Miksi miehet haluavat heikon naisen rinnalleen? miksi miehet haluaa että kaikki menee niinku ite haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs nyt

Vieras
miksi sellaiset suhteet tuntuvat kestävän missä nainen vaan alistuu ja kestää kaiken eikä vaadi mitään,ei tuo julki omia tarpeita eikä kritisoi ikinä.

miksi?

miksi mies ei halua rinnalleen vahvaa naista joka uskaltaa ilmaista mielipiteensä,osaa perustella kantansa, uskaltaa olla erimieltä. ja tuo esiin omat tarpeensa ja toiveensa. miksi sellainen nainen ei kelpaa. riittääkö tosiaan valheellinen kaikki hyvin?

Miksi miehet haluaa että kaikki menee niinku ite haluaa?
Usein miehille sopeutuminen tai joustaminen tietyissä asioissa on vaikeampaa kuin naisille. Yksinkertaisempaa on että nainen mukautuu. Tarkoitaako se aina alistumista... minusta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs nyt;28616196:
miksi sellaiset suhteet tuntuvat kestävän missä nainen vaan alistuu ja kestää kaiken eikä vaadi mitään,ei tuo julki omia tarpeita eikä kritisoi ikinä.

miksi?

miksi mies ei halua rinnalleen vahvaa naista joka uskaltaa ilmaista mielipiteensä,osaa perustella kantansa, uskaltaa olla erimieltä. ja tuo esiin omat tarpeensa ja toiveensa. miksi sellainen nainen ei kelpaa. riittääkö tosiaan valheellinen kaikki hyvin?

Heikkokin mies tuntee olonsa vahvaksi heikon naisen rinnalla.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Eli siis? Käyt lukemassa täällä muiden tekemiä aloituksia siitä, miten mies/miehet on paskoja? Sehän on pahempaa homehtumista kuin aloitusten tekeminen.

Jos sun mielestä ap:n tyyli on hyvä niin saat olla sitä mieltä. Mun mielestä ap voisi keksiä muutakin tekemistä elämäänsä kuin palstalla itsensä 'terapioiminen' eli kaikkien miesten yleistäminen paskoiksi sen jälkeen kun ukko on jättänyt.

Jos sun mielestä ap:n tyyli on hyvä niin saat olla sitä mieltä. Mun mielestä ap voisi keksiä muutakin tekemistä elämäänsä kuin palstalla itsensä 'terapioiminen' eli kaikkien miesten yleistäminen paskoiksi sen jälkeen kun ukko on jättänyt.

Aloittajan keskustelunavauksesta käy kyllä ilmi, että taustalla on katkeruutta, se on myönnettävä. On siinä toki ripaus totuuttakin, mutta yleistämiseen ei olisi ollut aihetta. Ei tosin sinunkaan ap:lle kirjoittamasi vastaus ollut sen fiksumpi.

Jaa miksi semmoset suhteet kestää? Kun kukaan ei lopeta niitä. Miksi kukaan mies lopettaisi suhdetta, jossa toinen on samaa mieltä, pesee pyykit, tekee safkat ja siivoo?

Mutta voiko tota nyt noin yleistää? Mä en usko, että kukaan mies oikeasti olis tollaseen naiseen rakastunut, muttei vaan viitsi erota.

Mä taas olen huomannut että noissa suhteissa se on kuitenkin "salaa" nainen joka tekee päätökset ja mies on se joka alistuu. Nainen on vaan tarpeeksi hyvä tehdäkseen sen niin ettei mies edes huomaa.

Yhteistyössä