Lisääkö alkoholi enemmän miesten kuin naisten seksihaluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Olen havainnut, että miehet ovat baareissa paljon naisia aktiivisempia ehdottelemaan, oikein pörräävät naisten ympärillä..nainen saa todella helposti esim. yhden illan seuraa. Itselläni sitten taas ei alkoholi juurikaan lisää seksihaluja. Kelpaako miehille humalassa sellaisetkin naiset joita he eivät selvinpäin lähtisi iskemään? Tuli mieleen, kun minä en ole mitenkään erityisen hyvännäköinen, mutta baarissa pyörii miehiä koko ajan ympärillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin rumaa naista ei olekaan ettäkö se jäisi valomerkin aikaan ilman miesseuraa.

rohkenen olla eri mieltä.... :/
No sit pitää kyllä olla melkonen monsteri :o

Niinpä. Kyl mä oman paikan baareissa ole kattellut kun pari perskärpästä jää aina ilman. Eihän se varmaan niissä naisissa ole vika. Ei rumia naisia olekkaan. Vaan liian vähän viinaa

Niin rumaa naista ei olekaan ettäkö se jäisi valomerkin aikaan ilman miesseuraa.

rohkenen olla eri mieltä.... :/
No sit pitää kyllä olla melkonen monsteri :o

Niinpä. Kyl mä oman paikan baareissa ole kattellut kun pari perskärpästä jää aina ilman. Eihän se varmaan niissä naisissa ole vika. Ei rumia naisia olekkaan. Vaan liian vähän viinaa

:laugh:

No se on sitten kyllä ihan oma valinta, että jää ilman. Jos kapakasta seksiseuraa haluaa, sitä myös naisimmeinen saa. Jopa tällanen pian viiskymppinen lyhyt ja lihava täti-ihminen menee kaupaksi, jos ei ole mitään laatuvaatimuksia seksiseuran suhteen :D :D

No se on sitten kyllä ihan oma valinta, että jää ilman. Jos kapakasta seksiseuraa haluaa, sitä myös naisimmeinen saa. Jopa tällanen pian viiskymppinen lyhyt ja lihava täti-ihminen menee kaupaksi, jos ei ole mitään laatuvaatimuksia seksiseuran suhteen :D :D

=)

Yhteistyössä