H
Haisunäätä
Vieras
Sen tiedän, että joskus (tai aika usein) tulee semmosia "proppuja" (vai miksi niitä lääkäri sanoi, semmosia valkeita klönttejä, ruuantähteistä nielurisoihin tarttuneita) kurkkuun ja ne kai haisee pahalle... mutta muulloinkin kuulemma haisee. Asiasta huomauttelee mies ja nyt jo on muutkin... ja se hävettää. Ei kehtaa oikein missään olla lähietäisyydellä ja jutella -ja kuulemma jo aika kauaskin haisee, ei tarvi ihan vieressä istua edes.
Kuulemma "mädänneelle" haisee, tai paskalle. Joskus kyllä on itselläkin ihan oikeesti paskan menku suussa. Ja olen yrittänyt hengityksen raikastimia ja SB12 yms... Kurkkua olen käyttänyt lääkärillä ja se epäili, etttä hammaspuolella on se ongelma. Hammaslääkärissä taas sanoi, että varmaan syvemmällä kurkussa se ongelma. Siis ei löydy mistään mitään selittävää. Mitä tää siis on?? Ja miten tämän saa pois!?
Kuulemma "mädänneelle" haisee, tai paskalle. Joskus kyllä on itselläkin ihan oikeesti paskan menku suussa. Ja olen yrittänyt hengityksen raikastimia ja SB12 yms... Kurkkua olen käyttänyt lääkärillä ja se epäili, etttä hammaspuolella on se ongelma. Hammaslääkärissä taas sanoi, että varmaan syvemmällä kurkussa se ongelma. Siis ei löydy mistään mitään selittävää. Mitä tää siis on?? Ja miten tämän saa pois!?