Prosessori
\
Jos nainen on kaikkea mistä mies unelmoi, niin mies alkaa unelmoida vain lisää?
Jos nainen vastaa kaikkiin miehen tarpeisiin, mies arvelee olevansa aivan mahtava tyyppi kun ansaitsee tuollaisen naisen - ja haluaa valloittaa aina vain lisää naisia "vetovoimallaan"?
Kun moni nainen ainakin valittaa, että heidän mies on "liian kiltti". Nainen alkaa sitten uskoa, että kaikki miehet on hyviä, mutta niissä muissa sentään on särmää...?
Eli voisiko se kyllästyminen olla sitäkin osalla, että otetaan se palveleva ja ihana puoliso niin itsestäänselvyytenä että ajatellaan että ansaitaan toki se hyvä kohtelu - ja vielä vähän enemmän? Päädytään ajattelemaan, että tottakai se mua palvoo kun mä oonkin näin erinomainen tyyppi... Alennetaan toista sitten omissa silmissä kun toinen on ylentänyt ensin tulevan pettäjän omissa silmissään?
Siis tämä pohdintana siihen, miksi "täydellisessä suhteessa elävät" pettävät...
Kommentteja???
Tähän haluaisin vastata ihan pohdiskelumielessä naisena:Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 16:50 mitäs kirjoitti:..jos nainen onkin hoikka, nätti ja trimmattu.. Hoitaa lapset, kodin ja miehen elikäs melkein kaiken. Ja tyydyttää vielä seksuaalisetkin halut mieheltään ja kehuu, tsemppaa ja rakastaa miestään. Ja silti mies pettää?
Nainen yrittää kaikkensa. On oma itsensä, iloinen ja pirteä, samanlainen kuin suhteen alku huumassakin ja silti mies pettää...
Voiko ihminen vai kyllästyä toiseen? tai haluta jatkuvasti tutustua uusiin ihmisiin? elää siinä alkuhuumassa siis ihastuksessa? vai eikö uskalla uppoutua kunnolla rakkauteen... kiintyä toiseen.. pistää itseään täysillä likoon..
en ymmärrä...
edelliset kommentit olivat hyviä, kiitos :hug:
Jos nainen on kaikkea mistä mies unelmoi, niin mies alkaa unelmoida vain lisää?
Jos nainen vastaa kaikkiin miehen tarpeisiin, mies arvelee olevansa aivan mahtava tyyppi kun ansaitsee tuollaisen naisen - ja haluaa valloittaa aina vain lisää naisia "vetovoimallaan"?
Kun moni nainen ainakin valittaa, että heidän mies on "liian kiltti". Nainen alkaa sitten uskoa, että kaikki miehet on hyviä, mutta niissä muissa sentään on särmää...?
Eli voisiko se kyllästyminen olla sitäkin osalla, että otetaan se palveleva ja ihana puoliso niin itsestäänselvyytenä että ajatellaan että ansaitaan toki se hyvä kohtelu - ja vielä vähän enemmän? Päädytään ajattelemaan, että tottakai se mua palvoo kun mä oonkin näin erinomainen tyyppi... Alennetaan toista sitten omissa silmissä kun toinen on ylentänyt ensin tulevan pettäjän omissa silmissään?
Siis tämä pohdintana siihen, miksi "täydellisessä suhteessa elävät" pettävät...
Kommentteja???