Miksi miehet pitävät aasialaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
Mitä kaunista on wannabe-valkoisissa???
Silmät joko meikattu isoiksi tai plastikkakirurgialla operoitu, ihoa vaalennettu, hiukset värjätty jne...
Miksi tykätä aasialaisista jotka pukeutuvat valkoisiksi?
Jos tykkäät aasialaisista niin tykkää nyt hyvä mies edes aidoista aasialaisista piirteistä!
Ovatko suomalaiset naiset, jotka värjäävät hiuksensa tummiksi, käyttävät meikkivoiteita ja meikkaavat wannabe-arabeja tai peräti wannabe-afrikkalaisia?

Aasialaiselle naiselle(kin) sopivat tosiaan parhaiten värjäämättömät hiukset. Ihonväriltään monet japanilaiset, korealaiset ja kiinalaiset ovat hyvin vaaleita - noin livenäkin. Nuorisomuodin suhteen korealaiset lienevät nykyisin trendinvetäjän roolissa, ovatko jotkut suomalaiset nuoret siis wannabe-korealaisia?
 
vierailija
Luonnolisesti siksi koska esim. Suomalaiset naiset eivät pidä itsestään huolta vaan ovat kuin hompsantuusia resuisissa mekoissaan tai pieru verkkareissaan.
Kyllä Mies haluaa naisen jonka kanssa kehtaa kulkea muuallekkin kuin roskapussia viemään.
 
Luonnolisesti siksi koska esim. Suomalaiset naiset eivät pidä itsestään huolta vaan ovat kuin hompsantuusia resuisissa mekoissaan tai pieru verkkareissaan.
Kyllä Mies haluaa naisen jonka kanssa kehtaa kulkea muuallekkin kuin roskapussia viemään.

Tarkoitatko ettei aasialaisversiota uskalla päästä yksikseen edes roskikselle ettei vaan karkaa toisen matkaan? o_O
 
vierailija
Minä ainakin tunnen suurta vetoa aasialaisiin naisiin. Aasialaiset naiset on vaan niin kauniita. Lumoavan kauniit tummat silmät, lumoava hymy, kauniit tummat hiukset ja niin siro kaunis keho.
Erään aasialaisen naisen olen tavanut kaupassa, jossa hän on töissä. Muutaman kerran on jo jotain juteltu keskenään, hänen hymynsä ja silmät ovat aivan lumoavan kauniit.
Voisin tuijottaa hänen silmiin vaikka kuinka pitkään...
Aasialainen nainen on yleensä ujo ja tosi kohtelias.
Ainakin olen saanut avattua häneen yhteyden keskustelun kautta.
Täytyy sujauttaa hänelle kirjekuori, jossa kehua häntä taivaisiin.
Toivottavasti saisin hänestä mukavan ystävän...
 
vierailija
Höpö. Itse naimisissa Indonesialaisen naisen kanssa ja hyvin tasa-arvoisissa merkeissä mennään. Nainen ei vierasta töitä, ei alistu ja uskomattoman hieno ihminen kaikin puolin.

Mikä erottaa suomalaisista naisista, ei pelkää olla nainen, pukeutuu upeasti kuten naiset ja käyttäytyy kuin naiset.

Ei istu pihalla kiroilemassa tuulipuvussa kuin paskoja äijjät on, tai jotain muuta yhtä upeaa, mikä tuntuu olevan aika yleinen trendi suomessa. Joka aamu laittaa fiksut vaatteet päälle ja menee ulos edustavana. Odottaa samaa myös minulta.

Kesti kaksi vuotta rakastua tähän, mutta sitten se olikin menoa.

Siinäpä muutama vastaus ihmettelijöille. Ei se siitä alistumisesta tai pimpsan koosta ole kyse, vaan siitä että sielläpäin naiset on vielä naisia.
 
vierailija
Höpö. Itse naimisissa Indonesialaisen naisen kanssa ja hyvin tasa-arvoisissa merkeissä mennään. Nainen ei vierasta töitä, ei alistu ja uskomattoman hieno ihminen kaikin puolin.

Mikä erottaa suomalaisista naisista, ei pelkää olla nainen, pukeutuu upeasti kuten naiset ja käyttäytyy kuin naiset.

Ei istu pihalla kiroilemassa tuulipuvussa kuin paskoja äijjät on, tai jotain muuta yhtä upeaa, mikä tuntuu olevan aika yleinen trendi suomessa. Joka aamu laittaa fiksut vaatteet päälle ja menee ulos edustavana. Odottaa samaa myös minulta.

Kesti kaksi vuotta rakastua tähän, mutta sitten se olikin menoa.

Siinäpä muutama vastaus ihmettelijöille. Ei se siitä alistumisesta tai pimpsan koosta ole kyse, vaan siitä että sielläpäin naiset on vielä naisia.
Ei teitä paskoja äijiä kestä muuttumatta itse paskojaäijäksi. Sitä paitsi miehen sperma muuttaa naisen kaltaisekseen.
 

Yhteistyössä