Miksi mies petät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen vaimo

Vieras
Miksi mies petät ja aiheutat suurta surua vaimollesi ja lapsillesi?? Voiko pelkkä liian vähäinen seksi avioliitossa johtaa pettämiseen? Haluaisin mielipiteitä pettäneiltä miehiltä ja syitä mitkä johti pettämiseen? Entä rakkaus ja kunnioitus omaa vaimoa kohtaan? Mitä ajattelet mies kun teet päätöksen lähteä vieraisiin? Toivon asiallisia vastauksia, kiitos.

Itsetyydykseen ei tarvii ku yhen käden ja onhan se vanhassa muistissa poikavuosilta. Missähän vaiheessa miehen maallisten halujen seksuaalisen ilmentymismuodon tyydyttäminen on ollut naisen homma? Yhteinen seksuaalinen kanssakäyminen on rakastelua, lähentymistä toiseen, kiima on toinen juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja tätä miettiny:
Itsetyydykseen ei tarvii ku yhen käden ja onhan se vanhassa muistissa poikavuosilta. Missähän vaiheessa miehen maallisten halujen seksuaalisen ilmentymismuodon tyydyttäminen on ollut naisen homma? Yhteinen seksuaalinen kanssakäyminen on rakastelua, lähentymistä toiseen, kiima on toinen juttu..

Hyvä kommentti. Jos mies vaatisi kolme kertaa päivässä, sanoisin, että hän on seksiaddikti. Useimmilla pettäjillä vika on korvien välissä ja omassa vilpillisyydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja bensso:
Mikset itse anna sitten seksiä? Seksittömässä avioliitossako miehesi pitäisi olla?

jassoo...siis enemmän seksiäkö miehet tarvitsee? tuo ei ole totta besso pelle.

Vaikka miehen vaimo/nainen olisi maailman kaunein nainen,rakastavainen,nainen mielyttää miestään ilonmielin kuin huora sängyssä ,ja vaikka vaimo/nainen antaa miehelle pillua vaikka 6 kertaa päivässä ei tuo mitään auta,silti miehet pettää AINA jos saavat mahdollisuuksen.
Vaikka vieraan naisen ulkonäkö muistuttaisi kuin Orkaa,ei sillä ulkonäöllä mitään väliä kunhan mies voi työntää munansa sinne vieraan naisen reikään.
paviaanin persekin miehille kelpaa. so?

Alkuperäinen kirjoittaja bensso:
Mikset itse anna sitten seksiä? Seksittömässä avioliitossako miehesi pitäisi olla?

Oletko puolisokea? Pettämisessä ei ole yleensä kyse tästä, vaan mies on henkisesti pettäjä ennen fyysistä aktia. Pettäminen on moraalisessa mielessä rikos eikä mitenkään puolusteltavissa.

[quote="Joijoijjoi] Pihtaaminen [/quote]

ei ole pettämisen perimmäinen syy. Lue edelliset tekstit, jos osaat lukea etkä vain toista omia tautologioitasi.

Viidenkympin villitys on keksitty termi ja tekosyy huonolle käytökselle. Sitä villitystä on kaiken ikäisillä. Sitäpaitsi sen villitysajan voi harrastaa muutakin fyysisesti aktiivista tai mielenkiintoista kuin etsimällä uusia seksikumppaneita. Joidenkin äly ei vain riitä muuhun. Ei tyhmiä miehiä riittää.

Kyllä naisella haluja riittää, jos mies osaa lämmitellä. Sekin taito puuttuu monilta. Pitäisi opetella se oman kanssa eikä rynnätä vieraisiin. Eli tökeröitä miehiä riittää.

Hirveän vaikeita aiheita on nämä pettämisjutut ym muut. Mielestäni parisuhteen ei tarvitse kaatua pettämiseen, mutta siihen on haettava apua ja ko. asia ei saa toistua!!! Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 15vuotta, ja ihanampaa miestä on vaikea hakea! Mutta meilläkin oli ongelmamme, ja minulle ei pelkkä oma parisuhteemme taannoin riittänyt..Petin miestäni ja elin kahdessa suhteessa yhtäaikaa..Mieheni kärsi alkoholismista tuolloin ja meillä oli muitakin vaikeuksia elämässä. Emme hakeneet apua toisiltamme, vaan kumpikin ajautui omille teilleen, mies alkoholiin ja minä vieraisiin suhteisiin. Tätä kesti jonkun aikaa, kunnes mieheni hakeutui hoitoon, ja tämän jälkeen kuitenkin loppujen lopuksi paljastin myös oman elämäni varjopuolet hänelle. Se oli raskas isku, ja paljon tapahtui sen jälkeen, mutta koskaan en enää miestäni pettäisi. Pettämisellä en hakenut rakkautta, vaan hyväksyntää ja naisellista oloa-kuitenkin rakastin miestäni. Vuosi tämän paljastukseni jälkeen, myös mieheni petti minua, ja tuntui etten selviä siitä. Mutta pääasia on, että hän kertoi sen. Haimme ammattiapua, tutustuimme toisiimme ja koskaan emme ole olleet näin onnellisia kuin nyt. Ammattiavusta on hyötyä, mutta meidän kohdalla tiesimme mistä ongelmat pääosin johtuu. Mieheni luultavasti petti minua, koska käyttäydyin kuin hän ei olisi minulle riittänyt.. Mies tarvitsee-aivan niinkuin nainenkin kehuja omasta itsestään rakastajana yms...Ei mies petä rakkaudesta, seksielämän pitää toimia parisuhteessa, jos ei nyt mitään sairautta ole tms..Niitä kuitenkin pitkässäkin parisuhteessa on mukava vietellä, lähettää tekstiviestejä siihen suuntaan yms..

Meidänkin suhteessamme oli vaihe, jolloin mies harrasti seksiä yhden illan juttujen kanssa. Kertomansa mukaan mitään varsinaista suhdetta ei ollut, joten se mitä kerron ei siis liity sellaiseen.

Miehen mukaan hän ei ollut tyytymätön seksielämäämme (joka on aina ollut vilkasta ja vaihtelevaa) eikä suhteeseemme. Hän vain koki seksin muiden naisten kanssa 'oikeutetuksi', koska halusi sitä. Tyyliin: koska minua panettaa, panen, ja se, mitä vaimo ei tiedä ei häntä satuta.

Missään vaiheessa hän ei miettinyt minua (luonnollisesti) tai sitä että jäisi kiinni, joten hän ei myöskään miettinyt mitä seurauksia hänen toiminnastaan voisi olla. Varsinkaan ennen aktia, jolloin sekä järki että elin seisoivat. Jälkeenpäin kuulemma tuli morkkis, jonka hän sysäsi syrjään.

Koska kyseessä eivät olleet tunteet vaan tarve harrastaa seksiä mahdollisimman monien kanssa mahdollisimman anonyymisti, hän ei kokenut toimintaansa edes 'kunnolla' pettämiseksi.

Toivottavasti saat joltain mieheltäkin vastauksia. Mutta tässä nyt siis yksi selitys, tosin ei suoraan 'hevosen suusta'.

Alkuperäinen kirjoittaja mies oikeuttaa itsensä:
Miehen mukaan hän ei ollut tyytymätön seksielämäämme (joka on aina ollut vilkasta ja vaihtelevaa) eikä suhteeseemme. Hän vain koki seksin muiden naisten kanssa 'oikeutetuksi', koska halusi sitä. Tyyliin: koska minua panettaa, panen, ja se, mitä vaimo ei tiedä ei häntä satuta.

Näin juuri minulla. Parisuhde kunnossa, mutta haluan seksiä vaihtelun ja jännityksen vuoksi muiden naisten kanssa, enkä tunne siitä suurta syyllisyyttä, koska en ole hakemassa uutta suhdetta. Seksi on enemmän masturbaatiota kuin rakastelua ja kun toinen ei saa näistä tietää, niin mitä murehtimaan, kerran täällä vain eletään.

jep, kaippa se ihminen loppujen lopuksi on eläin, himojen ja aistiensa orja. Eniten tietty näissä pettämishommissa harmittaa useimpien ihmisten loukkaaminen-koska välttämättä siin ei ole vain se oma perhe, vaan sillä toisellakin puoliskolla on perheensä, vaimo ja lapset. Itse joskus toimin kodinrikkojana, ja kadun sitä syvästi. Nainen asuu perheensä kanssa samalla kylällä ja varmaan vielä vuosien jälkeenkin kokee minut uhkaksi- vaikka tarvetta ei ole. Täytyy sanoa että toimineena kodinrikkojana kohdallani se johtui omasta huonosta itsetunnostani silloin.

Yhteistyössä