Miksi niin moni asia tällä palstalla on junttia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tuntuu olevan oikeen muotisana täällä tuo juntti-sana. Joskus naurattaa kun joka paikkaan tungetaan: "siis toi on niin junttia!". :D Tulee mieleen, että mikä nyt ei palstamammojen mielestä olisi junttia. :laugh:

Toinen muotisana täällä muuten on whitetrash, sitäkin tykätään laittaa vähän joka väliin. :D

Vaikia muuten arvata minkälaasia vastauksia joiltakin tulee tähän. :whistle:

Ollaan olevinaan niin hienoja ja tyylikkäitä et jos jollain on feikkikroksit niin kiillottuu se oma paremmuuden sädekehä kun voi päteä ja huudella juntiksi.
Tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mutta kun ei voi mitään, juntit ja white trashit kansottaa tätä palstaa... ja ei ne mitään ruudinkeksijöitä ole.

No niin, mutta noita sanoja laitetaan niin moneen kohtaan, että menee jo vähän naurettavaksi. Ei nyt aivan joka väliin tarvisi laittaa, että tuo on junttia. Siinä ei kyllä aina se sanankäyttäjä anna ittestään kovin hyvää kuvaa ja voishan joku sanoa, että on junttia laittaa tuohon kohtaan juntti-sana. :D

http://hikipedia.ws/wiki/Juntti
Juntti on viisas[1] perussuomalainen, joka käyttäytyy aina hienosti ja juo vain hienointa teetä Englannista. Juntit eivät ikinä riehu, eivätkä satuttaisi kärpästäkään. He ovat myös Suomen ylpeys ja maailman terveellisimpiä elintapoja noudattava väestö. He eivät myöskään kiroile eivätkä muotoile puhettansa vaan puhuvat puhdasta yleiskieltä. Juntit ovat kaikki samanlaisia, heissä ei yksinkertaisesti ole yhtään eroa, EI YHTÄÄN. Lisäksi kaikki juntit kannattavat vain ja ainoastaan Matti Vanhasen yksinvaltiutta.
[muokkaa] Juntin piirteet

* asiakeskeisyys
* ei naisongelmia
* hieno puku
* raittius
* epähelsinkiläisyys
* kirjakieli
* pellava tukka
* siniset silmät

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mutta kun ei voi mitään, juntit ja white trashit kansottaa tätä palstaa... ja ei ne mitään ruudinkeksijöitä ole.

Miten määritellään tarkasti, mikä on white trashia ja mikä junttia?

No mä luulen, että tällä palstalla palstailee perustavismammat, joilla on keskisasteen koulutus, duunarimies ja lapsilla varsanjalka nenässä. Lenkkimakkarat ja peruskeppanat ostetaan automarketeista mahdollisimman halvalla. Asutaan rivarissa ja haaveillaa omakotitalosta. Pihaa kaunistaa sininen tramppa. Äiti ostaa omat vaatteensa Seppälästä ja lapselle Reimatekit huutonetistä. Mies viedään kaksi kertaa vuodessa Dressmaniin. Kotoa löytyy nahkasohva ja iso taulu-tv kunniapaikalta. Viinaa vedetään muutama kerta vuodessa oikein molemmin käsin. Koko perhe juo maitoa ruokajuomana, koska makaronilaatikon kanssa ei sovi viini.

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
http://hikipedia.ws/wiki/Juntti
Juntti on viisas[1] perussuomalainen, joka käyttäytyy aina hienosti ja juo vain hienointa teetä Englannista. Juntit eivät ikinä riehu, eivätkä satuttaisi kärpästäkään. He ovat myös Suomen ylpeys ja maailman terveellisimpiä elintapoja noudattava väestö. He eivät myöskään kiroile eivätkä muotoile puhettansa vaan puhuvat puhdasta yleiskieltä. Juntit ovat kaikki samanlaisia, heissä ei yksinkertaisesti ole yhtään eroa, EI YHTÄÄN. Lisäksi kaikki juntit kannattavat vain ja ainoastaan Matti Vanhasen yksinvaltiutta.
[muokkaa] Juntin piirteet

* asiakeskeisyys
* ei naisongelmia
* hieno puku
* raittius
* epähelsinkiläisyys
* kirjakieli
* pellava tukka
* siniset silmät

:laugh: :laugh:

Joillekin ihmisille on vaan todella tärkeää osoittaa muille olevansa edes jollakin tavalla "parempia" kuin muut. Luulen, että usein noiden ihmisten elämässä ei ehkä ole paljon muuta ylpeyden aihetta, niin sitten pitää yrittää päteä edes sillä, että koti on sisustettu viimeisten trendien mukaan tai lapsilla on merkkihaalarit. Onhan se hyvä että jostain löytyy iloa elämään, vaikka olisi mukavaa jos itseään saisi ylennettyä, ilman että samalla alentaa jonkun muun...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä luulen, että tällä palstalla palstailee perustavismammat, joilla on keskisasteen koulutus, duunarimies ja lapsilla varsanjalka nenässä. Lenkkimakkarat ja peruskeppanat ostetaan automarketeista mahdollisimman halvalla. Asutaan rivarissa ja haaveillaa omakotitalosta. Pihaa kaunistaa sininen tramppa. Äiti ostaa omat vaatteensa Seppälästä ja lapselle Reimatekit huutonetistä. Mies viedään kaksi kertaa vuodessa Dressmaniin. Kotoa löytyy nahkasohva ja iso taulu-tv kunniapaikalta. Viinaa vedetään muutama kerta vuodessa oikein molemmin käsin. Koko perhe juo maitoa ruokajuomana, koska makaronilaatikon kanssa ei sovi viini.

:D Ja tuo varsanjalka :x

Ei kai tuollaisessa elämässä ole mitään vikaa, jos siihen on tyytyväinen?

(Mikä on varsanjalka?)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:

Ei kai tuollaisessa elämässä ole mitään vikaa, jos siihen on tyytyväinen?

(Mikä on varsanjalka?)
Tänäänkin opin jotain. Varsanjalka on nenästä valuva räkä.
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Tänäänkin opin jotain. Varsanjalka on nenästä valuva räkä.
:laugh:
Jahas, no minäkin opin sitten uuden sanan. Mutta onneksi ongelma on sen laatuinen, että siitä selvitään ihan talouspaperin voimalla.

No hei kamoon niin junttia käyttää talouspaperia tuohon! Kyllä se pitää olla nessua! ;)

Varsanjalka? Minusta pikemminkin on junttia pitää jotain viiniä ainoa oikeana "hienona" ruokajuomana. Hervemmin se nykyään peruspäivälliseen enää kuuluu monessakaan maassa.