Miksi naiset jakavat toosaansa melkein kenelle tahansa ulkomailla, mutta pihtaavat kotimaassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällainen mainehan suomalaisilla naisilla on esimerkiksi Välimeren maissa. Mikä siinä on, että suunnilleen kuka tahansa keski-ikäinen ukonrähjä pääsee panemaan parikymppisiä Suomi-neitoja Turkissa ja Kreikassa, mutta täällä kotosalla paikallisilta vaaditaan aivan älyttömyyksiä, että pääsevät edes juttusille?
 
vierailija
Ulkomaalaismiehet eivät ole femakoita. Toisin kuin suomalaismiehet jotka yleensä uskovat, että mitä naismaisempi mies on niin sitä enemmän hän naisia kiihottaa.
 
vierailija
Mulla ulkomaalaisia panoja on ollut kaksi venäläistä ja yksi kreikkalainen ja näidenkin kanssa aktit on tapahtunut ihan Suomessa. Venäläispojat pani hyvin ja heidän kanssa treffattiin useammin. Kyllä mä ihan suomipoikien ja -miesten kanssa oon pääasiassa puuhaillu. Nyt lähes 10 vuoden sisällä oon paneskellu vaan kahden täysin suomalaisen miehen kanssa, joiden kanssa oon ollu parisuhteessa. Tämän toisen kanssa oon parisuhteessa edelleen ja en ole uskoton.
 
vierailija
Koska tämä on sun fantasiaa. Siellä saattaa tapahtua mitä ihmeellisimpiä asioita. Enemmän ne miehet huoraa Venäjällä, Virossa ja Thaikuissa kuin naiset yhtään missään. Tunnen tasan yhden naisen, joka "on jakanut" ulkomaalaiselle ja niilläkin oli seurustelusuhde.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja .....
vierailija
Koska tämä on sun fantasiaa. Siellä saattaa tapahtua mitä ihmeellisimpiä asioita. Enemmän ne miehet huoraa Venäjällä, Virossa ja Thaikuissa kuin naiset yhtään missään. Tunnen tasan yhden naisen, joka "on jakanut" ulkomaalaiselle ja niilläkin oli seurustelusuhde.
Höpö höpö. Miehet eivät "huoraa", koska miehille ei makseta seksistä. Suomalaiset naiset jakavat sitä rahanarvoista toosaansa ilmaiseksi ulkomailla niin paljon, että se on kansainvälisesti tunnettua. Sinun tuntemiset eivät tätä asetelmaa miksikään muuta, joten se siitä.
 
Mulla ulkomaalaisia panoja on ollut kaksi venäläistä ja yksi kreikkalainen ja näidenkin kanssa aktit on tapahtunut ihan Suomessa. Venäläispojat pani hyvin ja heidän kanssa treffattiin useammin. Kyllä mä ihan suomipoikien ja -miesten kanssa oon pääasiassa puuhaillu. Nyt lähes 10 vuoden sisällä oon paneskellu vaan kahden täysin suomalaisen miehen kanssa, joiden kanssa oon ollu parisuhteessa. Tämän toisen kanssa oon parisuhteessa edelleen ja en ole uskoton.
Olen mieheni kavereiden kanssa nainut useamman kanssa. Mutta ainoastaan mieheni pyynnöstä ja hän on mukana joka kerta jos on kotona. Kuvan kanssa voin olla heidän kanssaan kahdestaan tai useamman kanssa jos mies ei ole kotona. Tätä tisin sattunut harvemmin
 
vierailija098
Katkeran peräkammarin vinkumista naisista kun ei saa keneltäkään. Kannattaa katsoa peiliin jos ei kenellekään kelpaa.

Itse olen harrastanut seksiä ainoastaan yhden ulkomaalaisen kanssa. Virolaisen miehen ja Suomessa. Muuten sänkykumppanini ovat olleet suomalaisia miehiä. Nykyään olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja hän on ainoa jonka kanssa seksiä harrastan. Ulkomailla seksiä on vain oman miehen kanssa.

Todella lapsellisia nämä typerät aloitukset joissa yleistetään suomalaisten naisten olevan tietynlaisia ja kaikki tekevät muka samoin joka asiassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja .....

Yhteistyössä