Miksi niin moni suhtautuu vihamielisesti Salkkareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sopivaa viihdettä mulle. Salkkareista on vain tullut yleinen halveksunnan kohde, harva halveksisi yksin, mutta porukalla uskalletaan olla äänessä. Kun taas harva kehtaa edes sanoa seuraavansa sarjaa.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Lisäilen vielä, että itse katson hyvin vähän mitään ulkolaisia hömppäsarjoja vaan pääsääntöisesti kotimaisia. Asiaohjelmatkin on melkein aina kotimaisia mitä katselen. Elokuvat on oikeastaan ainoita, joita tulee muunkin maalaisina katseltua.

Ei salkkareiden katsomisessa ole mitään pahaa, kun ei anna alakoululaisten lasten katsoa sitä yksin. Tyttö olisi halunnut katsoa mutta kielsin koska en halua itse katsoa sitä.

Katson enimmäkseen autoaiheisia ohjelmia ja scifiä. Merliniä tulee katsottua lasten kanssa, toinen peruskanavilta tuleva sarja jota seuraan on Smallville.

Miksi en pidä Salatuista elämistä:
-Inhoan sitä, kun ihmiset tulee kylään luokseni ja lähtevät saman tien, kun huomaavat, ettei meillä ole telkkaria. Salkkareita ei voi jättää katsomatta.
-Katsoin sarjaa joskus, kun Miia ja Saku olivat vielä mukana, samoin Aamu ja Teemu. Sen jälkeen olen joutunut katsomaan sarjaa vahtiessani 6-vuotiasta tyttöä, joka veti raivarit ellei saanut katsoa salkkareita. Sarja on niin täynnä uskomatonta kieroilua ja ihmeellisiä juonenkäänteitä, ettei sitä jaksa katsoa. Siinä vaiheessa, kun porukka heräilee henkiin kuolleista yms. sarja on mennyt liian pitkälle ja mauttomaksi (kauniit ja rohkeat, päivien viemää), ellei kyseessä ole scifi/fantasia.
-Eniten kuitenkin vituttaa se, että ne jaksot uusitaan tai ainakin uusittiin aina viikonloppuisin ja koko kesän. Onneksi nykyään on niin monia ilmaiskanavia, ettei ole ylen, maikkarin ja nelosen armoilla sadesäällä.

En siltikään vihaa salkkareita mutta turhauttaa ihmisten riippuvuus moiseen. Laadukasta viihdettä se ei siltikään mielestäni ole, enkä katso sitä ellei ole pakko. Silti on naurettavaa, miten ihmiset loukkaantuvat, kun sanon etten pidä sarjasta.

Mitä sitten katson:
-Game of thrones. Laatusarja HBO:lta.
-Neljän tähden ilallinen. Inspiraatoita omaan ruuanlaittoon.
-Rillit huurussa. No, asun nörtin kanssa...
-Muumilaakson tarinoita. Vain ne alkuperäiset ennen Niiskun lähtöä.

[QUOTE="Omppu";24524764]Miksi en pidä Salatuista elämistä:
-Inhoan sitä, kun ihmiset tulee kylään luokseni ja lähtevät saman tien, kun huomaavat, ettei meillä ole telkkaria. Salkkareita ei voi jättää katsomatta.
-Katsoin sarjaa joskus, kun Miia ja Saku olivat vielä mukana, samoin Aamu ja Teemu. Sen jälkeen olen joutunut katsomaan sarjaa vahtiessani 6-vuotiasta tyttöä, joka veti raivarit ellei saanut katsoa salkkareita. Sarja on niin täynnä uskomatonta kieroilua ja ihmeellisiä juonenkäänteitä, ettei sitä jaksa katsoa. Siinä vaiheessa, kun porukka heräilee henkiin kuolleista yms. sarja on mennyt liian pitkälle ja mauttomaksi (kauniit ja rohkeat, päivien viemää), ellei kyseessä ole scifi/fantasia.
-Eniten kuitenkin vituttaa se, että ne jaksot uusitaan tai ainakin uusittiin aina viikonloppuisin ja koko kesän. Onneksi nykyään on niin monia ilmaiskanavia, ettei ole ylen, maikkarin ja nelosen armoilla sadesäällä.

En siltikään vihaa salkkareita mutta turhauttaa ihmisten riippuvuus moiseen. Laadukasta viihdettä se ei siltikään mielestäni ole, enkä katso sitä ellei ole pakko. Silti on naurettavaa, miten ihmiset loukkaantuvat, kun sanon etten pidä sarjasta.

Mitä sitten katson:
-Game of thrones. Laatusarja HBO:lta.
-Neljän tähden ilallinen. Inspiraatoita omaan ruuanlaittoon.
-Rillit huurussa. No, asun nörtin kanssa...
-Muumilaakson tarinoita. Vain ne alkuperäiset ennen Niiskun lähtöä.[/QUOTE]

miten niin alkuperäiset enne niiskun lähtöä???kyllä kaikki muumi jaksot on hyviä ja alkupeärisi.

Mitä tulee noihin näyttelijöihin niin Salatut elämät palkkaa usein kokemattomia nuoria näyttelijöiksi ja monelle tämä toimii sitten ponnahduslautana eteenpäin tai he, jotka eivät jatka niin saavat ainakin kokeilla uraa. Monellehan tuo on vaan ihan välivaihe elämässä. Lisäksi moni näyttelijä kehittyy tosi paljon ja nopeastikin. Esim. Venla oli aluksi aivan onneton, mutta parantui huomattavasti jo ihan lyhyessä ajassa. Samoin on käynyt Topille.

[QUOTE="vesimeloni";24519159]
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä ne ihmiset katsovat telkkarista, jotka sanovat, että salkkarit on tyhjänpäiväinen, turha, jopa haitallinen ohjelma?[/QUOTE]

Tänään minä (ei lapset) voisin katsoa esim:
South Park
Huvila & Huussi
TV-uutiset
Ajankohtainen Kakkonen

Muuta ei tänään tule. Katson yleensä britti- ja pohjoismaisia poliisisarjoja, Hercule Poirotit, Therouxit, luontodokkareita (lasten kanssa), uutisia, leffoja, ajankohtaisia. Yleensä ihan liikaakin.

Tätä samaa olen minäkin aina ihmetellyt. Sarjaa haukutaan roskasarjaksi ja soopaksi, mutta kuitenkin komeilee vuodesta toiseen ihan kärkipäässä katsotuimpien ohjelmien listalla.

Yhteistyössä