Miksi, nainen ei tee koskaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensio

Vieras
Ihmettelen vain, miksi minun nainen ei tee koskaan aloitettta sängyssä tai ylipäänsä missään? Jos tekee niin todella todella harvoin.

On itseäni alkanut ärsyttämään, että saan aina itse vongata??

Mistä mahtaa johtua, vai onko sillä toinen mies?

Aiemmissa suhteissa on ollut kyllä tasapainossa tämäkin asia.

Minkäslaisia "menetelmiä" olet kokeillu?

Yllätä naisesi; tuo kukkia, lahja, kynttiläillallinen ja kehu/palvo sanoin sekä teoin naistasi ihanaksi, mahtavaksi, täydelliseksi, ihan parhaaksi, tunnusta rakkauttasi...

Itse ainakin anelisin kaiken tuon jälkeen miestäni antamaan mulle "seitsemännen taivaankin" ;)

Vinkkinä vaan, että kannattaa vaihtaa ehkä tekniikkaa,
koikeile jotain uutta ja yllättävää.

meillä oli pitkään ihan samalla tavalla että mies teki aloitteen.nykyään aika hyvä tasapaino.ehkä sun kannattaa vetäytyä ja antaa vihjettä että säkin haluaisit tulla vietellyksi...meillä tepsi tämä =)

Jepulis, uudet teknologiat on ollut käytössä. Olen itse pihdannut ja odottanut... niin kauan kuin olen jaksanut odottaa - tilanne sama.

Keinoja kaihtamatta p.. videoista - kukkiin ja illallisiin. - tilanne sama.

Joskus hetkellinen piristyminen, mutta sen jälkeen tilanne sama... :whistle:

Ja itselläni iiihaaan älyttömät halut koko ajan

Lähetä vaimollesi tuhmia tekstiviestejä... Itse varmaan osaat arvioida minkätasoisia juttuja naisesi kestää, pehmoja vaiko rivompia. Toimii ainaki mun kohdalla, mutta tuskin kaikilla. Tai kirjoita sähköpostia/kirje jossa kerrot miten kovasti vaimoasi haluat ja mitä haluaisit hänen kanssaan tehdä, jne. Osta joku aiheeseen liittyvä kirja (niitä on nyt markkinoilla tosi paljon) vaimolle lahjaksi. ÄLÄ painosta, uhkaa tai syyttele, vaan kehujen ja ylistyksen kautta sytyttele naistasi... Kerro vaimollesi, että hän on viehättävä ja haluttava ja kertakaikkisen upea etkä voi vastustaa häntä...

Mitäpä jos nainen tekeekin aloitteen, niin hienovaraisesti ettet huomaakaan? Jos hän ei vain halua, että luulet hänen olevan liian "tyrkky". Ehkä joskus jopa lankeat hänen pauloihinsa huomaamattomasti, ja luulet että teit itse aloitteen ;)

Meillä tuo homma menee niin, että jos itse ehdottelen että mennään tonne makkarin puolelle, niin mies ajattelee että hän saa jotain pientä kivaa. Meikäläinen on siinä sitten statistin roolissa täysin... On vain odoteltava, että mies on itse "sillä tuulella" oma-aloitteisesti ja haluaa tehdä mulle hyvän olon :/ Tämä tilanne jos mikä on turhauttava :whistle:

Kun ei haluta niin ei haluta...
Meidän suhteessa mä olen samnlainen kuin tuo ap:n kertoma tapaus.Inha tilannehan tuo on,koska kaihertaa tottakai kummankin mieltä.Mua ärsyttää se vonkaaminen ja miestä se pihtaaminen... :headwall: Mutta joskus harvoin kyllä teen mäkin sen alotteen,mutta suuremmaksi osaksi myönnyn seksiin säälistä.Kuulostaa varmaan kamalalle, mutta ei toista voi räjähtämispisteessäkään pitää. :/
Meillä mies kans koitteli esim. sitä, että jättää mulle sen alotteen tekemisen ja mä olin kyllä siitä ihan vaan onnellinen.Sainpas olla rauhassa...
Keskustelkaahan asiasta ja löytäkää kompromissit keskenänne.Kaikilla ei vaan ole kovaa seksintarvetta.

Vielä noiden em. lisäksi, mun haluttomuutta lisää entisestään oman ajan puute.Ensin annan kaiken aikani lapsille ja kotitöille ja illalla pitäis vielä antautua miehelle.Ei huvita,ei.Lähinnä ärstyttää ja ahdistaa ne vihjailut ja kosketukset.Oli ne sit ennen tai jälkeen seksin.

Tässä nyt pienenlainen kuvaus,siitä mistä VOISI olla kyse,mutta parhaiten teidän asiat selviää keskustelemalla.

:)