Miksi mies katsoo naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä herrasmies, juuri näin!
En todellakaan ymmärrä, että pitää vilkuilla muita kun on kumppaninsa kanssa liikkeellä, eikä siinä ole kyse mistään itsetunnosta, vain KOHTELIAISUUDESTA.

Tuolla Muodin ja kauneuden sensuelleissa on tästä samasta aiheesta pitkähkö keskustelu ""Tuijottaako miehenne muita naisia?"" otsikolla. Ja kyllähän suurin osa naisista ei näytä sietävän tuollaista käytöstä lainkaan. Pienet vilkuilutkin ja suhteet, joissa toisten katselu (ei sentään kosketus tai ääliömäinen kuolaaminen) sallitaan tuomitaan heti rakkaudettomiksi säälittävien itseinhoisten ihmisten parisuhteiksi... Naisilla, jotka sietävät moista bullshittia suhteissaan, on huono itsetunto tai he eivät saa itselleen parempaa miestä... Ja auta armias jos vielä flirttaillaan kevyesti suhteen ulkopuolella... Siinähän suhde on jo helvetin porteilla! (mut luulenkin, et ne jotka eivät ymmärrä ns. arkiflirtin eroa oikeasta flirtistä, eivät hallitse flirttailua muutenkaan...)

Suosittelisin monelle miehellekin tuon ketjun lukemista, niin pääsisi aika hyvin sisälle naisten ajatusmaailmaan :)

sokea enkä frigidikään. Mutta eipä ne muut miehet sen kummempia ole kuin omakaan.
Eikä ole kyllä koskaan tarvinnut olla huolissaan omankaan miehen naisten tuijottelusta, kun ei ole sitä harrastanut. Ainakaan niin, että sitä edes huomaisi. Moukat on erikseen, oli sitten mies tai nainen.

Mutta minulla se vasta ongelma onkin! NAISET TUIJOTTAVAT MINUA vaikka olen nainen.

Myönnetään, että olen ns. ""missinmittainen"". Olen harrastanut liikuntaa aina ja ehkä siksi normaalia ryhdikkäämpi. Ehkä olen kauniskin. Kuitenkin kauneus on vain katsojan silmissä mielestäni. En meikkaa edes huomiota herättävästi. Siis en ole virolaisen huoran näköinen.

Minua kuitenkin häiritsee se jatkuva naisten tuijottaminen ja ""mittailu""! Pukeudun näyttävästi ja muodikkaasti. Ehkä herätän huomiota, mutta eikö se ole epäkohteliasta jäädä TUIJOTTAMAAN ihmistä esim. kaupan kassajonossa?

Lesbo en ihan varmasti ole enkä kuulemma huoran näköinenkään. Miesten katseet eivät ole koskaan niin läpitunkevia vaan enemmänkin kohteliaita ja hyväksyviä.

Olen ihmeissäni!

Tietäisitpä, miten paljon miehesi tuijottaa netissä vieraita vähäpukeisia tai alastomia naisia! Katsopas joskus huviksesi läpi tietokoneenne sivuhistoriat!

Miehille ei koskaan tunnu oma nainen riittävän. Aina pitää hakea lisäpotkua vaikkakin sitten katselemalla vieraita naisia sillä silmällä.

Hyvä Tietoinen, ei se nyt ihan niin ole, että jos ohimennen kaunotarta vilkaisee, etteikö se oma vaimo riittäisi. Kyllä sitä ymmärtää, jos tulee upea nainen vastaan, että sitä hieman vilkaisee, kunhan ei jää suu auki kuolaamaan.
Ihan itsekin tykkään katsella komeita miehiä (ei mitään kauniita poikia), myöskään minulla ei riipu kuola suupielestä ja silmät eivät pullahda, mutta pieni sivuvilkaisu kyllä tulee tehtyä.
Hyvin on mennyt, ei ole kumpikaan katsomista paheksunut, koskemisesta on sitten eri sännöt.....:)

Olet ehkä liian hyvännäköinen ja sitähän ei Suomessa SAA olla. Eli hyi hyi sinua! Nyt äkkiä dyykkailemaan joku perunasäkkipäälle ja alat popsia hampurilaisia ja sipsiä, jotta saat kunnon kotimaiset muodot. Äläkä pese tukkaa kuin pari kertaa viikossa ja muutenkin jätä kaikki maalit kaapin perälle haalistumaan... Jo nyt on aikoihin eletty, kun ei kunnon ihmisen somistusoppeja osata!!!

Ja kyllähän sen nyt jokainen tietää, että jos nainen on kivannäköinen ja laitettu, että sillä koko ajan taksamittari raksuttaa pepussa ja se on viemässä kaikki kaksilahkeiset muilta (koska sehän haluaa taatusi jokaisen verkkarit+nahkatakki-adoniksen, joita vastaan tulee...)

Ja jos et ole huora, niin olet taatusti lesbo. Ei ole muita vaihtoehtoja neito hyvä! Ehkä et vain itse vielä tiedosta näitä ominaisuuksia itsessäsi, mutta suosittelen että tutkiskelet vähän päänuppiasi ja sydäntäsi, niin eiköhän se todellinen lesbohuoraminä sieltä päätään vähitellen nosta.

Ja tietystikään miehet eivät sinua naisten lailla katsele, kun miettivät uskaltavatko lyödä 20€:a tissiesi väliin saadakseen lapdancen... ja siinähän ei arvostelemaan uskalla alkaa, kun voi jäädä pian saamatta.

Herääpäs nyt todellisuuteen!

p.s. tietysti on sekin mahdollisuus, että olet vain narsisti, joka kuvittelee olevansa niin mielenkiintoinen, että ihmiset aina tuijottavat sinua, vaikka todellisuudessa he vilkaisevat sinua ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin ihmisiä ohi mennessään... TAI SITTEN VAAN OOT NIIN KIVAN NÄKÖINEN :)

juuri tämän päivän Iltiksessä oli fantasiakyselyn tulokset. Miehet kertomansa mukaan nimenomaan unelmoivat naisista, jotka ovat nähneet esim. kauppajonossa. Että se siitä unohtamisesta.

Eihän se nyt ole mikään katastrofi, jos mies ihailee kaunista naista. Hänhän on aivan normaali silloin. Kyllä minäkin saatan vilkaista mielenkiintoisen näköistä miestä pidempään. Miehen ei välttämättä tarvitse olla komea, vaan katse tai jokin hänen eleensä saattaa herättää kiinnostukseni.

Ihmettelen naisia, jotka eivät kestä sitä jos mies näkee esim. tv-mainoksessa kauniin naisen. Eikö sellainen mustasukkaisuus ole jo sairasta?Ei kai kukaan nainen voi kuvitella olevansa ikuisesti niin kiinnostava, ettei hänen miehensä edes joskus vilkaise muita naisia. Eihän se tarkoita sitä, että hän pettäisi naistaan.

Jos mies unelmoi seksin aikana jostakin kaunottaresta, niin sehän saattaa tuoda seksiin uutta säpinää. Niinhän naisetkin tekevät. Minulla ainakin on vaikka millaisia seksuaalifantasioita milloin kenenkin kanssa eikä se tarkoita sitä, että olisin valmis pettämään miestäni. SE ON IHAN NORMAALIA!

Perjantaina mieheni tuli töistä Hesasta ja hänen silmänsä säihkyivät tyytyväisyydestä. Hän kertoi, että Helsinki oli täynnä kauniita naisia, kun kisaturistit olivat tulleet. Se on kuulemma harvinaista herkkua nykyisin tuo naiskauneus Suomessa, kun nuoret naiset ovat suurimmaksi osaksi lihavia lylleröitä.

Suon miehelleni mieluusti tuon nautinnon. Minun itsetuntoni ei kärsi tippaakaan siitä, että hän huomaa kauniin naisen jossakin. Saatan itsekin ihailla sellaista naista yhdessä hänen kanssaan. Mieheni ei kuitenkaan kuolaa naisten perään, vaan käyttäytyy seurassani kohteliaasti ja hänen ihailunsa on hillittyä.

Jotkut miehet saattavat käyttäytyä moukkamaisesti naisensa seurassa kuolaten jokaisen hameenhelman perään. Sellainen ei ole hyväksyttävää. Jos hänelle on asiasta huomauttanut eikä mene perille, on aika vaihtaa miestä. Tolloa ei saa koulutettua sivistyneeksi. Kukaan kaunis nainenkaan ei nauti kuolaavien miesten katseista. Pikemminkin se loukkaa.

Niinhän se sitten on, että kun iltasanomissa jotain lukee niin sen me uskomme. Minkäänlaista lähdekritiikkiä harrastamatta. Riittää kun yksi mies on sanonut muistelevansa kaupassa nähtyjä naisia niin iltasanomat kirjoittaa sen täysin yleistäen suurena totuutena. Ja iltasanomathan se tunnetusti on se kaikkein asiantuntevin lehti näissä asioissa. Samoin kannattaa myös yleistää iltasanomien saamat vastaukset kaikkia miehiä koskeviksi. Sitä ei pidä ajatella minkälaiset miehet ylipäätään vaivautuvat noinkin turhanpäiväiseen kyselyyn vastaamaan.

Ja edelleen seksifantasiat ovat eri asia kuin asiat joita ajatellaan seksin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Savonmuan Hilima:
Kyllä se on riähkee, kun mies muita eokkoja kahtelloo. Sinussahan riittäs sitä kahtelemista yhelle miehelle loppuelämäks. Syöt vuan topakasti läskiä ja silavvoo, niin ukkos ee niä sinun takkookaa muita naesia.

Nyt minä annannii sinulle viisaan neovon. Eti hyvä immeenen itelles sokkee mies. Et tarvihe vahata ennee sen naesten vilikuilemista. Siinä vuan suattaa olla semmonen huono puolj, että se suattaa männä tunnustelemmaan niitä naesia. Tahi aenakkii kepillään se suattaa niitä kokkeella.

Kaekkeen paras tietennii oes liikuntakyvytön sokkee ja kuuro mies. Kaekki ongelmat poestus justiisa elämästäs.

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Jos näet surkean naisotuksen, joka pyytää anteeksiantoa jo olemassaolostaan, voi kertoa siitä, että hänen mies ei arvosta naista; on näyttänyt ""paikan ja tavan olla"" omalla asenteellaan.

Totta!
Ja ap et ole yksin. Minunkin mieheni katselee naisia , omaa aikamoisen pelisilmän. Vaikka tälläytyisin kuinka on muut naiset aina innostavia. Eikä läsnäoloni vaikuta ollenkaan. Ompa hän käynyt myös aidan toisella puolella ja jäänyt siitä kiinnikin! Edelleen ollaan saman katon alla. En käsitä miksi en ansaitse arvostusta sillä olne kunnollinen nainen, arvot löytyy ja muutenkin vielä aika kivan näköinen. Miehet huomaavat minuakin jonkin verran. Naisellisuutta jota minussa on.

En ymmärrä miksi miehen on katsottava ja kyylättävä muita aina ja kaikkialla. Kyllä se minuakin rassaa ja tympii vaikka olen terveellä itsetunnolla varustettu.Ennen pettämistä ja sen jälkeenkin.

Joskus mieheni hehkuttaa että ompa täydellisen näköinen Nainen kaikkialta..jne jne.. en tajua miksi. Mitä sillä halutaan oikein saada aikaan?

Joskus sillä kai halutaan ärsyttää. Joskus ei älytä, että ärsytetään. Joskus se ei ärsytä. Onhan myös parisuhteita, joissa tuosta voi kommentoida ihan kuin auton, talon, maiseman, koiran tai vaatteen ulkonäöstä. Silloin vain pitää tuntea tietää toisensa sen verran hyvin, että tietää, että molemmat ovat samantyylisiä. Jos edellisen kanssa on voinut kommentoida tuollaista kuin mitä tahansa muutakin näkymää, ei ehkä tule edes ajatelleeksi, että toinen ottaakin sen itseensä. Meitä kun on sen verran moneksi. Itseäni tuo ei haittaa silloin, kun vaistoaa, että sillä ei sen kummempaa tarkoiteta, ja itsekin olen tottunut ehkä ihailemaan ääneen. En ole kiinnittänyt asiaan huomiota sen kummemmin kummassakaan tapauksessa, en omissa puheissa, en toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitään siihen lisäämättä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savonmuan Hilima:
Kyllä se on riähkee, kun mies muita eokkoja kahtelloo. Sinussahan riittäs sitä kahtelemista yhelle miehelle loppuelämäks. Syöt vuan topakasti läskiä ja silavvoo, niin ukkos ee niä sinun takkookaa muita naesia.

Nyt minä annannii sinulle viisaan neovon. Eti hyvä immeenen itelles sokkee mies. Et tarvihe vahata ennee sen naesten vilikuilemista. Siinä vuan suattaa olla semmonen huono puolj, että se suattaa männä tunnustelemmaan niitä naesia. Tahi aenakkii kepillään se suattaa niitä kokkeella.

Kaekkeen paras tietennii oes liikuntakyvytön sokkee ja kuuro mies. Kaekki ongelmat poestus justiisa elämästäs.

Hahhahahhahhah.

Todellakin aivan loistava vastaus.

Minun exälläni oli valtava isänsä aiheuttama ulkonäkökompleksi. Minulla ei ollut tavatessamme minkäänlaista. Olin ihan tyytyväinen itseeni enkä puutteitani vahtinut. Exäni ihan selvästi (tajusin sen jälkeenpäin) ärsyyntyi siitä, että minulla oli hyvä itsetunto ja hyväksyin itseni juuri sellaisena kuin olin, häneltä kun se puuttui kokonaan. Hän alkoi katsella muita naisia, vihjailla ensin ja lopulta suoraan sanoa, miten "hävisin" näille naisille milloin säärissä, milloin rinnoissa, milloin kasvojen ihossa jne. Tätä jatkui vuosia. Olin nuori ja ensimmäistä kertaa rakastunut. En tajunnut laittaa stoppia!

Tähän peliin kuului jokaisen alle 30-vuotiaan naisen tuijottaminen ja silmäpeli aina ja kaikkialla. Pitkiä silmäyksiä ja sitä rataa. Kun huomautin asiasta, olin "hullu vainoharhainen, joka kuuluisi hoitoon".

Lopulta laitoin suhteen poikki ja keräsin suurella vaivalla itsetuntoni rippeet. Meni kauan ennenkuin pystyin edes uskomaan olevani hyvä sellaisena kuin olin. Minulla on nyt ihana mies, joka saattaa vilkuilla muita naisia mutta ei siten kuin exäni. Asia ei vaivaa minua enää. On eroa todella, miten sen tekee ja mistä se kumpuaa.