Miksi niin moni asia tällä palstalla on junttia?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Tänäänkin opin jotain. Varsanjalka on nenästä valuva räkä.
:laugh:
Jahas, no minäkin opin sitten uuden sanan. Mutta onneksi ongelma on sen laatuinen, että siitä selvitään ihan talouspaperin voimalla.

No hei kamoon niin junttia käyttää talouspaperia tuohon! Kyllä se pitää olla nessua! ;)

Voi ei, heiti paljastin junttiuteni :( Onneksi olen tajunnut muuttaa asumaan tänne naapuritalon kupeeseen, siellä on nimittäin useammassa asunnossa vielä jouluvalot ikkunassa ja koristeltu muovikuusi parvekkeella, ja yhdessä asunnossa ikkunat täynnä isoja kankaita joissa on pystyssä olevia keskisormia ja pitkätukkarokkikukkojen kuvia ja vaikka mitä. Jos mun junttiuteni jäisi ton varjoon, ja kukaan ei huomaisi mua? Onnistuukohan?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Tänäänkin opin jotain. Varsanjalka on nenästä valuva räkä.
:laugh:
Jahas, no minäkin opin sitten uuden sanan. Mutta onneksi ongelma on sen laatuinen, että siitä selvitään ihan talouspaperin voimalla.

No hei kamoon niin junttia käyttää talouspaperia tuohon! Kyllä se pitää olla nessua! ;)

Voi ei, heiti paljastin junttiuteni :( Onneksi olen tajunnut muuttaa asumaan tänne naapuritalon kupeeseen, siellä on nimittäin useammassa asunnossa vielä jouluvalot ikkunassa ja koristeltu muovikuusi parvekkeella, ja yhdessä asunnossa ikkunat täynnä isoja kankaita joissa on pystyssä olevia keskisormia ja pitkätukkarokkikukkojen kuvia ja vaikka mitä. Jos mun junttiuteni jäisi ton varjoon, ja kukaan ei huomaisi mua? Onnistuukohan?

Eiköhän sulla ole vielä toivoa. :hug: Me tuetaan sua tässä vaikeassa asiassa, että selviät mahdollisimman vähillä henkisillä traumoilla.

Nimimerkillä se jolla on ollut makkarin ikkunassa jouluvalo joulusta -08 lähtien. :xmas: No puolustaudun sillä, että se toimii likan yövalona. :D