Miksi minua palelee näin hirveästi? :(

Muutaman päivän nyt ollut ihan hirveää palelua. Aina olen ollut aika viluinen mutta nytkin sisällä yli 24 astetta lämmintä ja minulla päällä pitkähihainen paita, villatakki, pitkät vakosametti housut ( eli ei ihan ohkaiset nekään ), sukat, paksut villasukat ja vähän ohuemmat villasukat ja nykäisin KAULALIINAN kaulaan :eek: :eek:
Mies sanoi kun äsken häneen liki istuin sohvalle että minusta hohkaa kylmää. Sääret on kylmät, sormet on kylmät, varpaat on kylmät, käsivarret on kylmät, rinnat on kylmät, nenä on kylmä...

Minulla on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta mutta ollut lääkehoidossa jo yli 4 vuotta ja annos jo aika suuri joten en tiedä toisiko se näin vahvaa oiretta jos annos ei taas vaihteeksi ihan kohdallaan olisikaan?
Raskaus olisi periaatteessa mahdollinen kun kolmasta on yritetty ja toivottu mutta kaksi edellistä raskautta on alkanut rintojen kivulla ( esikoisesta kyllä palelinkin ) ja alavatsan nipristelyllä ja nyt ei ole älytöntä väsymystä, ei kipuja, ei pahaa oloa tai muutakaan oiretta.

Kuukautiset on epäsäännölliset niin niistäkään en osaa sanoa että olisiko ne nyt sitten vielä myöhässä vai ei.

ARGH!!

:/
 

Yhteistyössä