Miksi mies käyttäytyy näin?? Mä oon ihan pihalla, auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää hajoo!!!

Vieras
Olen naapurin yksinhuoltajamiehen kanssa ihan hyvät kaverit. Ollaan istuskeltu iltaa kaksistaan ja juteltu sellaisiakin asioita, joita ei kenelle tahansa kertoisi. Hän tietää mm. avioliittoni kurjan tilanteen ja itse tiedän hänen eronsa kipeimmät asiat. Oma mieheni tietää, että ollaan tekemisissä.

Pari viikkoa sitten istuskelimme meidän terassillamme iltaa viettämässä (kaksin) ja jotenkin siinä kävi niin, että ajauduimme toistemme syliin. Ei menty sänkyyn asti kuitenkaan, muttei se kaukana ollut. Lopuksi oltiin vaan lähekkäin, suukoteltiin ja haliteltiin ja siliteltiin.

Parin päivän päästä näimme pihalla ja juteltiin hieman viikonlopusta. Mies sanoi, ettei tiedä mitä tekisi ja että voisiko tehdä sitä mitä haluaisi. Hän sanoi, että antaa ajan kulua. Näimme "sattumalta" melkein päivittäin ja hänen kaipaavasta katseestaan ei voinut erehtyä, kumpikin myös aina viivytteli viimeistä sanaa ja hän teki melkein tikusta asiaa tullakseen käymään meillä (jos ei muuta niin lainaamaan mieheltäni jotain). Ilmassa oli myös flirttiä.

Mä olin tulla hulluksi, niin kamalasti kaipasin hänen kosketustaan. Hän kyllä tiesi sen.
No, viikon päästä tää mies joutui lähtemään sotaharjoitukseen. Yhtäkkiä hän ei enää vastannutkaan viesteihini tai jos vastasi, niin erittäin niukkasanaisesti ja asiallisesti. Mua alkoi asia vaivaamaan ja kysyin voitaisko jutella asiasta, kun hän tulee kotiin. Hän sanoi, että voin soittaa hänelle harjoitukseenkin.
Soitin. Hän sanoi, että ehkä on parempi, että ollaan "vaan naapureita" ja että hän on ottanut tahallaan nyt vähän etäisyyttä. Sanoi, että jos meidän välillämme tapahtuisi jotain, joka ei kestä päivänvaloa, mun mies "tulis ja tappais varmaan".
Sanoin, että asia on mulle ihan ookoo, pääasia, että oltais edelleen ystäviä, niinkuin ennenkin. Toivoin myös, ettei mies välttelisi mua enää, asia on ookoo jne.

Vaan mitä teki mies!!
Ei vastaa enää senkään vertaa viesteihin, vaikka olis ihan asiaviestikin! Kun kysyin, onko hällä mitään jussisuunnitelmia, hän ei vastannut mitään. Kun kysyin uudestaan parin päivän päästä, että mites se jussi, niin hän vastasi vaan yksioikoisesti, että "suunnitelmat auki vielä".
Hän selvästikin karttelee mua, mutta miksi???! Eilen hän kävi harjoituksista kotona, mutta ei tullut käymään, edes pihalle juttelemaan.

Mä tuun hulluksi tästä epätietoisuudesta!!!! Valaiskaa mulle nyt vähän tuon miehen aivoituksia.
Huomenna hän tulee kotiin ja aivan varmasti menen ovelle ja sanon, että nyt kuule puhutaan, mä en lähde mihinkään, ennekuin olet kertonut mikä sua vaivaa!!

Ootko sä oikeasti noin tyhmä? Se välttelee sua juuri siksi, ettei tulisi pienintäkään kiusausta mennä rahan yli. On helpompi unohtaa kokonaan kuin yrittää olla ihmisiksi.

se selvästi haluaa pelastaa sun avioliiton ja olla pois tieltä. anna sen olla rauhassa jos et aio erota itse samantien. se ei halua suhdetta ja ei varmaan kaverina pysty just nyt olemaan.

Sä siis oot naimisissa...? Antaa naapurin miehen mennä ihan vaan omia menojaan, vapaa mies kun on. Sulle ei sen menemiset ja olemiset kuulu.

Eroa omastas, jos oot kerran noin kiinnostunut!

Miksi ihmeessä roikut siinä miehessä? Anna olla, hän on selvästi ja osoittanut että haluaisi sut, mutta ei halua rikkoa perhettäsi. Älä lyö bensaa liekkeihin.

Siis miks ihmeessä sä edes pidät yhteyttä siihen puhelimitse? Eikö naapurin kansa voi olla kaveria ihan niinkin, että moikkaa kun näkee pihalla jne.? Aikamoinen perskärpänen oot... Ja mitä luulet, miltä miehestäsi moinen tuntuu?

Se haluaa olla sun kanssa niin kovin, että on katsonut parhaimmaksi vältellä sua. Jos se tietää, ettei voi saada sua kuitenkaan loppupeleissä, niin yrittää ottaa etäisyyttä suhun.

Tuskinpa miehesikään ihan sokea tai tyhmä on eli varmaan huomannut teidän sutinat ja ehkäpä tosiaan maininnut naapurille. Sinun kannattaisi ehkä keskittyä selvittämään suhdeasiat ensin kotona ja sitten vasta kurkkia aidan toiselle puolelle vihreämpää ruohoa...

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Sä siis oot naimisissa...? Antaa naapurin miehen mennä ihan vaan omia menojaan, vapaa mies kun on. Sulle ei sen menemiset ja olemiset kuulu.

Eroa omastas, jos oot kerran noin kiinnostunut!

Aika paljo voin peesata tätä!!Aluks luulin et'oot itsekin eronnu...mut luinki uudestaan et'menee vaan huonosti miehes kanssa.Just,joo ei haluu tuo sinkku ruveta sun kanssas pehtaamaan ennen ku oot ottanu eron miehestäs!Kummaa kun miehes antaa teiän noin pelehtiä jo....!?!Huhu-huh!Ei mun aviomies vaan sallis ees tollasta!!

Hei hei, me ollaan oltu ennen ystäviä ja miehenikin tietää sen ja se on hälle ihan ookoo. Ollaan soiteltu ja tekstailtu ennenkin, ennen tätä, siinä ei ole mitään erikoista. Joten älkää nyt tähän mun omaa avioliittoani sotkeko.
Nyt tää naapurin mies ei siis näytä haluavan olla enää ystäväkään. Siis väitättekö tosiaan, että välttelee siksi, että se olis muka ihastunut muhun??? Ei kai se niin vakavaa voi olla??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku ei halua syystä tai toisesta pitää yhteyttä, niin älä roiku. Se on löytänyt vapaan naisen ja elää ihan eri vaihetta jo.

No en mä haluakaan muuta kuin meidän ystävyytemme takaisin, ihan sama seurusteleeko vai ei!!
Koittakaa nyt jo käsittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos joku ei halua syystä tai toisesta pitää yhteyttä, niin älä roiku. Se on löytänyt vapaan naisen ja elää ihan eri vaihetta jo.

No en mä haluakaan muuta kuin meidän ystävyytemme takaisin, ihan sama seurusteleeko vai ei!!

jos se mies ei halua sitä takaisin ( ja hyvin vaikeeta se oliskin ), niin sille sä et voi mitään. anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siitä on kuule ap vaikea palata ystävyyteen kun kerran on tunteita herätelty ja jotakin tapahtunutkin...

no ehkä se vaan huomas siinä lähikontaktissa että sulla on selluliittiä ja suonikohjuja ja sun hengitys haisee. sitä kävi ällöttämään ja haluaa nyt eroon liimaantuvasta naapurin akasta. todennäkösesti on jo pistäny kämppänsäkin myyntiin.

Yhteistyössä