Hirveän vaikeita aiheita on nämä pettämisjutut ym muut. Mielestäni parisuhteen ei tarvitse kaatua pettämiseen, mutta siihen on haettava apua ja ko. asia ei saa toistua!!! Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 15vuotta, ja ihanampaa miestä on vaikea hakea! Mutta meilläkin oli ongelmamme, ja minulle ei pelkkä oma parisuhteemme taannoin riittänyt..Petin miestäni ja elin kahdessa suhteessa yhtäaikaa..Mieheni kärsi alkoholismista tuolloin ja meillä oli muitakin vaikeuksia elämässä. Emme hakeneet apua toisiltamme, vaan kumpikin ajautui omille teilleen, mies alkoholiin ja minä vieraisiin suhteisiin. Tätä kesti jonkun aikaa, kunnes mieheni hakeutui hoitoon, ja tämän jälkeen kuitenkin loppujen lopuksi paljastin myös oman elämäni varjopuolet hänelle. Se oli raskas isku, ja paljon tapahtui sen jälkeen, mutta koskaan en enää miestäni pettäisi. Pettämisellä en hakenut rakkautta, vaan hyväksyntää ja naisellista oloa-kuitenkin rakastin miestäni. Vuosi tämän paljastukseni jälkeen, myös mieheni petti minua, ja tuntui etten selviä siitä. Mutta pääasia on, että hän kertoi sen. Haimme ammattiapua, tutustuimme toisiimme ja koskaan emme ole olleet näin onnellisia kuin nyt. Ammattiavusta on hyötyä, mutta meidän kohdalla tiesimme mistä ongelmat pääosin johtuu. Mieheni luultavasti petti minua, koska käyttäydyin kuin hän ei olisi minulle riittänyt.. Mies tarvitsee-aivan niinkuin nainenkin kehuja omasta itsestään rakastajana yms...Ei mies petä rakkaudesta, seksielämän pitää toimia parisuhteessa, jos ei nyt mitään sairautta ole tms..Niitä kuitenkin pitkässäkin parisuhteessa on mukava vietellä, lähettää tekstiviestejä siihen suuntaan yms..