Miksi miehet pitävät aasialaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
murrrrrrr
Ärsyttää kun oma miehenikin on nyt ilmeisesti ihastunut naapurissa asuvaan kiinalaisnaiseen. Kummasti hymyilytti taas kun kiinalaisnainen oli hississä. Onko miehillä joku fetissi aasialaisnaisiin ja miksi??
 
mknmk
Silmät ja pieni pimpsa. Aasialaisilla miehillä on pienimmät vehkeet ja naisilla vastaavasti pienin pimpsa. Afrikkalaisilla miehillä taas isot vehkeet jne. eli naiset tykkää tummaihoisista isomunaisista miehistä ja miehet aasialaisista piukoista naisista...
 
"Vieras"
Sirous, eksoottisuus, itsestään huolen pitäminen... Aasialaiset ovat myös ahkeria ja mun kokemuksen mukaan erittäin lojaaleja ja mielyttämisen haluisia jos heidän " piiriinsä" pääsee.
 
tulevat halvoiksi
Aasialainen nainen on kasvatettu tottelemaan miestään kaikessa. Nainen ei saa kyseenalaistaa mitään, mitä mies sanoo tai tekee vaan tyytyy siihen mitä mieheltään saa. Ja kaiken lisäksi naiset ovat pienikokoisia, pieniruokaisia eivätkä omaa rahallisesti minkäänlaisia länsimaalaisten naisten kotkotuksia eli tyytyvät luonnolliseen ulkonäköön esimerkiksi...
tuossa nyt muutama syy alkuun
 
"vieras"
Kiinalaiset naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan alistuvasti. Kiinalaiset naiset kyllä haukkuvat miehiä paljonkin, nauravat niille ja keksivät niistä kaikenlaisia vitsejä seläntakana .Eivät kyllä sano mitään suoraan.
Mulla on ollut työkavereina kiinalaisia, vietnamilaisia.
Ne vietnamilaiset naiset taas, mitkä olivat mun työkavereina, eivät yhtään yrittäneet miellyttää miehään.Komensivat heitä ja huusivat heille päin naamaa.
 
Aasialainen nainen on kasvatettu tottelemaan miestään kaikessa. Nainen ei saa kyseenalaistaa mitään, mitä mies sanoo tai tekee vaan tyytyy siihen mitä mieheltään saa.

eivätkä omaa rahallisesti minkäänlaisia länsimaalaisten naisten kotkotuksia eli tyytyvät luonnolliseen ulkonäköön esimerkiksi...
Kääk....ei päde kyllä yhteenkään mun tuntemaan aasialaisnaiseen :D
 
"Sökö"
Ei kaikki miehet pidä. Mutta onhan pienempi nainen keskimäärin isoa naista kauniimpi ja naisellisempi. Keskimäärin!
Opetettu ja päälleliimattu ystävällisyys voi innostaa aluksi, mutta sellainen ihminen voi paljastua erittäin laskelmoivaksi. Miellyttäjät eivät aina ole sitä miltä näyttää. Keskimäärin näin. Välillä ihmiset myös vain rakastuvat, oman rotuiseenkin ihmiseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25442704]Koska niitä pystyy alistamaan helpommin kuin suomalaisnaista.[/QUOTE]

Näin ja kun lähes JOKAINEN mies ajatteelee vain sitä yhtä asiaa, niin mikäs se mukavampi heidän mielestä, kuin pieniruokainen seksiorja, joka vielä hoitaa huushollin ja mukulatkin siinä sivussa mukisematta, eikä itse tarvi muuta kun olla ja pa*na... :(
 
"mies"
[QUOTE="vieras";25442732]Näin ja kun lähes JOKAINEN mies ajatteelee vain sitä yhtä asiaa, niin mikäs se mukavampi heidän mielestä, kuin pieniruokainen seksiorja, joka vielä hoitaa huushollin ja mukulatkin siinä sivussa mukisematta, eikä itse tarvi muuta kun olla ja pa*na... :([/QUOTE]

Kuka hullu ottaa suomalaisakan itseään kiduttaakseen, jos aasialainen kiltti nainen on tarjoolla? Itselleni ei ole, mutta vaihtaisin kyllä mielelläni ton akan tosta johonkin aasialaiseen.
 
"vieras"
Kummallista kun yleensä miehet pitävät naisilla isoista rinnoista ja pyöreästä pepusta, miksi sitten pitävät aasialaisista naisista joilla on usein poikamainen muodoton kroppa? Rinnaton suomalaisnainen haukutaan laudaksi mutta rinnaton aasialaisnainen onkin ihana ja seksikäs...
 
"vieras"
Minä pidän hyvännäköisistä aasialaisista miehistä. Miksi? Koska he nyt vain sattuvat olemaan mielestäni mukavaa katsottavaa. Miksi ihmiset ylipäätään pitävät jotain tietystä ihmistyypistä (hiusten tai silmien väri, pituus, ruumiinrakenne jne.)? Makuasia.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";25442748]Kuka hullu ottaa suomalaisakan itseään kiduttaakseen, jos aasialainen kiltti nainen on tarjoolla? Itselleni ei ole, mutta vaihtaisin kyllä mielelläni ton akan tosta johonkin aasialaiseen.[/QUOTE]

No hullu olet todellakin mileltäsi, jos kannatat naisen alistamista..
 
"hehheh"
Aasialainen nainen on kasvatettu tottelemaan miestään kaikessa. Nainen ei saa kyseenalaistaa mitään, mitä mies sanoo tai tekee vaan tyytyy siihen mitä mieheltään saa. Ja kaiken lisäksi naiset ovat pienikokoisia, pieniruokaisia eivätkä omaa rahallisesti minkäänlaisia länsimaalaisten naisten kotkotuksia eli tyytyvät luonnolliseen ulkonäköön esimerkiksi...
tuossa nyt muutama syy alkuun
:D

Mun tuntemat nuoret itäaasialaisnaiset jotka on suomalaisen kanssa suhteessa on kyllä todella kovia pirttihirmuja ja komentajia. Seinänaapurissa asuu tällainen pari ja hitto sitä huutoa ja tappelua. Ja ainakaan ex-työkaveriani ei voi kuvailla vaatimattomaksi ja vähäiseen materiaan tyytyväksi. Muutenkaan mikään kiltti ja siveä tyttönen ei ole kyseessä ;)

Nämä ei tosin olekaan mitään ostovaimo-orjia.
 

Yhteistyössä