Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Sama meillä! :headwall:
Tässä eräs päivä etsi jotain karatekirjaa ja kysyi multa, missä on. Mistä hemmetistä minä tiedän?!? Sitten alkoi etsiä keittiön kaapit ja laatikot ja mun vaatekaapistakin etsi sitä samperin kirjaa, kunnes ärähdin, että hitot se nyt mun alusvaatehyllyllä oo! :headwall: Itse ei muista, mihin laittaa ja sitten suurinpiirtein syyttelee muita. Mitä mä jollain karatekirjalla edes tekisin? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uhkasin jo etukäteen erolla, mikäli miehen suusta pääsee lause... "äiti, missähän sukkani ovat..." Ensin äidit hyysää pilalle ja vaimot jatkavat samaan malliin...
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:muoks.tästä voimme päätellä että mies on taas pyöriny kädet taskussa akselinsa ympäri ilman että oikeesti ETSIS. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uhkasin jo etukäteen erolla, mikäli miehen suusta pääsee lause... "äiti, missähän sukkani ovat..." Ensin äidit hyysää pilalle ja vaimot jatkavat samaan malliin...
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uhkasin jo etukäteen erolla, mikäli miehen suusta pääsee lause... "äiti, missähän sukkani ovat..." Ensin äidit hyysää pilalle ja vaimot jatkavat samaan malliin...
Tässähän ei ole kyse hyysäämisestä =) Jos aikuinen mies ei tiedä tai muista, minne on tavaransa jemmannut, niin mun puolesta etsikööt vaikka ensi vuoteen saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika monella tuntuu olevan vain tuollaisella vialla varustettu mies, sen vien saa helposti jo lapsuudenkodissa aikaiseksi nimenomaan ylihuolehtimalla poikiensa asiat... kun eihän se nyt pärjää itse ja sitten vaimo saa jatkaa samalla linjalla... eli ei kiitos.