin. Kukaan ei uskoisi kuinka monta "pahoja " juttuja :laugh: oon tehnyt vailla omaatuntoa tai katumusta. Mutta olen lojaali ja rauhallinen muuten :) Ja mun kaverisuhteet on olleet lapsuudestakin asti kestäviä ja olen hyvissä väleissä sukuun. Ei ne luurangot haittaa ellen ryhtyisi opettajaksi tai kansanedustajaksi :-D

Kuka sen määrittelee mitä ovat luurangot kaapissa?
Eikö senkin määritelmä ole aika hlö.kohtainen, vai pitääkö niitten luurankojen olla todella synkkiä ja sensaatiomaisia.
Omassa kaapissani kyllä kolisee, mutta en tiedä tekeekö se elämästäni sen raskaampaa.
Joitakin asioita olisin voinut tehdä toisin, mutta kukapa sen tietää olisinko osannut kuitenkaan viisaammin valita. Olisin voinut valita huonomminkin.

Mulla vaan on paljon luurankoja kaapeissa. Omia typeryyksiäni mitä olen tehnyt ja kaikenlaista muuta mitä on sattunut matkan varrella.
Osan koen, että parempi ajatella, ettei ole koskaan tapahtunut. Olen niistä tosiaan oppinut läksyni ja pahemman kerran kantapään kautta. Toiset taas en tiedä, että pitäiskö niiden olla ehkä enemmän ulkona, mutta tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen siihen, että kaapissa ovat ja pysyvät.

Mulla on niin stanasti niitä luurankoja siellä ettei mahu kaikki yhtaikaa ulos vaikka ovet on selällää.. Täytyy ihmisen jaksaa kiinnostua katsomaan sinne kaappiin ennen kuin näkee mun luurangot.. Tai jotain.. Hitsi tää yksi olut nousi päähän ???

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Luuranko???Ei mulla sellasia ole kun olen tällänen hölösuu,että kerron kaiken säästelemättä kuulijaa!!Mää oon just se tyyppi joka on oppinut kaiken hakkaamalla päätään seinään ja useasti! :D Mun elämä ei ole raskasta nimenomaan rehellisyyteni vuoksi,ei tartte piilotella mitään eikä mulla ole tarvetta saada hyväksyntää enää,mulle riittää ne pari tosiystävää,jotka ovat jaksaneet mua ajansaatossa! =)
Jos kertoisin kaiken serveri menis varmaan tukkoon,mutta palstan mukaan olen varmaan maailman huonoin äiti,mikäli moinen TITTELI saadaan menneisyyden vuoksi!

vaimoni oli yrittänyt usean kanssa ennen minun löytämistä. No siskolleen tuli ero kun mies lähti häntimään niin vaimoni täräytti että onko sullaki luurankoja kaapissa kerro. ajatteli varmaan että kaikki miehet samanlaisia. törmäsin sanaan eka kerran tuolloin

Kokisin tosi raskaana jos joutuisin kantamaan mukana jotakin asioita mistä en voisi, edes jollekin, puhua.

Ilmeisesti ei ole ainakaan pahoja luurankoja koska olen hölöttänyt asian kuin asian jollekin.

Ystävien salaisuudet toki pidän visusti itselläni, mutta en ole koskaan kokenut taakkana pitää niitä mukanani.

Nyt kyllä heräsi mielenkiinto, että mikä voi olla niin paha asia mitä ei voisi edes jollekin puhua tai kirjoittaa vaikka anonyyminä nettipalstalle! Onko sellaista?:unsure:

Mulla on yks ainut pieni luuranko kaapissa, ja sielä se saa pysyäkin hamaan loppuun saakka. En tule ikinä päästämään sitä pois. En ikinä. En kellekään.
Hiivatti kun sinäkään et täällä enää käy!:cautious:
Olisin halunnut tietää mikä voi olla noin paha asia, ettei anonyyminä voi kertoa. Tarvittaessahan tunnistettavuudesta voi karsia muuttamalla jotakin.

Yhteistyössä