Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:samaa mietin..
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:mikä on pitkä aika?
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:mikä on pitkä aika?
Alkuperäinen kirjoittaja munahaukka:siks kun ne on tulleet mulle
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Tuntuu ihan pahalta miehen takia... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onneksi siis muilla samanlaisia tuntemuksia. Kyllä se kerran kuussa menee miehen takia vaikka en nauttisikaan mutta kun mies tahtoisi useammin ja olisihan se kiva nauttia itsekin.
Vaikka mies kuinka lämmittelis niin ei vaan tee mieli.
Mies raasu :/ Sanoo kyllä että jaksaa odottaa. Enkä sitä epäilekään että vieraisiin hyppäis mutta se on kuitenkin minusta tärkeä osa parisuhdetta.
Nykyään ei enää meinaa pystyä tekemään sitä edes miehen takia. Heti kun mies edes mainitsee asiasta tms. niin menen miltei lukkoon. |O
Alkuperäinen kirjoittaja TT:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onneksi siis muilla samanlaisia tuntemuksia. Kyllä se kerran kuussa menee miehen takia vaikka en nauttisikaan mutta kun mies tahtoisi useammin ja olisihan se kiva nauttia itsekin.
Vaikka mies kuinka lämmittelis niin ei vaan tee mieli.
Mies raasu :/ Sanoo kyllä että jaksaa odottaa. Enkä sitä epäilekään että vieraisiin hyppäis mutta se on kuitenkin minusta tärkeä osa parisuhdetta.
Nykyään ei enää meinaa pystyä tekemään sitä edes miehen takia. Heti kun mies edes mainitsee asiasta tms. niin menen miltei lukkoon. |O
Siis mulla ihan sama juttu! Heti kun mies sanoo et tänään voitas sekstailla, niin mua alkaa ahdistaa! Tässä meidän hommassa on lisäksi se ongelma kun ollaan alettu suunnitteleen toista lasta ja pitäis useemmin sekstailla, mutta kun ei kiinnosta pätkääkään eikä kyllä mistäkään kiinnosta niin useesti mitä pitäis. Se on itse sanonut et haluais kerran viikossa ja mä en tosiaan halua kuin kerran kuukaudessa korkeintaan, mut nyt pitäis olla 2-3 kertaa viikossa, eikä kumpaakaan kiinnosta...
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mä en kans tajua ku välillä on kausia et se seksiin RYHTYMINEN ahdistaa![]()
oikeesti, sit kun sitä vaan touhuaa niin hyvältä tuntuu ja vois heti perään haluta 100 kertaa lisää, mut joku siinä siihen ryhtymisessä on, ei muka jaksa / huvita :ashamed: