Olen kahden lapsen opiskeleva kotiäiti ja ehdin aivan hyvin lasten- ja kodinhoidon, ystävyyssuhteiden sekä parisuhteeni ylläpidon lisäksi
-meikata kevyesti päivittäin ja laittaa tukan
-käydä kampaajalla 4-6 viikon välein
-käydä hierojalla kerran kuussa
-käydä salilla ja ryhmäliikuntatunneilla 4-6 kertaa viikossa (lapset sillä välin salin lapsiparkissa tai isänsä kanssa), lisäksi ulkoillaan ja vaunulenkkeillään lasten kanssa päivittäin
-miettiä kaupungille ym. ihmisten ilmoille lähtiessäni vähän mitä laitan päälle (vaateostoksillakin pystyn käymään silloin tällöin muuallakin kuin netissä)
-laittaa itselleni ja perheelle terveellistä ruokaa
Minulle ei vaan mene jakeluun miten lapset muka estäisivät ulkonäöstä ja itsestä huolehtimisen...
-meikata kevyesti päivittäin ja laittaa tukan
-käydä kampaajalla 4-6 viikon välein
-käydä hierojalla kerran kuussa
-käydä salilla ja ryhmäliikuntatunneilla 4-6 kertaa viikossa (lapset sillä välin salin lapsiparkissa tai isänsä kanssa), lisäksi ulkoillaan ja vaunulenkkeillään lasten kanssa päivittäin
-miettiä kaupungille ym. ihmisten ilmoille lähtiessäni vähän mitä laitan päälle (vaateostoksillakin pystyn käymään silloin tällöin muuallakin kuin netissä)
-laittaa itselleni ja perheelle terveellistä ruokaa
Minulle ei vaan mene jakeluun miten lapset muka estäisivät ulkonäöstä ja itsestä huolehtimisen...