ks
Jep, peesi tälle. Kommentoisin tälle myös, että odottaja ei välttämättä voi tietää, onko lapsella hätää. Odottaja voi myös kuvitella että kaikki on hyvin, vaikkei todellakaan oliskaan. Kyllä se on se odottajan oma olotila joka saikulle useimmiten vie, ei siis pelkästään se, että lapsella olisi hätää vatsassa.Alkuperäinen kirjoittaja moi:ahaa, siis se on helppo raskaus et lapsella ei oo hätää, just joo... että tällästä taas tänää...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskauteni olivat helppoja (tarkoittaa sitä että lapsella ei ollut hätää) mutta kyllä minullakin oli helvetillinen iskiassärky vasemmassa pakarassa/selässä. Välillä itku tuli, kun laitoin kenkiä. MUTTA ei tulis mieleenkään hakea tuollaisen vuoksi sairaslomaa.Alkuperäinen kirjoittaja ks:Just teidänlaisten on niin helppo arvioida kun vielä myönnätte, että on ollut helppo raskaus..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kolme raskautta takana, enkä ole ollut päivääkään sairaslomalla raskausaikoina. Voin aina mitä parhaiten silloin. Yhdyn kyllä ap:n mielipiteeseen, että nykyään haetaan sairaslomaa heti jos pikkasen jossain tuntuu.
Kyllä munkin eka raskaus oli tosi helppo, olin elämäni kunnossa ja rakensin taloa vk 37 asti. Tokasta olinkin sitten viikosta 16 loppuun asti saikulla, ja olen hoikka ja perusterve nainen, ei siis itse aiheutettua vaivaa.
Joskus on pakko olla sairaslomalla, ei sitä kukaan kiellä. Hyvin usein sitä vaan haetaan, koska sen saa helposti.