J
janicaz
Vieras
Nyt on ilmennyt tällainen tapaus itselläni että aamulla kun syön jotakin niin koko loppupäivän tuntuu että oksennan ja ei ruokakaan maistu. Siis miksi näin ja onko muilla saman laisia kokemuksia?
Painan tällä hetkellä 80.0kg ja määränpää olisi tällä hetkellä 75.0kg joten tarvitsisin vastauksia näihin muutamaan kysymykseen... again...
----------------------------------------------------------------------
1. Mihin lihaksiin/läskeihin pyöräily vaikuttaa?
2. Miten kauan suunnilleen kestää että tulokset näkyvät?
3. Miten voin liikkua koulussa, kotona ja taksia odotellessani?
Olen tällä hetkellä sangen tyytyväinen ulkonäkööni mutta kuitenkin huolettaa tuo paino koska minulla ja poikaystävälläni on 25.0kg eroa painossa ja sekös hieman nolostuttaa.
Joten siis kaikki mahdolliset ohjeet, vinkit, neuvot, tsempit, kokemukset ym. ovat tervetulleita! Hyviä kevätpäiviä kaikille!
:wave: -janica- :wave:
Painan tällä hetkellä 80.0kg ja määränpää olisi tällä hetkellä 75.0kg joten tarvitsisin vastauksia näihin muutamaan kysymykseen... again...
1. Mihin lihaksiin/läskeihin pyöräily vaikuttaa?
2. Miten kauan suunnilleen kestää että tulokset näkyvät?
3. Miten voin liikkua koulussa, kotona ja taksia odotellessani?
Olen tällä hetkellä sangen tyytyväinen ulkonäkööni mutta kuitenkin huolettaa tuo paino koska minulla ja poikaystävälläni on 25.0kg eroa painossa ja sekös hieman nolostuttaa.
Joten siis kaikki mahdolliset ohjeet, vinkit, neuvot, tsempit, kokemukset ym. ovat tervetulleita! Hyviä kevätpäiviä kaikille!
:wave: -janica- :wave: