Miksi miehet eivät kiinnostu minusta? En saa esim. baarissa ikinä seuraa..

  • Viestiketjun aloittaja "Isabella"
  • Ensimmäinen viesti
Tanssiton
Tämä ei nyt liity niinkään aloitukseen, mutta tuli vaan mieleen....
Silloin kun joskus muinoin kävin baareissa, en koskaan lähtenyt tanssimaan, jos joku haki liian myöhäiseen aikaan. Siis esim. tuntia ennen valomerkkiä...

En halunnut olla kenenkään epätoivoisen viimeinen oljenkorsi. Jos sinä iltana mulla ei tärpännyt, niin mieluummin sit ilman.. :D

Ja parisuhteessa ollessani en suostunut noihin myöhäisiin tanssikutsuihin siksi, että en tuhlaisi sen epätoivoisen aikaa turhaan yritykseen.. :D
 
hulda
Tämä ei nyt liity niinkään aloitukseen, mutta tuli vaan mieleen....
Silloin kun joskus muinoin kävin baareissa, en koskaan lähtenyt tanssimaan, jos joku haki liian myöhäiseen aikaan. Siis esim. tuntia ennen valomerkkiä...

En halunnut olla kenenkään epätoivoisen viimeinen oljenkorsi. Jos sinä iltana mulla ei tärpännyt, niin mieluummin sit ilman.. :D

Ja parisuhteessa ollessani en suostunut noihin myöhäisiin tanssikutsuihin siksi, että en tuhlaisi sen epätoivoisen aikaa turhaan yritykseen.. :D
Et sinä välttämättä mikään viimeinen oljenkorsi olisi ollut. Voihan olla, että tanssiinhakija oli kerännyt rohkeutta koko illan ennen kuin uskalsi lähestyä...tai ei ollut vain huomannut sinua aikaisemmin jos baarissa oli paljon porukkaa. Mutta tanssista kieltäytyminen parisuhteessa ollessa lienee ihan armollista, kuitenkin moni taitaa etsiä muutankin kuin pelkkää tanssia.
 
Mä olen myös vanhentunut, tai sitten mulla on jokin leima otsassa.

Hmph, toista se oli vielä 10 vuotta sitten....
Vanhemmat 'herrasmiehet' kyllä änkää seuraan, ei muut, ei muut........ tanssilattiallekaan ei pyydetä ellen ole jossain humppahelvetissä- ja silloinkin hakee joku lenkkareissa tepasteleva känniääliö.

Byääääh!

Ja hymyilen, en ole tyrkky, olen kohtelias, en känninen, en ylimielinen......
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasminä;27823605:
Aika usein kauniit ihmiset pilaavat kauneutensa käytöksellään, omahyväinen käytös vaan ei ole kaunista. Ja se on vähän pelottavaakin.
Se että tiedostaa olevansa kaunis ei tarkoita omahyväisyyttä. Minä olen huomannut että moni kaunis ei arvosta kauneuttaan. Pieni ylpeys silloin kun siinä ei ole halveksuntaa muita kohtaan on vain hyvästä. Oli asia kauneus, sitkeys, hyvyys tai älykkyys, siitä kannattaa olla ylpeä.

Millaista on omahyväinen käytös johon viittaat tässä?
 
Se että tiedostaa olevansa kaunis ei tarkoita omahyväisyyttä. Minä olen huomannut että moni kaunis ei arvosta kauneuttaan. Pieni ylpeys silloin kun siinä ei ole halveksuntaa muita kohtaan on vain hyvästä. Oli asia kauneus, sitkeys, hyvyys tai älykkyys, siitä kannattaa olla ylpeä.

Millaista on omahyväinen käytös johon viittaat tässä?
Ei kukaan voi kauneudestaan oikeutetusti omahyväinen ollakaan, koska se ei ole omaa aikaansaannosta.
 
ponteva
Mullon 20kg ylipainoo ja silti riittää tanssittajia ja vientiä tuolla baarin suunnalla. Eikai se ulkonäkö siihen asiaan niin paina vai laihtuuko sitä humalaisen silmissä olemattomaksi :D Oon vaan ilonen oma itteni :)
 
Ei kukaan voi kauneudestaan oikeutetusti omahyväinen ollakaan, koska se ei ole omaa aikaansaannosta.
Tuo sama koskee älykkyyttä, paitsi että kauneuteen voi vaikuttaa enemmän. Oli ominaisuus hankittu tai syntymälahja, niin siitä voi olla ylpeä.

Myönnän että termi 'omahyväinen' ei ole kovin selvä minulle, en ole tainnut törmätä sellaisiin ihmisiin. Onko se sitä että katsotaan että muut eivät voi osata hommia yhtä hyvin kuin itse? Ylpeyttä joka sisältää halveksuntaa muita kohtaan?
 
"anlin"
Sanoit että menet juttelemaan ja jonkin ajan päästä lähtevät. Siitä tuli sellainen ajatus mieleen että miten hyvin hoidat suusi terveyttä? Pahanhajuinen hengitys karkoittaa tehokkaasti. Vaikka miten kiinostava mies tulee juttelemaan, mutta suuvärkki on huonossa kunnossa, niin minun kiinnostus loppuu heti. (minun "herkkyyteen" toki vaikuttaa se että olen ammatiltani hammashoitaja).
 
Tuo sama koskee älykkyyttä, paitsi että kauneuteen voi vaikuttaa enemmän. Oli ominaisuus hankittu tai syntymälahja, niin siitä voi olla ylpeä.

Myönnän että termi 'omahyväinen' ei ole kovin selvä minulle, en ole tainnut törmätä sellaisiin ihmisiin. Onko se sitä että katsotaan että muut eivät voi osata hommia yhtä hyvin kuin itse? Ylpeyttä joka sisältää halveksuntaa muita kohtaan?
Omahyväisyys on minusta katsoa toisia nenän viertä pitkin röyhkeän ylpeänä omista saavutuksistaan tms.
 
"Vieras"
Nää on hankalia miettiä. Ei siinä välttämättä ole logiikkaa. Itse saan seuraa baarissa silloin harvoin kun käyn, oli sitten mitkä vaatteet tahansa jne. Ja yleensä kuulen miehiltä olevani niin kiltin (lue tavis) näköinen et mua uskaltaa lähestyä. Yritä olla kuin et ois moksiskaan koko jutusta, tilanne voi muuttua vaikka miten.
 

Yhteistyössä