miksi niin monilla naisillla on itselleen epäsopiva hius yms. -tyyli? ei tajuta, että se mikä sopii yhdelle..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "talviyö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"talviyö"

Vieras
.. ei todellakaan sovi kaikille! kuten pitkät hiukset, suomalainen hento hiirenhäntä näyttää lähinnä naurettavalta persukseen asti kasvatettuna ja siihen kun vielä lisää vaalennusaineella polttamisen tai haalistuneen punaisen.. myös pukeutumisessa on monilla parantamisen varaa, sillä eikö niitä farkkuja tosiaan löydy muualta kuin teinikaupoista?! anteeksi nyt vain, mutta ylikireät ja supermatalat pillifarkut jotka sopivat tikunlaihoille teineille eivät sovi kovin monelle aikuiselle . se yli tunkeva maharölly kun ei ole mikään kovin esteettinen näky sen enempää, kuin puoliksi ulkona oleva persekkään... :(
 
Ihan samaa mieltä sun kanssa!

Varmasti se vaikuttaa että ihmiset ei sano suoraan ikinä mitään. Sit ku oot käyny kampaajalla nii sit kyllä voidaan sanoo että toihan sopii paljo paremmin... mut jos on karsee pää nii kukan sano mitään! Onneks mulla on ihan mies joka kommentoi mun ulkonäköä aina tarpeen tullen <3
 
Oon ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Katselin tässä just yhtenä päivänä n. 25v. nuorta naista, jolla oli "muodikas" pitkä trikookauhistus päällä ja sen alta näkyi hyllyvä lyllyvä jenkkakahvatakamus. Kerrassaan kaamea ilmestys. Olisi voinut piilottaa peffansa mieluummin talvitakin alle ja näytellä sitä vaan kotona ukkokullalleen.
 
lyön vielä löylyä kiukaalle, mutta.. meikkaaminen!!! pakko ruotia sekin tässä samalla.. eli katsokaa nyt hyvät naiset, etteivät silmän rajauksenne ole eriparia ja meikkivoide tee teistä keltaisia
 

Yhteistyössä