Miksi minun pitäisi tietää missä miehen tavarat on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Jatkuvasti jotain kateissa ja sitten kyselee multa, että missä on!! Mistä hitosta minä tiedän, minne on esim nyt kadonneet sormikkaansa jättänyt :headwall:

Onko tuo jokin miesten tyyppivika vai onko mulla vain joku maanantaikappale?

Sama meillä! :headwall:

Tässä eräs päivä etsi jotain karatekirjaa ja kysyi multa, missä on. Mistä hemmetistä minä tiedän?!? Sitten alkoi etsiä keittiön kaapit ja laatikot ja mun vaatekaapistakin etsi sitä samperin kirjaa, kunnes ärähdin, että hitot se nyt mun alusvaatehyllyllä oo! :headwall: Itse ei muista, mihin laittaa ja sitten suurinpiirtein syyttelee muita. Mitä mä jollain karatekirjalla edes tekisin? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Sama meillä! :headwall:

Tässä eräs päivä etsi jotain karatekirjaa ja kysyi multa, missä on. Mistä hemmetistä minä tiedän?!? Sitten alkoi etsiä keittiön kaapit ja laatikot ja mun vaatekaapistakin etsi sitä samperin kirjaa, kunnes ärähdin, että hitot se nyt mun alusvaatehyllyllä oo! :headwall: Itse ei muista, mihin laittaa ja sitten suurinpiirtein syyttelee muita. Mitä mä jollain karatekirjalla edes tekisin? :headwall:

ARGH!! :kieh:
Ja nyt kun on tumput kadoksisa niin kiukuttelee kuin pikku kakara jokaiselle. Ei se nyt ainakaan lasten vika ole jos herra ei osaa pitää tavaroistaan huolta!! |O

Taitaa olla tyyppivika. :/

Meillä kun alkaa kuulua tuskastunut tiuskiminen, että missä on minun se tai tämä, olen nykyisin jo niin parkkiintunut että totean tyynesti vain etten tiedä, kas kun en ole sitä käyttänyt. :saint: Tosin kyllä yleensä osallistun armollisesti etsintään. :)

jos se luulee, että sä olet siivonnu ne johonkin.
Meillä ainakin mies kysyy yksinkertasesti siksi, että jos semmonen iso ihme tapahtuis, et tavarat ei ole jossain näkösällä, mä ne yleensä olen johonkin kaappiin työntäny.

Uhkasin jo etukäteen erolla, mikäli miehen suusta pääsee lause... "äiti, missähän sukkani ovat..." Ensin äidit hyysää pilalle ja vaimot jatkavat samaan malliin...

yritin etsiä mun yhtä alotusta aiheeseen liittyen mut en löytäny.. :/

tossa joku aika sitten katsoin töissä puhelintani ja huomasin et mies on soittanu monta kertaa. pelästyin et on joku hätä ja kotiin soittaa takas niin ei vastnnu. mun oli mentävä takas töiden pariin ja myöhemmin oli taas tullu puheluita ja viesti et "missä on tvn kaukosäädin?"
olin et ei jumankauta :headwall: :D
no,laitoin sille viestin et mistä minä tiedän,et sinähän se tässä kotona olet,että ETSI. myöhemmin mies soitti ja pystyin vastaan ja ihan raivona siel et minne mä oon sen kaken laittanu :headwall:
sanoin sille et otetaanpa nyt rauhassa,oletko etsinyt kunnolla? mies siihen että olen ja se juttu jäi siihen.
sit pääsin töistä kotiin ja mies tuli mun luo et se kake on edelleen hukassa. katsoin olkkariin ja näin muuten tyhjällä sohvapöydällä kohollaan olevan ohjelmalehden jonka nostin ja tadaaaa,kaukohan se siellä alla oli |O
että voi tsiisus mikä käsi mun mies :xmas:

muoks.tästä voimme päätellä että mies on taas pyöriny kädet taskussa akselinsa ympäri ilman että oikeesti ETSIS. :xmas:

no meiltä löytyy täältä just samanlainen! |O

Mies: "missä mun kalsarit on?!"
Minä: "en oo koskenu,katoitko kaapistas?"
Mies: "no en oo kattonu!"
...hetken hiljasuus...
Mies: "joo löyty!"

:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uhkasin jo etukäteen erolla, mikäli miehen suusta pääsee lause... "äiti, missähän sukkani ovat..." Ensin äidit hyysää pilalle ja vaimot jatkavat samaan malliin...

Tässähän ei ole kyse hyysäämisestä =) Jos aikuinen mies ei tiedä tai muista, minne on tavaransa jemmannut, niin mun puolesta etsikööt vaikka ensi vuoteen saakka.

Taitaa olla tyyppiominaisuus. Ei kai ne voi sille mitään. Mun mieheni kyseli multa tavaroistaan jo silloin, kun ei edes vielä asuttu yhdessä. Eli en voi sanoa, etteikö olisi varoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
muoks.tästä voimme päätellä että mies on taas pyöriny kädet taskussa akselinsa ympäri ilman että oikeesti ETSIS. :xmas:

Just tuo "etsiminen"... *huokaus*
Availlaan esim. kaappien ovia, mutta ei siirretä niitä etummaisia tavaroita ja tuumataan, että ei löydy |O
Tuo lehden alla piilossa ollut kake on loistava esimerkki siitä kuinka miehet "etsivät" :whistle:

Hyysäämisestä tässä siis EI ole kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Tässähän ei ole kyse hyysäämisestä =) Jos aikuinen mies ei tiedä tai muista, minne on tavaransa jemmannut, niin mun puolesta etsikööt vaikka ensi vuoteen saakka.

Aika monella tuntuu olevan vain tuollaisella vialla varustettu mies, sen vien saa helposti jo lapsuudenkodissa aikaiseksi nimenomaan ylihuolehtimalla poikiensa asiat... kun eihän se nyt pärjää itse ja sitten vaimo saa jatkaa samalla linjalla... eli ei kiitos.

Aika monella tuntuu olevan vain tuollaisella vialla varustettu mies, sen vien saa helposti jo lapsuudenkodissa aikaiseksi nimenomaan ylihuolehtimalla poikiensa asiat... kun eihän se nyt pärjää itse ja sitten vaimo saa jatkaa samalla linjalla... eli ei kiitos.

Jos minä tekisin miehen puolesta kaiken valmiiksi ja keskeyttäisin omat hommani etsiäkseni hänen kadonneita tavaroitaan, niin se olisi hyysäämistä. Mutta niinhän minä en tee, eikä ole tehnyt hänen vanhempansakaan. Jotkut vain ovat tuollaisia... Vikansa kullakin ;)

Tyyppivika..."Voisitko rakas, herätä ja nousta etsimään mulle vaatteet..", en löydä...Miten päiväkodissa voidaan olettaa, että poikani osaa etsiä vaatteensa jos miehenikään ei osaa? Voisiko mieskin saada terapiatunteja päiväkodissa? :xmas:

Yhteistyössä