miksi naiset pihtaa

• Viestiketjun aloittaja ladyboy
  • Ensimmäinen viesti
ladyboy
miksi pitää pihdata , onko se todella niin että kellä pillu sillä valta olen läpen kyllästyny tähän kerran viikossa saunanjälkeen lauantaina touhuun , siispä lähden poikain kanssa 3 viikkoa thaimaan aurinkoon , ja nainen sanoi heti että jos menet takaisin ei ole tulemista hah , sanoin että eikö se ole parempi että käyn siellä naimassa kun se että alan suhteeseen jonku kans omalta kylältä että saan seksuaalisuuteni tyydytettyä , eli antakaa ukoillenne sitä mitä ne haluaa senkin hiivapillut :)

Mitä jos sä möhömahainen suomalaissika viitsisit joskus käydä suihkussa ja tuoksua hyvälle, kattelisit joskus peiliin ja tiirailisit esim. uusimpia muotivirtauksia ja kävisit ees joskus lenkillä ja salilla ja huomioisit sitä vaimoa joskus? Saattaisit olla huomattavasti himottavampi ku esim. postimies.

lucifer
en mä ainakaan pihtaa, johtuisiko siitä että pääsin mieheni kanssa tutustumaan seksinsaloihin vanhempana kuin naiset näkyvät alottavan seksielämänsä

meillä on mies lähdössä venäjän puolelle, aiko mennä sinne naisiin:LOL:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27257367:
Jos tällaiseen provoon nyt kuitenkin vastaisi asiallisesti, niin vastaus olisi kai jotain sen suuntaista, että pihtaaminen (niin naisten kuin miestenkin harjoittamana) on vallankäyttöä. Parisuhteessa se on henkistä vakivaltaa, joka satuttaa siinä missä fyysinenkin väkivalta.
Samaa mieltä.

"vieras"
Jos tällaiseen provoon nyt kuitenkin vastaisi asiallisesti, niin vastaus olisi kai jotain sen suuntaista, että pihtaaminen (niin naisten kuin miestenkin harjoittamana) on vallankäyttöä. Parisuhteessa se on henkistä vakivaltaa, joka satuttaa siinä missä fyysinenkin väkivalta.
Aivan ja siitäkös naiset ottavat kauheat kilarit jos mies alkaa pihtaamaan.

Ehkäpä vaimos on kyllästynyt sinuun ja siun no jaa " taitoihin " sängyssä.
Ladyboy ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta miehenä.

psy
Seksillä kiristäminen on vallankäyttöä, nimittely henkistä väkivaltaa. Näitä harrastaa ap itse. Olisi kiva kuulla naisen versio siitä, miksi ei halua "antaa". Voihan olla, että ei kukaan anna, jos ei koe itse samalla saavansa jotain. Tämä on minun villi veikkaukseni, ihan sen perusteella, minkä mielikuvan ap itse antaa itsestään.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
"vieras"
Ei pihtaaminen oo aina vallankäyttöä. Tiedän kokemuksesta että jos esim. puoliso käyttää seksuaalisesti hyväks ja käytännössä raiskaa vaimoaan, niin vaimo on sillon niin lukossa että ei kertakaikkiaan pysty vapaaehtoisesti mihinkään seksuaaliseen kontaktiin. Pihtaaminen ei ole välttämättä mitään toisen ihmisen tahallista kiusaamista. Jos ei pysty niin ei pysty.

[QUOTE="vieras";27257804]Ei pihtaaminen oo aina vallankäyttöä. Tiedän kokemuksesta että jos esim. puoliso käyttää seksuaalisesti hyväks ja käytännössä raiskaa vaimoaan, niin vaimo on sillon niin lukossa että ei kertakaikkiaan pysty vapaaehtoisesti mihinkään seksuaaliseen kontaktiin. Pihtaaminen ei ole välttämättä mitään toisen ihmisen tahallista kiusaamista. Jos ei pysty niin ei pysty.[/QUOTE]

Mun mielestä pihtaaminen on tarkoituksellista toimintaa. Jos ei henkisistä tai fyysisistä syistä pysty, ei pihtaa vaan on kykenemätön. Pihtaaminen on nimenomaan vallankäyttöä, ei tahatonta.

juuh
Mitä jos sä möhömahainen suomalaissika viitsisit joskus käydä suihkussa ja tuoksua hyvälle, kattelisit joskus peiliin ja tiirailisit esim. uusimpia muotivirtauksia ja kävisit ees joskus lenkillä ja salilla ja huomioisit sitä vaimoa joskus? Saattaisit olla huomattavasti himottavampi ku esim. postimies.
Näillä vinkeillä irtoaa kyllä, vaikka joka ainoa päivä. Mun puolesta ei tartte edes muotivirtauksia kattella. Kunhan käy suihkussa ja jotakuinkin huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään.

[QUOTE="vieras";27257845]No eihän sitä tiedä jos tässäkin tapauksessa naisella on jotain henkisiä lukkoja koska mies on loukannut ja ehkä esineellistänyt.[/QUOTE]

Ei tiedäkään (vaikka epäilen vahvasti, ettei aloituksessa kuvailtua tapausta ole olemassa kuin ap:n mielikuvituksessa). Mutta olen eri mieltä kanssasi siitä, että pihtaaminen olisi joskus jotain muuta kuin vallankäyttöä. Kun seksillä kiristetään/pyritään hallitsemaan kumppania, on se täysin eri asia, jos ollaan seksittä jostain fyysisestä tai henkisestä syystä. Ensinnä mainittu on pihtaamista, jälkimmäinen taas seksuaaliterveydellinen ongelma.

vastaus
Suurin syy pihtaamiseen on huono pano. Jos mies on surkea sängyssä, niin ei kai sitä kukaan jaksa, vaan keksi milloin mitäkin tekosyitä.

Jos taas on hyvä rakastaja, niin miksi ihmeessä kukaan pihtaisi. Jos seksi on hauskaa ja tyydyttävää, niin kyllä sitä silloin jokainen haluaa harrastaa.

Suurin syy pihtaamiseen on huono pano. Jos nainen on surkea sängyssä, niin ei kai sitä kukaan jaksa, vaan keksi milloin mitäkin tekosyitä.

Jos taas on hyvä rakastaja, niin miksi ihmeessä kukaan pihtaisi. Jos seksi on hauskaa ja tyydyttävää, niin kyllä sitä silloin jokainen haluaa harrastaa.
Hiukan väitän vastaan... Mulla on monia ystäviä joiden miehet haluavat harvemmin kun naiset, siis MONIA. En usko että syynä on että vaimo on huono pano... Ja pakko sanoa että itsellä on ollut muutamia miehiä jotka ovat olleet järisyttäviä rakastajia ja ei silti aina kiinnosta lähteä leikkiin mukaan...

Yhteistyössä