T
"talviyö"
Vieras
.. ei todellakaan sovi kaikille! kuten pitkät hiukset, suomalainen hento hiirenhäntä näyttää lähinnä naurettavalta persukseen asti kasvatettuna ja siihen kun vielä lisää vaalennusaineella polttamisen tai haalistuneen punaisen.. myös pukeutumisessa on monilla parantamisen varaa, sillä eikö niitä farkkuja tosiaan löydy muualta kuin teinikaupoista?! anteeksi nyt vain, mutta ylikireät ja supermatalat pillifarkut jotka sopivat tikunlaihoille teineille eivät sovi kovin monelle aikuiselle . se yli tunkeva maharölly kun ei ole mikään kovin esteettinen näky sen enempää, kuin puoliksi ulkona oleva persekkään... 