Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
iu
[QUOTE="mies1";29797047]Musta tuo, että sä paheksut opettamista, on osoitus siitä, että sä arvioit toista ihmistä taitojen kautta. Jotka ei kuitenkaan voi ikinä olla just mitä sä haluat. Jos luit mitä kirjoitin niin eikö sustakin taidottomuus ole myös hyvä asia? Musta tuollainen taitoon liittyvä arviointi ei ole hyvä lähtökohta sillä se huonotaitoinen kumppani (esim. ei osaa hyväillä sun rintoja tai nainen ei osaa ottaa suihin) voi silti olla kaunis, ihana, hyvä ihminen, hyvä rakastaja kokonaisuutena, jne. Eli etkö sä nyt tee just sitä mistä puhuin eli laita miehen jonkinlaiseen "koeajoon" ja anna pisteitä sen mukaan?

Jos sä toimit noin niin oot sä ainakin vähän lähempänä sitä "hieno tyyppi mutta kosketti väärin" -toimintaa, joka on etenkin naisten mielestä perinteisesti ollut sairasta, absurdiakin. Moni mies ei tykkää, jos nainen arvioi heitä liikaa eli kannattaa olla tarkka siitä.[/QUOTE]
Miten ihmeessä sun on niin vaikea erottaa pelkkä pano johonkin enempää, kenties parisuhteeseen tähtäävästä seukkailusta?

En mä jaksa enää, luovutan.

Voi hyvänen aika. On sulla kyllä jotenkin niin älyttömän traumainen ja ongelmainen suhde seksiin, naisiin ja etenkin naisten seksuaalisuuteen, että ihan alkaa sääliksi käydä. :hug:

Entä jos pohtisit ja jännittäisit vähemmän ja heittäytyisit enemmän? :rolleyes:

Tossa on kyseessä pahanlaatuinen PrinssiUljas- syndrooma. Valkea ratsu ja lohikäärmeen surma, jonka jälkeen prinssinsä uljautta alistuen ihaileva neitsytprinsessa ja puoli valtakuntaa on prinssin omaisuutta.

Satuun ei sovi se, että prinsessaa baarireissun päätteeksi huvittaisi naida kyläsepän oppipojan kanssa.

Alkääkä paljastako mies1:lle, että naisetkin käyvät paskalla. Maailmansa järkkyisi.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
iu
[QUOTE="mies1";29797058]Ei saatana, et voi olla nainen! :D[/QUOTE]
Mä alan epäillä, että sä oot päässyt kontaktiin elävien naisten kanssa vain unissas. :D (Ei siinä tietysti mitään pahaa oo, mutta ei kannattais esiintyä asiantuntijana sitten.)

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Lunatic
[QUOTE="mies1";29797047]

Musta tuo, että sä paheksut opettamista, on osoitus siitä, että sä arvioit toista ihmistä taitojen kautta. Jotka ei kuitenkaan voi ikinä olla just mitä sä haluat. Jos luit mitä kirjoitin niin eikö sustakin taidottomuus ole myös hyvä asia? Musta tuollainen taitoon liittyvä arviointi ei ole hyvä lähtökohta sillä se huonotaitoinen kumppani (esim. ei osaa hyväillä sun rintoja tai nainen ei osaa ottaa suihin) voi silti olla kaunis, ihana, hyvä ihminen, hyvä rakastaja kokonaisuutena, jne. Eli etkö sä nyt tee just sitä mistä puhuin eli laita miehen jonkinlaiseen "koeajoon" ja anna pisteitä sen mukaan?

Jos sä toimit noin niin oot sä ainakin vähän lähempänä sitä "hieno tyyppi mutta kosketti väärin" -toimintaa, joka on etenkin naisten mielestä perinteisesti ollut sairasta, absurdiakin. Moni mies ei tykkää, jos nainen arvioi heitä liikaa eli kannattaa olla tarkka siitä.[/QUOTE]
:LOL: :D :LOL:

"mies1"
Miten ihmeessä sun on niin vaikea erottaa pelkkä pano johonkin enempää, kenties parisuhteeseen tähtäävästä seukkailusta?

En mä jaksa enää, luovutan.
Ei pelkkä pano voi tarkoittaa sitä, että miehen pitäisi suoriutua jonkin mallin mukaan tai sanotaan "taito täysin halliten". Jos nyt ollaan tosielämässä eikä elokuvassa.

Tää keskustelu itse asiassa vahvistaa mun näkemystä, että Suomessa rentous seksistä ei ole kovin yleistä ja seksuaalisuus aika kapeaa. Jos seksi olisi luonnollinen, leikin alainen asia niin ei sillä, onko joku täysin oppinut vai ei pitäisi olla hirveästi väliä kun kukaan ei voi olla täysin oppinut. Eli vaikka nainen ottaisi huonosti suihin niin ei sen pitäisi olla syy dumpata nainen seksisuhteessakaan kun me kaikki opitaan lisää ja asiat on musta aika helppoja oppia avoimella, leikkisällä mielellä, joka EDELLYTTÄÄ avoimuutta mokailulle eli vaikka sille, että suihinotosta ei tuu mitään tai mies ei nuole oikein tai ei seiso. Suomalaiset ihmiset mun mielestä häpeää tällaista.

Kaksi erilaista ihmistä haluineen ei koskaan kohtaa täydellisesti tai "leffamaisesti" ja tän pitäis olla lähtökohta, ei sen, miten joku taitaa jotain kun täydellistä ei voi olla ja pienellä todennäköisyydellä vieraat ihmiset sitä on.

"mies1"
Mä alan epäillä, että sä oot päässyt kontaktiin elävien naisten kanssa vain unissas. :D (Ei siinä tietysti mitään pahaa oo, mutta ei kannattais esiintyä asiantuntijana sitten.)
Kyllä noi alfa- beeta-jutut paljasti että taidat olla mies :) Tai olisit eka törmäämäni nainen, joka noista jauhaa.

Kannattaa välttää pseudotiedettä aiheesta, jota löytyy netistä aika paljon.

Lunatic
[QUOTE="mies1";29797092]Ei pelkkä pano voi tarkoittaa sitä, että miehen pitäisi suoriutua jonkin mallin mukaan tai sanotaan "taito täysin halliten". Jos nyt ollaan tosielämässä eikä elokuvassa.

Tää keskustelu itse asiassa vahvistaa mun näkemystä, että Suomessa rentous seksistä ei ole kovin yleistä ja seksuaalisuus aika kapeaa. Jos seksi olisi luonnollinen, leikin alainen asia niin ei sillä, onko joku täysin oppinut vai ei pitäisi olla hirveästi väliä kun kukaan ei voi olla täysin oppinut. Eli vaikka nainen ottaisi huonosti suihin niin ei sen pitäisi olla syy dumpata nainen seksisuhteessakaan kun me kaikki opitaan lisää ja asiat on musta aika helppoja oppia avoimella, leikkisällä mielellä, joka EDELLYTTÄÄ avoimuutta mokailulle eli vaikka sille, että suihinotosta ei tuu mitään tai mies ei nuole oikein tai ei seiso. Suomalaiset ihmiset mun mielestä häpeää tällaista.

Kaksi erilaista ihmistä haluineen ei koskaan kohtaa täydellisesti tai "leffamaisesti" ja tän pitäis olla lähtökohta, ei sen, miten joku taitaa jotain kun täydellistä ei voi olla ja pienellä todennäköisyydellä vieraat ihmiset sitä on.[/QUOTE]

Jos kaksi kännistä illan päätteeksi haluaa naida, niin ei siinä ehkä jokasta liikettä ja kuvakulmaa niin tarkkaan mietitä.

Lunatic
[QUOTE="mies1";29797096]Kyllä noi alfa- beeta-jutut paljasti että taidat olla mies :) Tai olisit eka törmäämäni nainen, joka noista jauhaa.

Kannattaa välttää pseudotiedettä aiheesta, jota löytyy netistä aika paljon.[/QUOTE]

Itse olet trollaava nainen. Menee sitten hyvin yhteen, mies näyttelee naista ja nainen miestä.

[QUOTE="mies1";29797096]Kyllä noi alfa- beeta-jutut paljasti että taidat olla mies :) Tai olisit eka törmäämäni nainen, joka noista jauhaa.

Kannattaa välttää pseudotiedettä aiheesta, jota löytyy netistä aika paljon.[/QUOTE]

sä et edes taida olla mies.

iu
[QUOTE="mies1";29797092]Ei pelkkä pano voi tarkoittaa sitä, että miehen pitäisi suoriutua jonkin mallin mukaan tai sanotaan "taito täysin halliten". Jos nyt ollaan tosielämässä eikä elokuvassa.

Kaksi erilaista ihmistä haluineen ei koskaan kohtaa täydellisesti tai "leffamaisesti" ja tän pitäis olla lähtökohta, ei sen, miten joku taitaa jotain kun täydellistä ei voi olla ja pienellä todennäköisyydellä vieraat ihmiset sitä on.[/QUOTE]
Voi jessus on sulla kamalat traumat jääny. :( Kyl se hei siitä, ei kaikki naiset välttämättä naura sulle, rohkeesti vaan vielä kokeilemaan. :xmas:

[QUOTE="mies1";29797056]Etkö ymmärrä, mikä ero on ulkonäöstä viehättymisellä ja pelkällä panemisella? Eli jos mä näen naisen ja ajattelen että vittu se on vammasellakin ja panen niin siinä ollaan jo lähempänä pelkkää seksiä. Mutta jos mä alan miettiä naisen ulkonäköä niin ei siinä ole enää kyse pelkästä seksistä.[/QUOTE]

Eli haen silloin miehestä muutakin? Mitä? Ja jos haluan vain seksiä niin mun ois pakko panna jonkun ruman kanssa?

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
iu

Ei, kyllä mä olen ihan nainen, joka on ollut hereillä biologian tunnilla ja kattellut luontodokkareita! (Suosittelen sullekin, ne ovat erittäin kiinnostavia ja opettavaisia... ) Itse otit esille nisäkkäät, oma mokas että mentiin tähän. :)

"mies1"
Jos kaksi kännistä illan päätteeksi haluaa naida, niin ei siinä ehkä jokasta liikettä ja kuvakulmaa niin tarkkaan mietitä.
Niin. Siksi en ymmärräkään sitä, miksi jotkut puhuvat taitamisesta seksissä tai ottavat siitä paineita. Sähellyshän ja kokeiluhan siitä just tekee hauskaa. :) Siis se liittyy siihen vapauteen ja rentouteen. Musta tuntuu että jotkut oikeesti ottavat paineita seksistä suorituksena.

iu - jota tosin epäilen nuorehkoksi mieheksi - kirjoitti mulle: "[yhden illan jutussa] ei todellakaan ole mahdollisuutta opettaa untuvikkoa ensikertalaista kädestä pitäen, vaan jonkinlaiset pohjatiedot ja -taidot olisi kumppanilla hyvä olla olemassa jo omasta takaa."

Siis täähän on just se asenne, mitä en käsitä. Me kaikki ollaan opissa ja opettajia, siihen se seksin rentous just perustuu!! :p Kokeiluun, yhteiseen säätämiseen, jne. Ihanakin nainen ei välttämättä hallitse kaikkia niksejä, yhden yön jutussakaan. Sama miehellä. Ei yhden illan jutut voi olla varattu vain "seksin mustan vyön" omaaville, eikä sellaista voi edes olla kun joka ihminen on __yksilö__ eli homma alkaa aina lähes alusta, kenellä enemmän, kenellä vähemmän. Sehän siinä just on hienoa!

[QUOTE="mies1";29797026]Niin, ymmärsin tuolla miehen koejolla sitä miehen liikkeiden ja elimen pisteyttämistä. Ymmärsin ehkä väärin :)
[/QUOTE]

Voi olla että ymmärsit (taas) väärin. Sä kun et voi ottaa asiaa sellaisena kuin se on sulle sanottu vaan sun pitää ensin väännellä ja käännellä sitä. Moni on sanonut että koeajo on sitä että katsotaan natsaako kemiat sängyssä. Sinä olet (jälleen) ainoa joka puhuu liikkeiden ja elinten pisteytyksistä.

Ei alfa/omega käyttäytyminen ole mitään pseudotiedettä.

Ihminen vaan eroaa eläimestä siinä, että se pystyy tekemään päätöksiä muunkin perusteella kuin vaistojen tai kokemuksien.

Mutta ihan on nuo käyttäytymismallit näkyvillä ihmisyhteiskunnassa myös.

"mies1"
Ei, kyllä mä olen ihan nainen, joka on ollut hereillä biologian tunnilla ja kattellut luontodokkareita! (Suosittelen sullekin, ne ovat erittäin kiinnostavia ja opettavaisia... ) Itse otit esille nisäkkäät, oma mokas että mentiin tähän. :)
Niin, mutta vaikka otin esille nisäkkäät, ei sun alfa-beetat silti tule hyväksytyksi totuudeksi akateemisesti. ;) Ihmettelen kyllä, millainen nainen olet, jos suhun vetoaa tuollainen selittäminen. Olen tavannut sitä lähinnä miehillä ja nettipalstoilla.

Vierasmiess
Voi jessus on sulla kamalat traumat jääny. :( Kyl se hei siitä, ei kaikki naiset välttämättä naura sulle, rohkeesti vaan vielä kokeilemaan. :xmas:
Kyllä tuo mies1 puhuu asiaakin. Tälläkin palstalla on lähes joka päivä ketjuja jossa akat moittii miehiä tai panojaan tyyliin "ei osannut edes panna kunnolla". Palstan naiset on kyllä erittäin hyviä antamaan pillua, mutta mies onkin huono panemaan jos seksi on huonoa.

[QUOTE="mies1";29797134]No jos et tuosta esimerkistä tajunnut niin antaa olla :D[/QUOTE]

Joo en todellakaan tajua. Entä jos pidän ystävääni hyvännäköisenä ja seksikkäänä niin onko hän silloin muutakin kuin ystävä?

"mies1"
Voi olla että ymmärsit (taas) väärin. Sä kun et voi ottaa asiaa sellaisena kuin se on sulle sanottu vaan sun pitää ensin väännellä ja käännellä sitä. Moni on sanonut että koeajo on sitä että katsotaan natsaako kemiat sängyssä. Sinä olet (jälleen) ainoa joka puhuu liikkeiden ja elinten pisteytyksistä.
Mutta onhan tässäkin keskustelussa "iu" maininnut, että yhden yön jutussa on kyse taitamisesta ja ettei siinä voi taidotonta katsella... Siis onnistuneesta proseduurista samaan tapaan kuin inssi katsoo, ettei virheitä tule. Erikoista puhetta naiselta kyllä.

[QUOTE="mies1";29797139]Niin, mutta vaikka otin esille nisäkkäät, ei sun alfa-beetat silti tule hyväksytyksi totuudeksi akateemisesti. ;) Ihmettelen kyllä, millainen nainen olet, jos suhun vetoaa tuollainen selittäminen. Olen tavannut sitä lähinnä miehillä ja nettipalstoilla.[/QUOTE]

Kuules, sinun selittäminen on kyllä niin epätieteellistä ihan omalta osaltasi, etten lähtisi huutelemaan tuolla tavalla kenellekään.

On eri asia tunnustaa että tiettyjä käyttäytymismalleja on olemassa ja väittää että ne toteutuu 100% kaiken aikaa joka paikassa.

Sinä yrität nyt selitellä että ei ole olemassa piste.

Ehkä tuo että toistelet sanaa "beta" kertoo jo sen, ettet edes ymmärrä mistä puhut. Sillä ei ole betan kanssa mitään tekemistä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"mies1"
Kuules, sinun selittäminen on kyllä niin epätieteellistä ihan omalta osaltasi, etten lähtisi huutelemaan tuolla tavalla kenellekään.

On eri asia tunnustaa että tiettyjä käyttäytymismalleja on olemassa ja väittää että ne toteutuu 100% kaiken aikaa joka paikassa.

Sinä yrität nyt selitellä että ei ole olemassa piste.

Ehkä tuo että toistelet sanaa "beta" kertoo jo sen, ettet edes ymmärrä mistä puhut. Sillä ei ole betan kanssa mitään tekemistä.
No kyllähän evopsyka on tieteenäkin kiisteltyä.

Yhteistyössä