Miksi mulle aina käy näin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anna";24533122]Kuuleppas nyt neiti o'Harava. Ei sun onnen pidä yhdestä eikä edes kahdesta miehestä olla kiinni. Haluta saa, mutta saatava ei ole.[/QUOTE]

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole se joksi mua luulet.

[QUOTE="a p";24532684]No miten asia on sitten parisuhteessa? Miehen pitää ottaa yhteyttä? Pitäisi sopia vaikka lapsen jutuista, mutta pitää miehen tietää soittaa naiselle? :D[/QUOTE]
No mut hei! Tarkoitin tilannetta, jossa on vasta tavattu tai tapailtu muutamia kertoja. En todellakaan vonkuisi miehen perään. Kyllä hän itse saa ottaa yhteyden, jos kiinnostusta on ja minä sitten päätän, löytyykö sitä kiinnostusta myös minulta.

[QUOTE="vieras";24533281]No mut hei! Tarkoitin tilannetta, jossa on vasta tavattu tai tapailtu muutamia kertoja. En todellakaan vonkuisi miehen perään. Kyllä hän itse saa ottaa yhteyden, jos kiinnostusta on ja minä sitten päätän, löytyykö sitä kiinnostusta myös minulta.[/QUOTE]

Mun mielestä vähän hassua jos vain mies voi ottaa yhteyttä koska voidaan tavata.

Olen tapaillut erästä miestä reilun viikon. Eilen illalla laitoin viestin, mutta ei mitään vastausta. Ei tekstaria, ei puhelua, ei viestiä facebookissa. Katsoin nyt aamulla, että mies on kyllä yöllä käynyt facebookissa, mutta ei ole laittanut mitään viestiä. Aiemmin on ollut niin, että on voinut illalla myöhään tai yöllä laittaa viestin, että seuraavana päivänä voitaisiin tavata.

Se taisi sitten olla tässä tämä(kin) juttu. Ei ole ensimmäinen kerta kun juttu miehen kanssa lässähtää heti alkuunsa tai hyvin lyhyen seurustelun jälkeen. Haluaisin parisuhteen, avoliiton ja lisää lapsia, mutta niitä ei mulle ole ilmeisesti tarkoitettu.

Ei mulle ole ketään tässä maailmassa. :(

HEH! Johtusko siitä, etä annat itsestäsi aika takertuvan vaikutelman! :D

Yhteistyössä