Miksi mies käy katsomassa vieraita lierikoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuntematon potilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuntematon potilas

Vieras
Mies kertoi itse että on käynyt netissä katsomassa suomalaiselta sivuilta pimpsukan kuvia. Kun kysyin et miksi, niin huvikseen. en suuttunut siitä et kävi katsomassa vaan siitä millä sivuilla. Mun mielestä alastonkuva sivu on vähän kuin deittipalvelu. Sieltä kun löytää mehukkaan mirrin niin voi alkaa chattailla sen kanssa ja sopia treffit. Mä en ymmärrä miksi miehen jonka ei tartte kotona elää putteessa (seksiä kuulemma välillä liikaakin) tarttee käydä kyseisillä sivuilla. Ainut syyn minkä keksin on että etsii jotain parempaa. Mitä mieltä muut?

no siis noita nimityksiä näkee ja karvatuheroita näkee esim juuri tuolla alastonsuomi sivuilla. naurettavaa kun on otettu kunnon mättäästä kuva ja sit odotetaan kommentteja ja kehuja. Jos edustuskuvia laitetaan niin eikös nyt ensin käydä parturoimassa värkki?

Luonnollisuus tulossa muotiin sielläkin päässä muuten :)

Mutta siis ihan sama millä nimellä haluutte kutsua ja onko luonnoton vai luonnollinen, mutta onko teillä mitään järkevää selitystä, miksi mies haluaa käydä kyseisillä sivuilla, jos ei etsi seuraa sieltä? Positiivistä kyllä että itse kertoi. Sit illalla yhdessä katsottiin, mutta minusta niissä tuheroissa ei ollut mitään kiihottavaa. Eri juttu käydä katsomassa ammattikuvaajan ottamia kuvia, jotka on ammattisilmällä otettu siistin näköisistä vehkeistä.

Olen suurenmoisesti ärsyyntynyt tämän aamun harmaiden kehittämistä typeristä ketjuista. Torstaisin taitaa olla psykiatrisen osaston nettipäivä.

Anteeksi vain jos sain tällä ketjulla vitutuksen aikaan, mutta mua jäi asia vaivaaman ja odotin et oisin saanut miehisiä vastauksia, et mitä he hakevat kyseisiltä sivuilta (jos siis käyvät). En odottanut et täällä näin herkkä hipiäistä porukkaa on

Anteeksi vain jos sain tällä ketjulla vitutuksen aikaan, mutta mua jäi asia vaivaaman ja odotin et oisin saanut miehisiä vastauksia, et mitä he hakevat kyseisiltä sivuilta (jos siis käyvät). En odottanut et täällä näin herkkä hipiäistä porukkaa on

Haluat miehiltä vastauksia ja tulet kysymään kysymyksesi mammapalstalle?

mitä sinä minulta anteeksi pyydät, enhän minä ole kuin yksi henkilö täällä palstalla ihan siinä missä sinäkin, ihan vapaasti kyselet, minä myös vastailen ihan vapaasti miten huvittaa mihin ketjuun huvittaa.

Haluat miehiltä vastauksia ja tulet kysymään kysymyksesi mammapalstalle?

Tiedän et täällä on ainakin ollut miehiä, pari vuotta sitten juttelin vakituiseen täällä miesten kanssa. Nyt en ole käynyt, joten miehet on kai poistuneet palstalta? siis tietenkin odotin vastauksia myös naisilta joilla ollut vastaavia kokemuksia, että ovatko he saaneet miehiltään järkeviä vastauksia....