Miksi mies saa mennä kahville mutta ei leffaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmeisesti tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilmeisesti tyhmä

Vieras
naispuoleisen kaverinsa kanssa? Eli kahville tai kaljalle meno on sallittua mutta leffaan meno ei. Ihmettelin toisessa ketjussa, että miten nuo eroaa toisistaan niin mun käskettiin vaan "miettiä sitä". No, olen tässä nyt jo toista päivää "miettinyt sitä" enkä vieläkään ymmärrä miksi toinen on ok ja toinen ei. Joten pyydän teiltä nyt apua.

Miksi mies saa mennä naispuoleisen ystävänsä kanssa kahville mutta ei leffaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vaara!:
Leffassa on pimeää ja sehän tiedetään jo teinien osalta, että pimeässä voidaan harrastaa seksiä, jos valvova silmä välttää!

Voihan kahvilassa olla pimeää, riippuu kahvilasta. Tai baarissa jos siellä kaljallakin saa käydä. Pimeyskö se tekee sen seksin harrastamisen mahdolliseksi? :)

Kai se nyt riippuu ihan ihmisestä koko juttu. Jos on tapana käydä naispuolisten kavereiden kanssa leffassa niin siinä tuskin on mitään omituista mutta jos se liittyy useimmiten treffeihin niin silloin se on jo aika omituista :/

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä en edes ymmärrä miksi pitäisi jonkun varatun ukon kanssa leffaan mennä?

Jos ollaan ystäviä? Ystävät tekee kaikenlaista. Mä olen käynyt varattujen ukkojen kanssa museoissa, ulkomaan reissuilla, leffassa, kaljalla, ravintolassa, keikalla, oopperassa ja vaikka missä!

Mä en tajua miten se ystävän sukupuoli vaikuttaa siihen, mitä voidaan yhdessä tehdä? Olisiko se eri asia, jos kyseessä homoseksuaalinen varattu ystävä tai naispuolinen varattu ystävä?

No voihan se toinen osapuolikin olla varattu?

Mä en kanssa ymmärrä, mikä ero on siinä, että käykö mieheni kaverinsa kanssa leffassa vai kaljalla/kahvilla. Saattaapa tuo joskus olla ihan useammankin kaverin kanssa leffassa. Enpä ole vielä osanut huolestua...

Mies sanoi mulle eilen kun tästä juteltiin, että ei hänkään mua laskis jos sanoisin miespuolisen ysävän pyytäneen leffaan ja vaikka kaljalle sen jälkeen. Eriasia olisi ainoastaan jos oisin tuntenut ko. mies kaverin esim ala-asteelta asti eikä meidän välillä olis ikinä ollut mitään. näin myös ajattelen mieheni naispuoleisista ystävistä, ja niinku joku sanoi, se vaan on meillä näin, kumpikaan ei tykkäis jos toinen lähtis vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa tekemään "treffien" kaltaista, ja toki ensimmäisenä tulee mielee jos toinen ilmottais menevänsä et miks? mutta meillä on miehen kanssa nämä mielipiteet, muut päästäköön omansa kaljalle ja kahville ja muualle, se on muitten asia. ja se mitä tarkoitin, niin leffassa käynti muistuttaa enemmän treffejä ja on intimimpää, useimmiten, kuin kaljalla käynti bubissa.

mulla on paljon miespuolisia kavereita, jotka on olleet mun kavereita jo vuosia ennen kuin menivät naimisiin. meillä on samoja kiinnostuksen kohteita ja vaikka joku leffa voi olla semmonen mikä kiinnostaa mua ja perttiä, mutta ei niinkään mun miestä ja pertin vaimoa. me mennään sitten pertin kanssa kattomaan se leffa. onko tässä jotain outoa?

Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:
musta semmoset on omituisia, jotka jaottelee paikkoja tolleen, että leffaan ei voi mennä mutta kaljalle voi, torille voi mennä mutta kirjastoon ei...

hyvä että on joku muukin joka ei ymmärrä

No mun miehellä on naispuolisia ystäviä jo ajalta ennen kuin olimme yhdessä. Ennen lapsia mentiin kaikki yhdessä ulos, muta kun nykyään on toisen oltava kotona, niin tokihan mies välillä menee itsekseen ja minä menen itsekseni. Hän käy naispuolisen ystävänsä kanssa joskus syömässä, joskus leffassa, joskus porukalla tai sitten kaksin. No big deal. Miehelläni ei todellakaan ole mitään tämän naisen kanssa, tunnen hänet itsekin jo tässä vaiheessa hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Mies sanoi mulle eilen kun tästä juteltiin, että ei hänkään mua laskis jos sanoisin miespuolisen ysävän pyytäneen leffaan ja vaikka kaljalle sen jälkeen. Eriasia olisi ainoastaan jos oisin tuntenut ko. mies kaverin esim ala-asteelta asti eikä meidän välillä olis ikinä ollut mitään. näin myös ajattelen mieheni naispuoleisista ystävistä, ja niinku joku sanoi, se vaan on meillä näin, kumpikaan ei tykkäis jos toinen lähtis vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa tekemään "treffien" kaltaista, ja toki ensimmäisenä tulee mielee jos toinen ilmottais menevänsä et miks? mutta meillä on miehen kanssa nämä mielipiteet, muut päästäköön omansa kaljalle ja kahville ja muualle, se on muitten asia. ja se mitä tarkoitin, niin leffassa käynti muistuttaa enemmän treffejä ja on intimimpää, useimmiten, kuin kaljalla käynti bubissa.

Mutta sun mies saa mennä muitten miesten kanssa leffaan? Homo kenties?

Ja eiköhän se oo pääasia että puolisot ite tietää mikä omaan suhteesee sopii koskien vastakkaista sukupuolta??? Ja jos täällä palstalla kysytään mielipidettä niin se ei tarkota sitä että voi sitten toisen mielipidettä solvata sen takia vaan että itse sattuu olemaan erimieltä??? Todella typerää.... Etenki tällasis asioissa...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:

Mutta sun mies saa mennä muitten miesten kanssa leffaan? Homo kenties?

Juu juu, umpi homohan se on..... :laugh:

Kuka kieltää menemästä leffaan???Sitä en nyt tajunnut.

Ymmärrän että voi olla vaan ystäviä ilman mitään sen ihmeempää pointti olikin se että kuka kieltää menemästä?Sen kun menee jos huvittaa.

Ymmärrän että voi olla vaan ystäviä ilman mitään sen ihmeempää pointti olikin se että kuka kieltää menemästä?Sen kun menee jos huvittaa.

En mä sitä kiellä jos mies sanois menevänsä, mutta tiiän ettei se tekis niin. Ja jos tekis niin sen kun menis, näin sanoin jo siinä edellisessäkin ketjussa...

jos leffassa käynti muistuttaa treffejä, niin ei kai sit myöskään voi käydä kahvilla, kävelyllä, pitsalla, autoajelulla, bändejä kattomassa, keilaamassa...

*muistelee omia treffailuaikojaan 15 vuotta sitten*

no tietysti se, jonka taskussa miehen tahto asustaa: VAIMO.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jos leffassa käynti muistuttaa treffejä, niin ei kai sit myöskään voi käydä kahvilla, kävelyllä, pitsalla, autoajelulla, bändejä kattomassa, keilaamassa...

*muistelee omia treffailuaikojaan 15 vuotta sitten*

Jokainen tavallaan, meillä ei vaan oo tapana tollanen, joten.... jos muilla on niin sitten on...

:p

Yhteistyössä