Miksi neuvolatätit on kaheleita?

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Kerros mulle entisenä neuvolan tätinä, että onko neuvolan tätillä oikeus huutaa asiakkaalle jos asiakas ei halua keskustella minkä värinen matto heillä on olkkarissa? ( tai muuta yhtä todella tärkeää ) :D
Kenenkään matot ei tietty kuulu neuvolan tädeille ollenkaan. Musta neuvolan tädin kuuluu enemmän olla semmonen kuuntelija ja vinkkejä monelta kantilta, että jokanen voi valita itselleen sopivimmat... vaikka matot sitten.

Jos neuvolan täti huutais mulle, niin soittelisin hänen esimiehelleen saman tein, eli johtavalle hoitajalle.
Mä taidan katsoa miten ens kerta menee :D Haluan uskoa, että tätillä oli paha päivä. Tosiaan pelästyin että saiko se jonkin slaagin, kun alko kunnolla ääntään korottamaan kun en halunnut keskustella meidän sisustuksesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mä taidan katsoa miten ens kerta menee :D Haluan uskoa, että tätillä oli paha päivä. Tosiaan pelästyin että saiko se jonkin slaagin, kun alko kunnolla ääntään korottamaan kun en halunnut keskustella meidän sisustuksesta :D
Uskomatonta kyllä. Parempaa onnea ensi kerralla neuvolassa :wave:

jadal
Mulle on ihme kyllä sattunut huippu neuvolan tädit.

Jos ei oteta lukuun erästä terkkaa ja lääkäriä, jotka alkoivat esikoistani odottaessa mulle raskausviikolla 13 tai 14 puhumaan. että nyt pitää sitten miettiä jatkosta, meinaanko pitää lapsen. itse olin suu auki ja sanoin, että eiköhän se päätös tässä vaiheessa ole tehty ajat sitten, kun aborttiinkin on liian suuret viikot. Täti sitten pokkana kehtas vielä jatkaa, että adoption vaihtoehto kuitenkin on vielä :eek:

Ok, olin kyllä 17v tuleva yh, mutta asiatonta silti.

--
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mulle on ihme kyllä sattunut huippu neuvolan tädit.

Jos ei oteta lukuun erästä terkkaa ja lääkäriä, jotka alkoivat esikoistani odottaessa mulle raskausviikolla 13 tai 14 puhumaan. että nyt pitää sitten miettiä jatkosta, meinaanko pitää lapsen. itse olin suu auki ja sanoin, että eiköhän se päätös tässä vaiheessa ole tehty ajat sitten, kun aborttiinkin on liian suuret viikot. Täti sitten pokkana kehtas vielä jatkaa, että adoption vaihtoehto kuitenkin on vielä :eek:

Ok, olin kyllä 17v tuleva yh, mutta asiatonta silti.
Ihmeellistä kyllä tuo abortin tarjoaminen. Siinä kohtaa sen ymmärtää jso henkilö itse siitä kysyy. Minulle sitä myös tarjottiin, vaikka olin 35v odottaja. liekö liian vanha neuvolatädin mielestä ;)

Yhteistyössä