Miksi mun paino ei laske?

• Viestiketjun aloittaja Ärkele
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli vain mieleen, että eikö paino kannata punnita vain kerta viikkoon aamuisin. Eikä joka päivä koska silloin voi tuntua et painoa vain kertyy vaikka se olis laskusuunnassa.
Kertaviikkoon ja aina samaanaikaan samoilla vaatteilla. Vuorokaudenaika ei ratkase vaan se että tilanne on aina sama.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli vain mieleen, että eikö paino kannata punnita vain kerta viikkoon aamuisin. Eikä joka päivä koska silloin voi tuntua et painoa vain kertyy vaikka se olis laskusuunnassa.
Kertaviikkoon ja aina samaanaikaan samoilla vaatteilla. Vuorokaudenaika ei ratkase vaan se että tilanne on aina sama.
Mut aamulla on kivempi käydä puntarissa kun silloin se paino on kevein. Ja ite meen puntarille alasti :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Niin toi mun kakkajuttu oli sitten vitsi. Itse kun en juurikaan käy vaa'alla, mut naurattaa nämä sadan grammojen heittoja ihmettelevat ja kauhistelevat.
sama täällä,parin viikon välein käyn ja mittanauha käytössä.Saakin sit aina ihastella vaakan lukemia kun paino pudonnut 2-3kg=) En mäkään jaksais seurata mitään päivittäisiä 300g pudotuksia.

Yhteistyössä