Miksi minulla ei ole seksihaluja

Koen itseni vahvasti seksuaaliseksi, haluaisin periaatteessa seksiä ja paljon, mutta kumma vaan kyllä ne riidat miehen kanssa ja pikkulapsiperheen väsymys saa mielialan sellaiseksi, ettei varmasti tule tehtyä aloitetta. Ja kun ei seksiä harrasteta halutkin vähenee koko ajan. Ja sekin tympäisee kun seksi on aina samanlaista samalla kaavalla ja mieheltä tulee aika nopsaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja TT:
Onneksi siis muilla samanlaisia tuntemuksia. Kyllä se kerran kuussa menee miehen takia vaikka en nauttisikaan mutta kun mies tahtoisi useammin ja olisihan se kiva nauttia itsekin.
Vaikka mies kuinka lämmittelis niin ei vaan tee mieli.
Mies raasu :/ Sanoo kyllä että jaksaa odottaa. Enkä sitä epäilekään että vieraisiin hyppäis mutta se on kuitenkin minusta tärkeä osa parisuhdetta.
Nykyään ei enää meinaa pystyä tekemään sitä edes miehen takia. Heti kun mies edes mainitsee asiasta tms. niin menen miltei lukkoon. |O

Siis mulla ihan sama juttu! Heti kun mies sanoo et tänään voitas sekstailla, niin mua alkaa ahdistaa! Tässä meidän hommassa on lisäksi se ongelma kun ollaan alettu suunnitteleen toista lasta ja pitäis useemmin sekstailla, mutta kun ei kiinnosta pätkääkään eikä kyllä mistäkään kiinnosta niin useesti mitä pitäis. Se on itse sanonut et haluais kerran viikossa ja mä en tosiaan halua kuin kerran kuukaudessa korkeintaan, mut nyt pitäis olla 2-3 kertaa viikossa, eikä kumpaakaan kiinnosta...

Meidän tapauksessa mies vois huoli vaikka kuus kertaa vuorokaudessa. Minä pärjäisin keposasti ilman vaikka vuosikaudet. Tai siis siltä tuntuu tällä hetkellä.
Olen miehelleni sanonukin että jos hän tulee lähelle tai koskettelee minua niin tiedän että hän haluaa silloin seksiä. Enää ei sellaista hyväilyä ja lähellä oloa ole ilman taka-ajatuksia. Ehkä se siksi tuntuu ahdistavalta?
En tiedä.
Mutta ei tilanne ole muuttunu vaikka olen miehelleni tästä kertonutkin.

tää on kuin mun suusta!! HUH!!
Minkäkin sanoin miehelleni, eikä asiat kyllä ole kauheasti muuttunu....heti kun tulee mun lähelle tulee just semmonen olo, et tulee "vonkaamaan" seksiä....ja on mun lähellä vaan sen takia =(

Tää on niin inhottava tilanne!!!!!

Tää on aivan mahtava ketju!!!!!!! Olen nimittäin luullut että olen ainoana haluttomana naisena maailmassa..:( Rakastan miestäni ja haluaisin haluta mutta joku mättää. Kun vihdoin pitkän vonkauksen jälkeen antaudun , se on ihanaa ja aina mies huolehtii että minäkin saan orgasmin. Silti hommaan ryhtyminen ahdistaa ja pelottaa aina miloin joudun taas tyrmäämään mieheni..

Sama juttu. Tätä on kestänyt jo varmaan 10 vuotta. Mielestäni kohtuullista olis "antaa" kerran viikossa. Viimeistään 2 viikon välein suostun vaikkei yhtään huvittaisi. Tää on kauheeta, aina huono omatunto asiasta. Enemmän on semmoinen sisko ja veli fiilis. Kivaa on muuten yhdessä ja kaksi lastakin. Elämä on kuitenkin lyhyt ja välillä mietinkin, että kuin väärin miehelleni teen pitämällä häntä koko elämän vähällä seksillä. Mies on hellä ja halaileva ( ja sekin ahdistaa...)

Olipa kiva löytää tällainen ketju. minä sain esikoiseni 1,5v sitten ja siitä lähtien olen tuntenut seksiä kohtaan lähinnä vastenmielisyyttä. Juuri tuo seksiin ryhtyminen on vaikeaa. Kivaahan se sitten on kun vaan aloittaa. Tosin välillä minulla on seksin aikanakin sellainen olo että tulisipa tuo jo. Ja kun seksi on ohi olo on helpottunut.
Minua on vaan alkanut pelottaa että mieheni kyllästyy tähän seksittömyyteen. Hän on vielä nuori(26v) ja tosi komea (pitkä ja lihaksikas). Eli hänelle kyllä varmasti tulee kiusaksia eteen ja pelkään että jonain päivänä hän sortuu. Hän haluaisi paljon enemmän seksiä kuin mitä tällä hetkellä saa. Asiasta ei ole vielä tullut riitaa koska hän on hyvin ymmärtäväinen. Meillä on nyt pieni vauva ja minä olen aika väsynyt.
Mutta tulee vielä se päivä kun lapset on isoja ja minulta loppuu tekosyyt. Pelkään ettei seksihalut tule enää milloinkaan takaisin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olipa kiva löytää tällainen ketju. minä sain esikoiseni 1,5v sitten ja siitä lähtien olen tuntenut seksiä kohtaan lähinnä vastenmielisyyttä. Juuri tuo seksiin ryhtyminen on vaikeaa. Kivaahan se sitten on kun vaan aloittaa. Tosin välillä minulla on seksin aikanakin sellainen olo että tulisipa tuo jo. Ja kun seksi on ohi olo on helpottunut.
Minua on vaan alkanut pelottaa että mieheni kyllästyy tähän seksittömyyteen. Hän on vielä nuori(26v) ja tosi komea (pitkä ja lihaksikas). Eli hänelle kyllä varmasti tulee kiusaksia eteen ja pelkään että jonain päivänä hän sortuu. Hän haluaisi paljon enemmän seksiä kuin mitä tällä hetkellä saa. Asiasta ei ole vielä tullut riitaa koska hän on hyvin ymmärtäväinen. Meillä on nyt pieni vauva ja minä olen aika väsynyt.
Mutta tulee vielä se päivä kun lapset on isoja ja minulta loppuu tekosyyt. Pelkään ettei seksihalut tule enää milloinkaan takaisin :(

Minä en halua edes mitään esileikkejä. En suutelua. Läheisyyttä, halauksia ja sellasta.

Tämä oli kuin mun suusta. Kuten myös nuo muut viestit. Odottelen tässä menkkoja alkavaksi, että saan olla monta päivää rauhassa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Onpas tuttuja tunteita tässä ketjussa. Nyt vuoden päivät ei ole yhtään haluttanut, vaikkei se vastenmieliseltäkään tunnu. Tällaista siis on olla frigidi. |O Seksi tuntuu velvollisuudelta ja sekstailun jälkeen lähinnä ajattelen, että onneksi nyt saa olla rauhassa pari päivää. :ashamed:

sama juttu!

Mäkin oon tosiaan aina luullu olevani ainoa tämän asian kanssa painiva..

Rakastan miestäni ja seksiäkin on usein (nyt päivittäin kun mukulaa yritetään).
Mies haluaa jokapäivä, mut itelleni riittäis mainiosti 1krt viikossa tai harvemminkin.
Jos alotteen teko siirrettäis mulle, niin kerettäis varmaan hautaan ennenku se tapahtuis.

Kun hommaan ryhdytään niin kyllä siitä nautin, mut välillä makaan vaan ku kuollu lahna ja annan ukon hoitaa homman.

Semmonen alkuvaiheiden huuma ja himokkuus on kyl tipotiessään.

Yhteistyössä