Miksi ne koirat on niin kamalia?

äitivm79
Minä pelkään koiria... vihaan hyppiviä ja semmosia mitkä kuolaa :D En voi sietää. Koirapelko ja inho varmaan juontuu jostais lapsuudesta...muistan että aina olen pelännyt ja vähintään inhonnut kaikenlaisia koiria.
 
"Juu"
Suurin syy koirien inhoamiseen on se valtava pissa- ja kakkamäärä, jonka jättävät teiden varsille. Helsingissä on jo alueita, joissa luonnonmukainen kasvisto on hävinnyt, kun koiran jätökset ovat liikalannoituksellaan lisänneet roskakasveja.
 
"Juu"
Toinen syy koirakielteisyyteen on se, että koiran pitäminen on useimmissa tapauksissa eläinrääkkäystä. Koira joutuu olemaan yksin suurimman osan päivästä, neljän seinän sisällä. Ei ole kovin elämisen arvoista elämää.
 
ttyyy
[QUOTE="vieras";27931124]ehkä se remmi pidetään sitten tiukalla ettei rakki pääse juoksemaan ja häiriköimään muita kunnes rekku on oppinut.

ainiin, se kans mikä vituttaa koiranomistajissa on se, että aina verrataan koiria lapsiin. ei jumalauta miten sairaita ihmisiä, joskus oikeen mietin että kumpikohan tollekkin mammalle on tärkeämpi, oman jälkeläisen terveys vai rakin. sellaista sontaa sieltä suusta tulee mamman mussukkakoirasta..

ei kissanomistajat vertaa kattejaan lapsiin, eikä tietääkseni muidenkaan eläinten omistajat. Eikä puolustele kissankusemisia vääriin paikkoihin sillä että "ei ne lapsetkaan aina osaa".[/QUOTE]

Mamman mussu tuo onkin :) Lapsen kanssa sillä ei kuitenkaan ole tekemistä mutta vertaillahan saa vaikka sinua ja psykopaattia.
 
Luuletko, etä pieni pentu osaa HETI ja kun sinä HALUAT. Ehkä ovat juuri opettelemassa.
sitä varten sillä koiralla on se piuha että se pidetään sielä mihin omistaja sen haluaa, jos se ei muuten usko/osaa.
Käsittääkseni pentuakaan ei kouluteta vapaana keskellä pyörätietä eikä niin että omistaja on toisella puolella pyörätietä ja koira toisella puolella, niinkuin täälä tuntuu olevan tapana.
 
"vieras"
Siksi, että ne haisee ja kusee ja paskoo mihin sattuu. Ja siksi, että jotkut omistajat ei osaa pitää niitä kurissa. Jos koira tottelee ja pysyy musta ja mun tontilta kaukana, niin en minä silloin sitä vihaa.
 
"vieras"
- Haisevat aivan helevetin pahalle
- Sotkevat
- Hajottavat paikkoja ja huonekaluja
- Voivat aiheuttaa elinikäisen vamman, jopa tappaa
- Saattavat ykskaks pimahtaa
- Kuolaavat
- Ulisevat
- PASKAA JA KUSTA JOKAPAIKKA TÄYNNÄ
- Nylykyttävät millon jalkaa, milloin liikennemerkin tolppaa
- Haukkuvat


jne, jne.
 
Koiraihminen
Meillä on kaksi koiraa. Kummatkin isokokoisia, toinen lauhkea kuin lammas, todella ihmisystävällinen ja luotettava. Toinen taas ihan erilainen, villi, jääräpäinen ja leikkisä, sekä todella suojelunhaluinen eikä siedä vieraita. Kummatkin koirat koulutettu ja kasvatettu samalla tavalla, tuon toisen kanssa ei vain ole niin helppoa :D monet pelkäävät tätä toista, minkä ymmärrän hyvin, koska haukkuu ja murisee vieraille aika uhkaavan kuuloisesti. Koitan kuitenkin aina ottaa sen huomioon kun olen sen kanssa lenkkeilemässä, tai meille tulee vieraita. Pitämällä koiraa kauempana, mutta minkäs sille mahtaa jos ei omat voimat riitä sen pitämiseen, tai en vaan saa sitä hiljaiseksi. Yleistäminen, "vihaan koiria" on ihan pyllystä. Koiria on niin erilaisia, kuten ihmisiäkin. Ettehän te vihaa kaikkia ihmisiäkään, jos tunnette jonkun kusipään.
 
yök..
Minua inhottaa, kun "isommat koirat" yrittävät työntää kuononsa väkisinkin haaroväliini!! :O
Mielestäni se on todella kiusallista, ja muut kuitenkin ajattelevat heti, että "hehheh ton pillu haisee!".
Omaan nenääni toosani ei haise miltään.
 
Anna se pois
Meillä on kaksi koiraa. Kummatkin isokokoisia, toinen lauhkea kuin lammas, todella ihmisystävällinen ja luotettava. Toinen taas ihan erilainen, villi, jääräpäinen ja leikkisä, sekä todella suojelunhaluinen eikä siedä vieraita. Kummatkin koirat koulutettu ja kasvatettu samalla tavalla, tuon toisen kanssa ei vain ole niin helppoa :D monet pelkäävät tätä toista, minkä ymmärrän hyvin, koska haukkuu ja murisee vieraille aika uhkaavan kuuloisesti. Koitan kuitenkin aina ottaa sen huomioon kun olen sen kanssa lenkkeilemässä, tai meille tulee vieraita. Pitämällä koiraa kauempana, mutta minkäs sille mahtaa jos ei omat voimat riitä sen pitämiseen, tai en vaan saa sitä hiljaiseksi. Yleistäminen, "vihaan koiria" on ihan pyllystä. Koiria on niin erilaisia, kuten ihmisiäkin. Ettehän te vihaa kaikkia ihmisiäkään, jos tunnette jonkun kusipään.
Eikö tuo ole uhkaavaa että sulla on koira jota et hallitse ja joka uhittelee ihmisille? Oletkohan sitten oikea omistaja sille?
Koira kuin koira tottelee alfaa. Se on laumanjohtajan syytä jos lauma on kuriton.
 
"Mä vain"
Jotkut koirat ovat ja niiden omistajat etenkin.. Annetaan lenkkipolulla juosta vapaana sellaisen lähes puolet aikuisen ihmisen koosta, joka tulee ja lähes kaataa pienen yksi vuotiaan lapsen. Tää sattui viime syksynä ja onneksi mies oli lapsen kanssa ja, joka on käsitellyt koiria itsekin, niin piti koiran aisoissa, mutta huusi koiran omistajille, "koira kiinni tai listin sen". Omistajat kutsuivat sen rakin luokseen vastaan väittämättä... :)
 
hater.
- Koiran paskat ja kuset talvisin tienvarsilla.

- Koirat saattavat syödä muiden koirien (ja omiakin) pökäleitä sekä muuta ei-niin-kivaa (oksennuksia, käytettyjä kortsuja ja -tamponeita jne). Sitten ne tulee nuolemaan ihmisten käsiä ja kasvoja! :)

- Koirat tykkäävät piehtaroida ulkona, sitten on ihan paskanen koko turkki ( niin kuvainnollisesti kuin myös kirjaimellisesti). Pesun jälkeen koira haisee pahalle "märälle koiralle".

- Ne voivat vihaisena hyökätä kimppuun ja purra... koirasta riippuen jälki voi olla todella pahan näköistä...

- Kun ne joutuvat jäämään yksin kotiin , ne räksyttävät ja uikuttavat ikävästä (mun puolesta saavat ok-taloissa räksyttääkin, mut kunhan eivät kerrostalossa räkytä, että koko talo raikaa...)

- Ne piereksii ja niiden hengityskin haisee.
 
"Xxxxx"
En vihaa enkä inhoa, liian voimakkaita sanoja. En vaan välitä niistä. Saatan taputtaa päälaelle ja sitten kiitos riittää minulle. Kuolaavat, haisevat, höseltävät, tunkevat märkää nenäänsä joka paikkaan, hyppivät vasten, syödä hökeltävät melkein mitä sattuu... en jaksa jatkaa pidemmälle. Ei mulla mitään niitä vastaan ole kunhan pysyvät kauempana.
 

Yhteistyössä