Miksi mies haluaa gyneksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Mä oon niin satavarma että kaikki mies gynet on jotain jokka ei oo ikinä naista saanu ja hakeutunu alalle että saa edes vähä sormella kokeilla! Ne on niin kovakourasiakin, että huh... :kieh:
Mutta siis miksi ihmeessä joku mies haluaa gyneksi???

Mun kokemus gyneistä on ihan toisenlainen: yleensä miesgynet ovat paljon hellempikätisiä tutkimuksissaan kuin naiset eli mulla niitä kovakouraisia ovat olleet naisgynet.

Okei, oon siis ilmeisesti ainoo jonka mielestä on omituista että mies haluaa työkseen tutkia naiseten värkkejä. Miks ne miesgynet sitten vielä näyttääkin ihan kammottavilta?
Puolikaljuja ponihäntäsiä pöhöttyneitä äijänkäppäniä...

Yhden ainoan kerran mieslääkäri on tutkinut alakertaani (jos ei synnytyksiä lasketa) ja ei kiitos en tykkää. Tutuksi käyneellle naisgynelle on niin paljon helpompi puhua ja purkaa myös mielen muhkuroita. Mutta kai ne miehet hakeutuu gyneiksi yhtä hanakkaasti kuin naiset miesten alapäätauteihin erikoistuviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Okei, oon siis ilmeisesti ainoo jonka mielestä on omituista että mies haluaa työkseen tutkia naiseten värkkejä. Miks ne miesgynet sitten vielä näyttääkin ihan kammottavilta?

Ulkoinen olemus siis mielestäsi tekee jonkin ammatin harjoittajasta jollain lailla "perverssin"? Aika outo ajattelutapa sinulla.

En mä kanssa ihan ymmärrä. Sen kyllä, jos mies on joku synnytysten ja naistentautien erikoislääkäri esimerkiksi, eikä pelkkä gynekologi. Pakkohan siihen ammattiin on jotain mielenkiintoa liittyä, mutta jos ammatinvalinnassa mielenkiintona toimii pimpit, niin... On se ehkä vähän semmosta... mun mielestä B)

Herrantähren missä sä olet oikein käynyt.
Ne on paljooon helläkätisempiä kuin naisgynet ja ei ole kohdalle osunut yhtään pöhöttynyttä ponihäntä äijänkäppänää.
Muutaman kerran oikein sellaisia namipaloja että.

Mulla kahden vuoden kokemus kuukausittain gynen vastaanotolta, ja ymmärtääkseni tuo römpsän tutkiminen on vain yksi osa gynen työtä... Mulla hoitavana gynenä mieslääkäri ja olen ollut hyvin tyytyväinen. On empaattinen (ja kyllä myös helläkätinen mun endon vaurioittaman römpsän kanssa) ja lisäksi hyvin ammattitaitoinen. En voi sanoa nauttivani tuosta haarojen levittämisestä, mutta sairauden takia pakko joten ei loppujen lopuksi valittamista tällä! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Ne on paljooon helläkätisempiä kuin naisgynet ja ei ole kohdalle osunut yhtään pöhöttynyttä ponihäntä äijänkäppänää.

Kerro missä tommosia on? Mulle aina osuu tommosia kovakourasia kääpiä jotka on kaikenlisäks kiukkusia...Paras kommentti tommoselta kun en ihan heti pystyny olee rentona että "miten sä oot oikei voinu synnyttää" :o

Mulla ollut tosi kivoja miesgynejä, miehet ollu paljon empaattisempia eikä ota minkäänlaista asennetta kipuja ym kohtaan. Helläkätisiä myös. Tää yks millä oon käynyt on tutkija ja erityisen kiinnostunut lantionalueen kivuista, epäsäännöllisistä tai kivuliaista kuukautisista ym ja kirjoittanut myös kirjan naisten ympärileikkauksista. Oon mäkin miettinyt, että miksi mies ryhtyy gyneksi, mut kai tää naisten ihmeellinen kroppa niitäkin saa mietityttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Kerro missä tommosia on? Mulle aina osuu tommosia kovakourasia kääpiä jotka on kaikenlisäks kiukkusia...Paras kommentti tommoselta kun en ihan heti pystyny olee rentona että "miten sä oot oikei voinu synnyttää" :o

Mä nyt olen yli 20 vuotta käynyt gynellä jos toisella ja jos mahdollista menen miesgynelle.
Milloin terveyskeskuksessa,milloin yksityisellä,milloin Tyksissä (eli täällä Turun nurkilla pyöritään)

Mä menen mieluummin miesgynelle,mitä naiselle.Paljon hellempikätisiä ja kohtelevat potilasta paremmin,mitä tapaamani naisgynet...Mulla kans tuli mieleen,et niin,jos miesgynet lokeroidaan ,niin voihan naisgynet olla sit just kans sitä L-koodia...

Yhteistyössä