Miksi naisen tarvitsee olla joka perjantai juomatta että mies saa ryypätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisi ryypätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja köhä;22339001:
Musta sun on ap nyt jotenkin tehtävä asia selväksi, ja oikeasti lykättävä se vauva miehelle joku perjantai.

Entäpä jos ap:n ukko kuuluu näihi tyyppeihin jotka lähtee ryyppäämään vaikka lapsi kainalossa jos siis ap vaan häippäsis ja jättäis lapsen miehelle. Mun yhden tuttavan mies on sellanen. Tai vaihtoehtoisesti jos ei mee minnee niin terrorisoi sitä eukkoaan puhelimella soittamalla ja viestittelemällä tyyliin: et kohta tästä lähden ja oon jo ihan kännissä täällä ups nyt lapsi tippu tosta pöydältä :x :x
Ja juu oon ehdotellu sille mun ystävälle et ei oo ihan terve tyyppi sen mies, mut kun tää niin rakastaa sitä.
Ja niillä on just tollanen tilanne ku ap:lla :(

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338968:
niin ja ihan kotonaa ryyppää baareissa ei ole käynyt vuosiin.

Nyt alat sitten äijääs puolusteleen! Tiedätkö, että tuo ei ole millään lailla hyvä juttu, että kotona ryyppää! Meillä ei kotona juoda, kuin korkeintaan 1-2 kaljaa.. Jos oikeen ryyppäämään aletaan, niin silloin lähetään jonnekin muualle.. Ei lapsen ole oikein joutua katsomaan humalaista vanhempaa kotonaan. Tai ketään muutakaan.

[QUOTE="vieras";22339037]Entäpä jos ap:n ukko kuuluu näihi tyyppeihin jotka lähtee ryyppäämään vaikka lapsi kainalossa jos siis ap vaan häippäsis ja jättäis lapsen miehelle. Mun yhden tuttavan mies on sellanen. Tai vaihtoehtoisesti jos ei mee minnee niin terrorisoi sitä eukkoaan puhelimella soittamalla ja viestittelemällä tyyliin: et kohta tästä lähden ja oon jo ihan kännissä täällä ups nyt lapsi tippu tosta pöydältä :x :x
Ja juu oon ehdotellu sille mun ystävälle et ei oo ihan terve tyyppi sen mies, mut kun tää niin rakastaa sitä.
Ja niillä on just tollanen tilanne ku ap:lla :([/QUOTE]

Niin, ehkäpä huono idea.
Siskollanikin on tollanen joka pe kotona tissutteleva mies, eikä se koskaan tekis noin kuin sun tuttavan mies, vaan oikeesti sitten huolehtis vauvasta, vaikka sitä vituttaiskin ettei voi kaljotella rauhassa.
Mutta ei kai ap:n tilanteeseen muuta patenttiratkasua ole kuin se, että hankkii lapselleen joksikin perjantaiksi hoitajan.
Kannattaa sitä turvaverkkoa vähän rakennella, juuri tällasten tilanteittenkin varalta. On oltava joku ihminen jolle vauvan voi joskus antaa hoitoon, koskaan ei tiedä millon sellasta tarvitaan, ihan hätätilanteittenkin varalta. Saati sitten näin muutenkin.

Yhteistyössä