Miksi niin moni suhtautuu vihamielisesti Salkkareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Olenko ainoa, joka oikeasti PITÄÄ kyseisestä sarjasta? Mielestäni se on mielenkiintoinen, tapahtumarikas ja tapahtumat menevät kohtuullisen sujuvasti eteenpäin. Lisäksi sarjassa usein näytetään opettavaisella tavalla miten voi käydä jos sortuu johonkin riippuvuuteen (lääkkeet, huumeet, steroidit, pelihimo jne.). En millään jaksa uskoa, että sarja jotenkin kannustaisi esim. huumeidenkäyttöön, pikemminkin päinvastoin. nythän jo nähdään miten huonosti Pepillä menee, kun jäi huumeriippuvaiseksi.

[QUOTE="vieras";24519080]Kuka jaksaa oikeasti katsoa jatkuvissa ongelmissa ja vaikeuksissa roikkuvia salakavalia epäluotettavia toisiaan pettäviä ihmisiä? Onko se viihdyttävää?[/QUOTE]

Minusta Salkkarit on viihdyttävä sarja ja joka jakson katson. On sarjassa myös paljon muuta kuin pelkkää pettämistä ja vaikeuksia.

no siks, että kun sanoo, että salkkarit on paska niin se tarkottaa sanojan mielestä, että hän on nyt jotenkin hirveen viisas ja filmaattinen ja kaikki peesaajat voi kokea sitten kans samoin :D
sama idea koskee seiskapäivää lehteä , martinan blogin lukemista yms.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Mulle on ihan sama mitä aikuiset katsovat vapaa-ajallaan. Olen kuitenkin tyytyväinen, että lasteni aika menee muissa touhuissa kuin teeveen ääressä.

Minä en ole vihamielinen sitä sarjaa kohtaan, mutta siitä huolimatta pidän sitä hyvin turhanpäiväisenä ohjelmana. En oikein osaa sanoa kuinka vahingollinen se on, lapsille etenkin. Mutta ei minua se kiinnosta, jos aikuiset katsovat turhanpäiväisiä ohjelmia, katsohan itsekin. Ne ovat vain toisia turhanpäiväisiä.

Minkä takia joku viitsii edes tehdä puolustavan aloituksen roskaviihteestä, senkun katsoo jos haluaa, mutta jos ei ymmärrä miksi joku ei sitä jaksa katsoa on ehken katsonut liikaa niitä salkkareita.

Ne ei vaan ymmärrä ettei sen kuulukkaan olla mikään realistinen kuvaus helsinkiläisen taloyhtiön elämästä, vaan ihan viihdettä vaan. Nää on näitä jotka kattoo joka csi yms. ohjelmat ihan dokumentteina.

Mä oon Salkkari-fani. :) Katson joka jakson ja jos en ehdi katsoa, tallennan ja katson myöhemmin. Mulle salkkarit on todellakin ihan vaan viihdettä. En pohdi jaksojen sisältöä sen syvällisemmin. Kyseessä on kuitenkin VAIN tv-ohjelma. (Joskin sen tapahtumia saattaisi hyvin sattua oikeassakin elämässä.)
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä ne ihmiset katsovat telkkarista, jotka sanovat, että salkkarit on tyhjänpäiväinen, turha, jopa haitallinen ohjelma?

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vesimeloni";24519159]
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä ne ihmiset katsovat telkkarista, jotka sanovat, että salkkarit on tyhjänpäiväinen, turha, jopa haitallinen ohjelma?[/QUOTE]

Ei mitään? Ei ole digiboksia. Valikoidusti DVD:itä katsotaan toisinaan. Likoilla on suuri kokoelma esim. Sir David Attenborough'n luontodokkareita.

Mun rehellinen mielipide on se, että touhu on sairasta.

Viiden minuutin tapahtumat on tyyliin

Joku tippuu parvekkeelta - joku nyysii toisten vauvoja - yksi ostaa huumeita hullun mielen kans - yksi jää auton alle ja kolmas kieriskelee jossaan pettämisen seurauksissa.
Sairasta.
Varmasti joo tollasta tapahtuu tosielämässä!
Mut tuo eka jaksa herätti kieltämättä mielenkiinnon. Josko huomenna kattosin.

[QUOTE="vesimeloni";24519159]Mä oon Salkkari-fani. :) Katson joka jakson ja jos en ehdi katsoa, tallennan ja katson myöhemmin. Mulle salkkarit on todellakin ihan vaan viihdettä. En pohdi jaksojen sisältöä sen syvällisemmin. Kyseessä on kuitenkin VAIN tv-ohjelma. (Joskin sen tapahtumia saattaisi hyvin sattua oikeassakin elämässä.)
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä ne ihmiset katsovat telkkarista, jotka sanovat, että salkkarit on tyhjänpäiväinen, turha, jopa haitallinen ohjelma?[/QUOTE]

En mitään. :) Joskus Areenasta jotain dokumentteja.

Tai no, täytyy tunnustaa, että katson myös noita tyhjänpäiväisiä urheilukisoja. :ashamed:

Sontaa mitä sontaa, ainoastaan säälin pojan kaveria joka kyläillessään ei voinut käsittää sitä miksen laittanut hälle telkkaria äälle kun ko. sarja olisi tullut(ja ikää 7v)..

Sama ilmiö kun lapsen 7 v. kaveri muisti vieraana ollessaan kesken synttäreiden juhlimisen *hei nyt tulee salkkarit, määää haluuun katsoa ne* ... ihan uskomatonta riippuvuutta jo noin pienellä.

[QUOTE="vesimeloni";24519159]

Minä katson monia ruokaohjelmia, suomalaisilta kanavilta tulevia ja myös BBC:ltä. Sitten katson oikein kaikkien roskaohjelmien aatelia olevaa Bridezillaa, katson ne yleensä netti-tv:stä. TV-sarjoja, kuten Sopranos, Big Love, sen tyyppisiä laatusarjoja. (on tietysti makuasia, mitä pitää laadukkaana) Uutisia, juuri nytkin. Ajankohtaisohjelmia. Elokuvia.

[QUOTE="vesimeloni";24519159]Mä oon Salkkari-fani. :) Katson joka jakson ja jos en ehdi katsoa, tallennan ja katson myöhemmin. Mulle salkkarit on todellakin ihan vaan viihdettä. En pohdi jaksojen sisältöä sen syvällisemmin. Kyseessä on kuitenkin VAIN tv-ohjelma. (Joskin sen tapahtumia saattaisi hyvin sattua oikeassakin elämässä.)

Ei se aikusille, mut alle 10v lapsille minusta.
Mitäkö katson?
Uutiset ja sää, jotaan urheiluhömppää, hömppäsarjoja muttei ihan sellasta kun toi, esim. Taivaan tulet ja mitä niitä nyt onkaan. Liviltä jos mitäkin, koirankoulutusjuttuja ja kaikenlaista lapsiin liittyvää.
Kyllä sitä kattomista löytyy, salkkarit on vaan yksi ohjelma muiden joukossa.

Yhteistyössä